Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo äijään!!!

Vierailija
28.04.2011 |

Mieheni vie aina lapsemme päiväkotiin. Hän tekee töitä kotoa käsin joten ei ole kiirettä aamuisin töihin.

Nyt on usein käynyt niin että lapsi myöhästyy aamupalalta (pitää olla ennen 8:15 päiväkodissa että saa sen). Tämä siksi että mies ei ole saanut itseään ajoissa ylös sängystä.

Mutta, hienointa on että mies syyttää tästä minua!!! Välillä lapsi syö aamupalaa mun kanssa aamulla, välillä ei. Olen sanonut että se on täysin yhden tekevää syökö lapsi mun kanssa vai ei, pitää kuitenkin ehtiä viedä lapsi niin että saa tarvittaessa aamupalaa päiväkodissa. Nyt mies soitti kiukkuisena että hän oli kuvitellut lapsen syöneen mun kanssa joten siksi eivät ehtineet päiväkotiin aamupalalle.. Ja ei, lapsi ei syönyt aamupalaa kotona joten joutuu nyt kärvistelemään lounaaseen asti nälissään :( :( :(

Siis helvetti, miten tästäkin on saatu mun syy! Mies itse ei saa itseään ylös sängystä ajoissa vaikka olen pukenut lapsen ja laittanut kaikki valmiiksi hänelle niin että laittaa tytön vaan autoon ja menoksi. Silti saa väännettyä mun syyksi ettei lapsi nyt saa aamiaista. Vituttaa ja harmittaa tytön puolesta aivan sairaasti.

Kommentit (149)

Vierailija
61/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et vieny lasta itse tarhaan jos olit sen jo valmiiksi pukenu, siinähän samalla sais itse hyvän aamu lenkin ja kunnon herätyksen? Meillä mies menee töihin 8 joka aamu ja vie tytön tarhaan.

Vierailija
62/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiempia viestejä mitä tänne ap on kirjoittanut? ´Jossain tuolla ketjun alkupäässä selittää miksi ovat tehneet järjestelyn että mies vie päiväkotiin.

Kannattaa tosiaan lukeas _koko ketju_ ennenkun kyselee hölmöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännölliset rutiinit on se, joka saa lapsiperheissä arjen rullaamaan. Aamuhalit ja pusut ennen kuin kumpikaan nouseen sängystä ylös ja parit sanat, kumpi huolehtii lasten aamiasesta jne..

Vierailija
64/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa lukea?

Ap:lla on yksi ainoa lapsi ja siitäkään ei selviä ilman että lapsi viedään puurolle päiväkotiin, oli sitten vanhempia kotona tai ei.

Ap syyttää miestään myös siitä, että ei itse tienaa tarpeeksi tai että hänellä ei ole autoa jne.

Ja ongelman ratkaisee sillä että riepottaa sitä nälkiintymään jätettyä lasta kostoksi tuntikausia bussilla kunnes mies ostaa hänelle auton. Lapsesta viis, mutta kunhan ap saa mitä haluaa ja muut kustantaa.

Vierailija
65/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan käsittömiä viestejä osa näistä "kuvottava ämmä"- sekoiluista.

Itse ottaisin miehen illalla viereeni sohvalle (kun lapsi mennyt nukkumaan), ja pakottaisin hänet keskustelemaan ja vaikka listaamaan ylös mielipiteitään lapsen hoitovastuusta. Ei voi olla niin, että lapsen vieminen oikeuttaa siihen, ettei tee laisinkaan kotitöitä. Puhumattakaan tuosta rahalla kiristämisestä! Yritä olla riitelemättä ja syyllistämättä, vaan vetoa miehen omanarvontuntoon, toivottavasti hänellä sellainen on. Riitely todennäköisesti saa vain miehen puolustuskannalle tai muuta vastaavaa. Keskustelua kehiin!

Vierailija
66/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa lukea? Ap:lla on yksi ainoa lapsi ja siitäkään ei selviä ilman että lapsi viedään puurolle päiväkotiin, oli sitten vanhempia kotona tai ei. Ap syyttää miestään myös siitä, että ei itse tienaa tarpeeksi tai että hänellä ei ole autoa jne. Ja ongelman ratkaisee sillä että riepottaa sitä nälkiintymään jätettyä lasta kostoksi tuntikausia bussilla kunnes mies ostaa hänelle auton. Lapsesta viis, mutta kunhan ap saa mitä haluaa ja muut kustantaa.

Miehen ei tarvitse ostaa mulle autoa. Saan sen hankittua itse.

Valitettavasti en voi vaikuttaa matkojen etäisyyksiin vaan ikävä tosiasia on että julkisilla kulkeminen päiväkotiin kestää kauemmin.

En ole sanallakaan valittanut tulotasostani. Vain siitä että mies käyttää itsekkäästi itseensä paljon rahaa. Enkä edes valittanut, vaan todennut asian olevan näin. Jatkossa laitamme kaikki menot puoliksi, eikä siitä sen enempää.

Mitä ylläolevasta et ymmärtänyt?

