Menee hermo äijään!!!
Mieheni vie aina lapsemme päiväkotiin. Hän tekee töitä kotoa käsin joten ei ole kiirettä aamuisin töihin.
Nyt on usein käynyt niin että lapsi myöhästyy aamupalalta (pitää olla ennen 8:15 päiväkodissa että saa sen). Tämä siksi että mies ei ole saanut itseään ajoissa ylös sängystä.
Mutta, hienointa on että mies syyttää tästä minua!!! Välillä lapsi syö aamupalaa mun kanssa aamulla, välillä ei. Olen sanonut että se on täysin yhden tekevää syökö lapsi mun kanssa vai ei, pitää kuitenkin ehtiä viedä lapsi niin että saa tarvittaessa aamupalaa päiväkodissa. Nyt mies soitti kiukkuisena että hän oli kuvitellut lapsen syöneen mun kanssa joten siksi eivät ehtineet päiväkotiin aamupalalle.. Ja ei, lapsi ei syönyt aamupalaa kotona joten joutuu nyt kärvistelemään lounaaseen asti nälissään :( :( :(
Siis helvetti, miten tästäkin on saatu mun syy! Mies itse ei saa itseään ylös sängystä ajoissa vaikka olen pukenut lapsen ja laittanut kaikki valmiiksi hänelle niin että laittaa tytön vaan autoon ja menoksi. Silti saa väännettyä mun syyksi ettei lapsi nyt saa aamiaista. Vituttaa ja harmittaa tytön puolesta aivan sairaasti.
Kommentit (149)
Kärttyisen akan elättämistähän tuo on nytkin. Tosin nyt vaimo on edes päivät poissa jaloista jossakin näpertämässä jotain hyödytöntä.
lisäksi kaikki muut ap:n lisäämät selitykset. kyllä pitää olla todella sisälukutaidoton ja tyhmä, jos ei vieläkään ymmärrä, mitä ap kirjoittaa. ja olen ap:n kanssa samaa mieltä, mies laiskuuksissaan käyttäytyy tyhmästi. ihmettelen myös tätä mammalaumaa, jonka mielestä ap:n pitäisi repiä lapsi ylös sängystä kukonlaulunaikaan syömään aamupalaa, vaikka voisi vielä jonkin aikaa nukkua. samalla nää mammat haukkuu ap:tä, kun tämä haluaa lapsen jo aamupalalle (aikaisin) hoitoon. eikös tässä ajallisesti oo ihan selkeä ristiriita.
Kärttyisen akan elättämistähän tuo on nytkin. Tosin nyt vaimo on edes päivät poissa jaloista jossakin näpertämässä jotain hyödytöntä.
Luepas arvoisa vajaamielinen tää ketju nyt kokonaan, kunnes rupeat aukomaan turpaasi. Jospa menisit itse näpertämään siitä jotakin hyödyllistä vaihteeksi... En ole ap.
ja veisi myös myöhemmin, jos vain antaisit. Ja kyllähän se lopulta jossakin näkyy, että sinä et tienaa mitään, vaikka mitä täällä nyt intät.
Mihin perustat väitteesi että en "tienaa mitään"?
Mies hakee JOSKUS lapsen yhden-kahden aikaan. Ei aina, joskus.
Hitto, mun on pakko lopettaa täällä palstailu, alan oikeasti olla vakuuttunut siitä että täällä pyörii mielenvikaista porukkaa enemmän tai vähemmän.
Lähden nyt kotiin, heippa vaan kaikille.
ja kertoo riitelevänsä illalla lisää. Silti tulos on se, että mies tienaa puolipäivätyöstä kolme kertaa enemmän kuin ap siitä "kokopäivätyöstään", mies vie ja hakee lapsen ja hoitaa iltapäivän.
Eli hieman voisi ap katsoa peiliin ennen kuin mäkättää yhtään lisää.
Voidaan arvioida tienaatko jotakin.
A) on nyrkin ja hellan välissä.
B) tienaa ja jakaa rahansa vaimonsa kanssa, jotta AV-mammat vois venyttää esaa kotona.
C) on kuin ihmisenmieli (lue: naisenmieli).
Missä sanotaan, että jos lapsia hommataan YHDESSÄ, että ne jäävät pelkästään NAISEN vastuulle?
Ja jos te kaikki haukkujat katsoisitte omaa parisuhdettanne, niin kuka voi oikeasti sanoa, että parisuhteenne on PELKKÄÄ ruusuilla tanssimista. Kai TEKIN joskus jostain riitelette (oli se sitten pikku juttu tai isompi ilmiriita)?
mies elättää akkaansa jos "akka" maksaa kertomansa mukaan puolet ruokakuluista ja puolet lainanlyhennyksestÄ?
Ei voi ymmärtää, ei vaan voi ymmärtää joidenkin akkojen tyhmyyttä.
Ap inttää ja inttää koko ketjullisen ja kertoo riitelevänsä illalla lisää. Silti tulos on se, että mies tienaa puolipäivätyöstä kolme kertaa enemmän kuin ap siitä "kokopäivätyöstään", mies vie ja hakee lapsen ja hoitaa iltapäivän.
Eli hieman voisi ap katsoa peiliin ennen kuin mäkättää yhtään lisää.
Sinä olet mustavalkoisesti sitä mieltä, että naiset ovat aina väärässä, aina huonoja äitejä ja heidän pitää osata ennakoida miestensä laiskuus ja idioottimaisuus tai muuten ovat vain huonoja äitejä.Onneksi kaikki eivät ole noin mustavalkoisia eivätkä kannata patriarkaalista yhteiskuntaa, jossa kaikki on aina ja vääjäämättä sen huonon äidin vikaa.