Vierailija
67/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kyllä viestin...Mutta kysyin vaan...

Vierailija
68/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt kostat tilanteen sille lapselle uudestaan, kun hän muutenkin jää lapsellisen riitelynne jalkoihin.

Miksei miehesi saisi käyttää rahaa omiin menoihinsa?

Ja hanki sinä itsellesi kunnon tulot niin ei tarvitse laskea muiden tuloja.

Oikeasti:Kasva aikuiseksi.

Sinulla on YKSI AINOA LAPSI. Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä kommunikoimaan lapsen isän kanssa sen verran, että lapsi saa ruokaa.

Valtaosa Suomen äideistä raahaa lapsensa aamulla päiväkotiin ennen töihin menoaan. Ja jopa ruokkii heidät jokaikinen päivä.

Vierailija
69/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et vieny lasta itse tarhaan jos olit sen jo valmiiksi pukenu, siinähän samalla sais itse hyvän aamu lenkin ja kunnon herätyksen? Meillä mies menee töihin 8 joka aamu ja vie tytön tarhaan.

Se tarkokoittaisi sitä että lapsi heräisi puoli kuudelta joka aamu, istuisi bussissa ja junassa tarpeettoman kauan joka päivä. Lisäksi minä joutuisin päiväkodista kulkemaan kahdella bussilla töihin. Koska miehellä on käytössä auto ja joustavat aikataulut, olemme todenneet että olisi kohtuutonta kaikkia osapuolia kohtaan viedä lasta julkisilla.

Totesin jo että nyt varmaan muutaman päivän vien julkisilla kunnes saan auton hankittua. Ainoa syy auton hankintaan on tuo lapsen kuljetus. Saanpahn varmistettua että saa aamupalaa kun vien sen itse.

Vierailija
70/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit varmistettua sen aamupalan, kun viitsisit vaivautua ruokkimaan itse lapsesi aamuisin. Lapsi saisi jäädä kotiin kun sinä lähdet ja voisi mennä hoitoon vasta kun tarvitaan.

Mutta ei. Minä. Minä. Minä. Minä. Minä.

Minähän en lastani ruoki, minähän en lastani huomioi ja minähän en jousta mitään ja minähän haluan autoon, kun minähän olen minä. Minä.

Vierailija
71/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ap:n puolella

Minä olen kyllä lapsen puolella. Kiitos MOLEMPIEN vanhempien saamattomuuden ja itsekeskeisyyden, ei hän välttämättä saa ruokaa, ja on nälässä.

Sitä en kyllä käsitä, miksi lapsi joka on saanut aamiaisen, pitää silti viedä ennen aamiaisaikaa päiväkotiin. Korvaavatko nämä tupla-aamiaispäivät sitten muutamien päivien nälän, niinkuin etukäteistankkaus? Vai onko pakko syödä, kun on kerta päiväkoti maksettu.

Vierailija
72/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt kostat tilanteen sille lapselle uudestaan, kun hän muutenkin jää lapsellisen riitelynne jalkoihin. Miksei miehesi saisi käyttää rahaa omiin menoihinsa? Ja hanki sinä itsellesi kunnon tulot niin ei tarvitse laskea muiden tuloja. Oikeasti:Kasva aikuiseksi. Sinulla on YKSI AINOA LAPSI. Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä kommunikoimaan lapsen isän kanssa sen verran, että lapsi saa ruokaa. Valtaosa Suomen äideistä raahaa lapsensa aamulla päiväkotiin ennen töihin menoaan. Ja jopa ruokkii heidät jokaikinen päivä.

Autoa en ole hankkinut koska en koe sitä niin välttämättömäksi, kun kerran se lapsen kuljetus sujuu kivuttomasti mieheltä. No, nyt hankin. Onko sekin väärin kenties?

Tottakai miees saa käyttää rahaa omiin menoihinsa, mutta toki se tuntuu joskus kohtuuttomalta että elämme kahta eri elintasoa: Mies törsäilee, kun minä lasken pennejä suunnilleen.

Mulla on riittävät tulot. En elä köyhyydessä. Tuloni vaan on paljon pienemmät kuin paljon tienaavan mieheni ja kun maksamme yhtä paljon lainanlyhennystä yms. niin toki mulle jää vähemmän käteen rahaa.

Mielestäsi siis minun kommunikointini aiheutti tämän lapsen aamupala ongelman? oletko IHAN oikeasti sitä mieltä?

Ja kyllä, ruokin lapseni päivittäin. Tänään jäi aamupala minusta riippumattomasta syystä saamatta.

Vierailija
73/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ap:n puolella

Minä olen kyllä lapsen puolella. Kiitos MOLEMPIEN vanhempien saamattomuuden ja itsekeskeisyyden, ei hän välttämättä saa ruokaa, ja on nälässä. Sitä en kyllä käsitä, miksi lapsi joka on saanut aamiaisen, pitää silti viedä ennen aamiaisaikaa päiväkotiin. Korvaavatko nämä tupla-aamiaispäivät sitten muutamien päivien nälän, niinkuin etukäteistankkaus? Vai onko pakko syödä, kun on kerta päiväkoti maksettu.