Voi sinua, vai että ihan patriarkaalisen yhteiskunnan uhri olen. Jos sanon, että en voi syyttää isää kuulematta hänen versiota, niin se ei tarkoita että syytän äitiä. Olen vain tasapuolinen, niinkuin jokaisen tasa-arvoon uskovan ihmisen pitäisi olla. Ei tässä mitään sukupuolten sotaa tarvita.
Eikä ketään pitäisi kiinnostaa syyllinen tai sen löytyminen, vaan se miten jatkossa väärinymmärryksiltä vältytään, ja lapsi saa joka aamu aamiaisensa.
Onnea ap:lle, kokeilkaa nyt sopia asiat, uskon vakaasti, että pääsette yhteisymmärrykseen.
Voidaan arvioida tienaatko jotakin.
Tienaan käteen 2100 euroa, eli enpä nyt mitenkään kamalasti.
Valitettavasti joudun nyt ihan todella jättämään tämän palstan ihastuttavan seuran.
Hauskaa vappua!
Ainahan se näin menee. Sitä ei huomata ja arvosteta mitä toinen tekee, mutta jos jotain jää tekemättä, syntyy maailmanlopun meininki. Mitä hiton perhe-elämää tuo oikein on?
Stressaava työpäivä tosiaan, riehua keskustelussa puolustelemassa omia ja miehensä heikkouksia. Ehkä olen pikkuisen yksinkertainen, mutta en ainakaan toisi omaa arkeani tänne riepoteltavaksi, jos odottaisin pelkää myötäilyä.
Ei ihme, että lapset ovat loppuun palaneita, ennen kuin ovat edes aikuisuuden kynnyksellä, aikuiset käyttäytyvät kuin keskenkasvuiset pikkukakarat. Aikuistukaa jo molemmat!
Mies maksanee auton, päivähoitomaksun, vakuutukset, suuremmat ostokset, vaatteet, lomat jne. jne. jne. Niitä kun ap ei kummallisesti maininnut lainkaan.
Ja jos tulee jokin yllätys, ei noilla ap:n pennosilla paljon revetä.
Ainahan se näin menee. Sitä ei huomata ja arvosteta mitä toinen tekee, mutta jos jotain jää tekemättä, syntyy maailmanlopun meininki. Mitä hiton perhe-elämää tuo oikein on? Stressaava työpäivä tosiaan, riehua keskustelussa puolustelemassa omia ja miehensä heikkouksia. Ehkä olen pikkuisen yksinkertainen, mutta en ainakaan toisi omaa arkeani tänne riepoteltavaksi, jos odottaisin pelkää myötäilyä. Ei ihme, että lapset ovat loppuun palaneita, ennen kuin ovat edes aikuisuuden kynnyksellä, aikuiset käyttäytyvät kuin keskenkasvuiset pikkukakarat. Aikuistukaa jo molemmat!
Että AP:n jokaikinen työpäivä on täsmälleen tällainen, että ehtii kirjoitella tänne palstalle? Mistä sinä tiedät hänen työnsä streessaavuudesta??
että mies maksaa auton jos kerran sitä käyttää?? Kaipa sillä on varaa jos tienaa kolme kertaa vaimoaan enemmän..
Jokin mitätön toimistorotta selkeästi. Kone käytössä koko päivän, surkea palkka eikä paljon paineita työssä. Näkeehän tuon nyt jo aivotonkin.
Niin, miksei ap panosta uraansa yhtään. Sitä sopii ihmetellä.
Jokin mitätön toimistorotta selkeästi. Kone käytössä koko päivän, surkea palkka eikä paljon paineita työssä. Näkeehän tuon nyt jo aivotonkin.
En ikinä sanoisi kenenkään työtä "mitättömäksi". Luultavasti olet itse kouluttamaton kotiäiti joka omaa pahaa oloaan purkaakseen tölvii muita.
Oletan että ap:n työ on stressaavaa joskus, jos kerran niin itse sanoo. En koe tarvetta epäillä jokaista sanaa enkä myöskää tarvetta arvostella muita.
mitä PORUKKAA täällä pyörii!! Tää jutun tasohan on aivan järjetöntä :D Luen miehelleni täällä vastauksia ääneen mitä ap on tähän ongelmaansa saanut ja miehenikin on aivan ihmeissään näistä ap:n lyttääjistä ja kritisoijista. On ilmiselvää että tekisi ap mitä tahansa, joku täällä hänet siitä lynkkaisi: panosta uraan, olet huono äiti, panosta äitiyteen, olet luuseri kun et panosta uraasi.
Halleluja mammat, olette sekopäitä :D :D
Joskus tuntuu että miehet ovat täysin oma lajinsa. Että niiden aivot toimii täysin omalla taajuudellaan. Kun olin viimesilläni raskaana ja silti siivosin kotona (taisi olla 2 päivää ennen synnytystä), mies piti mulle kunnon saarnan huolellisuuden tarpeellisuudesta siivotessa :D Olin että ei jumalauta, siivoa sitten itse.. Edelleenkään miehen mielestä ei varmaankaan olisi mitään outoa että läksytti huonosta siivouksesta raskaana olevaa vaimoa.
Miehellä on paljon vapaa-aikaa, (ja nyt joku syyllistäjä, minä en voi päättää viekö lapsen tarhaan vapaapäivänään) mutta silti ei saa aikaiseksi tiskikoneen tyhjennystä, ruoasta puhumattakaan.