Kuten jo aikaisemmin kerran vastasin, lapsi syö tosi harvoin kanssani ja silloinkin hyvin vähän. Eli ei kunnollista aamupalaa. Lapsen takia toivoin että söisi myös päiväkodissa. Onpa kamalaa.

Ei kyse ole maksetusta päiväkodista, eiköhän meillä kuitenkin ole varaa yhden pienen lapsen aamiainen kustantaa.

Vierailija
74/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että ruokit sen lapsesi.

Ja se oma elintasosi on ihan oma mokasi. Korjaa se, jos se häiritsee.

Kyllä, kommunikointisi on puutteellista. Jätä lappu onko lapsi ruokittu vai ei. Tai lähetä tekstari bussista/junasta. Ei ole liikaa vaadittu.

Niin tekee 99,9 % äideistä ihan joka ikinen päivä.

Vierailija
75/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei taida ajatella mitä kirjoittaa!

Ihan kauheaa luettavaa tuolla joiltakin vierailijoilta! Ei sitä puuroa saa ilmaiseksi, töissä käyvät maksavat päivähoidosta ja siihen sisältyy myös ruokailut! Yhtä monta lukijaa niin on yhtä monta mielipidettä, niin se vaan menee, näihinkään ei mitä vaan kannata kirjoitella!

Vierailija
76/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen kustannuksella tarvitse tappiin asti joka puuronokaretta käydä nuolemassa, vaikka ateria hoitomaksuun kuuluisikin.

Vierailija
77/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisyyteen kuuluu omat tulot, oma pankkitili, oma taloudellinen vastuu perheestä. Aikaisempien sukupolvien aikana sukupuolet tarvitsivat toisiaan tullakseen toimeen. Uudessa individualismiin perustuvassa parisuhteessa ei tuloksena voi olla kuin vastakkainasettelua, miksi olla sitten parisuhteessa?

Erotkaa, sitten sinulla on yksimääräämisoikeus lapseesi ja voit syrjäyttää isän lähes täysin. Siten voit myös keskittyä olemaan täydellinen äiti.

Vierailija
78/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit elättää tyttäresi juuri niin ruhtinaallisesti kuin mihin rahkeesi riittävät!

Eikä koskaan tarvitse miettiä, viekö joku muu lapsen hoitoon tai hakeeko. Saat kuskata aina itse.

Vierailija
79/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on äidin syy, kun isä ei sovitusta huolimatta vie lasta aamupalalle päiväkotiin eikä anna kotona ruokaa???

On äidin vika, kun ei vie itse lasta päiväkotiin vaan on sopinut isän kanssa, että isä vie. On äidin vika, kun isä on kusipää eikä vie ajoissa.

Tajukaa nyt ilkeät ja inhottavat naisten haukkujat (toivottavasti olette niitä finninaamaisia teinipoikia:

1) Ap ja mies ja päiväkoti ovat sopineet, että lapsi tuodaan klo 8.15 hoitoon aamupalalle

2) Ap:n mies hoitaa kuljetuksen, koska hänellä on auto ja koska hän tekee töitä kotona ja ehtii paremmin

3) Ap ehtii aamulla laittaa lapsen valmiiksi (pukea) ja joskus lapsi syö hiukan ap:n leivästä mutta ei siis kunnollista aamupalaa

4) Ap:n mies vie lapsen myöhässä eikä lapsi saa aamupalaa, joten syyttää ap:tä, koska tämä ei ole antanut kotona aamupalaa, vaikka ei näin ole sovittu.

5) Ap:n mies voisi viedä lapsen itse myöhempään ja antaa sille lapselle aamupalaa kotona - ihan ilman, että ap:n täytyy hommaan puuttua millään tavalla, mutta ap:n mies on idiootti eikä kykene hoitamaan ainoaa kotivelvollisuuttaan kunnolla.

Kyllä, ap:llä on oikeus olla vihainen. Kyllä, ap hoitaa lapsensa hienosti, hänen ainoa vikansa oli yrittää luottaa mieheensä, mitä hän ei viesteistä päätellen enää tee. Se ei tee ap:stä huonoa äitiä, se tekee miehestä huonon isän.

MIKSI TE OUDOT INISIJÄT ETTE SUOSTU TAJUAMAAN, ETTÄ TÄMÄ OLI ISÄN VIKAA?

Tsemppiä, ap! Palsta taitaa olla täynnä noita teinejä tänään tai joitain kivikaudella eläviä mammoja, joiden mielestä isät eivät hoida perhettä eivätkä muutenkaan vastaa mistään lapsiin liittyvistä asioista. Kertoo vain enemmän heistä ja heidän perheistään kuin mistään muusta.

Vierailija
80/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsi laittaa lappua, onko syöttänyt vaiko ei. Ja haluaa että lapsi menee päiväkotiin turhan aikaisin, vaikkei olisi tarvetta.

Typerää käytöstä "äidiltä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi