Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo äijään!!!

Vierailija
28.04.2011 |

Mieheni vie aina lapsemme päiväkotiin. Hän tekee töitä kotoa käsin joten ei ole kiirettä aamuisin töihin.

Nyt on usein käynyt niin että lapsi myöhästyy aamupalalta (pitää olla ennen 8:15 päiväkodissa että saa sen). Tämä siksi että mies ei ole saanut itseään ajoissa ylös sängystä.

Mutta, hienointa on että mies syyttää tästä minua!!! Välillä lapsi syö aamupalaa mun kanssa aamulla, välillä ei. Olen sanonut että se on täysin yhden tekevää syökö lapsi mun kanssa vai ei, pitää kuitenkin ehtiä viedä lapsi niin että saa tarvittaessa aamupalaa päiväkodissa. Nyt mies soitti kiukkuisena että hän oli kuvitellut lapsen syöneen mun kanssa joten siksi eivät ehtineet päiväkotiin aamupalalle.. Ja ei, lapsi ei syönyt aamupalaa kotona joten joutuu nyt kärvistelemään lounaaseen asti nälissään :( :( :(

Siis helvetti, miten tästäkin on saatu mun syy! Mies itse ei saa itseään ylös sängystä ajoissa vaikka olen pukenut lapsen ja laittanut kaikki valmiiksi hänelle niin että laittaa tytön vaan autoon ja menoksi. Silti saa väännettyä mun syyksi ettei lapsi nyt saa aamiaista. Vituttaa ja harmittaa tytön puolesta aivan sairaasti.

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kuullostaakaan.

Mitä jos sanot aina miehen kysyessä tms, ettei lapsi ole syönyt kanssasi vaan syö aamupalan päiväkodissa.

Vierailija
2/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vie lasta samalla kun itsekin olet lähdössä? Kääntäkää homma toisinpäin, mies laittaa lapsen valmiiksi, ja sinä nappaat hänet mukaan lähtiessäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vie lasta samalla kun itsekin olet lähdössä? Kääntäkää homma toisinpäin, mies laittaa lapsen valmiiksi, ja sinä nappaat hänet mukaan lähtiessäsi.

Mä kuljen bussilla töihin, miehellä perheen ainoa auto. Jouduttaisiin lähtemään tosi aikaisin päiväkotiin, koska se on niin kaukana ja aivan väärässä suunnassa työpaikkaani nähden. Päiväkotiin 1 bussilla ja 1 junalla ja päiväkodista mun töihin 2 bussilla, ja aikaa tähän kaikkeen menisi aamuisin 1,5 tuntia :( Mies pääsee autolla saman 20 minuutissa.

Vierailija
4/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi muuten kuljet bussilla ja mies pitää autoa vaikka työskentelee kotona.

Vierailija
5/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi muuten kuljet bussilla ja mies pitää autoa vaikka työskentelee kotona.

Mutta miehen pitää käydä päivän mittaan töiden takia eri paikoissa.

Tapeltuani miehen kanssa tästä nyt iloisesti koko aamun, mies kun syyttää edelleen tästä mua, päätin hankkia itelleni auton.

Päätin myös että nyt muuttuu työnjako perheessämme: Mies on sen varjolla että on vienyt ja hakenut useimmiten lapsen saanut luistaa KAIKISTA kotihommista (eli vaikka on kotona päivän, mä teen ruoan kun tuun töistä, siivoan, pesen/silitän pyykit jne jne jne, laitan lapsen nukkumaan). Jatkossa tulemme tekemään KAIKEN puoliksi. Miten tuo mies voikaan olla noin suuri KUSIPÄÄ!!!

-AP

Vierailija
6/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät nyt vaikka ison lapun pyödälle, jossa lukee:

a) Lapsi on syönyt aamupalan

tai

b) Lapsi ei ole syönyt aamupalaa

Isi lukee sovitusti lapun aamuisin. Jos isi ei ehdi klo. 8.15 mennessä viedä lasta päiväkotiin, niin isi sitten em. lapun mukaisesti syöttää lapsen.

Eihän ole vaikeaa, eihän. Menetät hermot sitten jostain oikeista syistä.

Vierailija
7/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät nyt vaikka ison lapun pyödälle, jossa lukee: a) Lapsi on syönyt aamupalan tai b) Lapsi ei ole syönyt aamupalaa Isi lukee sovitusti lapun aamuisin. Jos isi ei ehdi klo. 8.15 mennessä viedä lasta päiväkotiin, niin isi sitten em. lapun mukaisesti syöttää lapsen. Eihän ole vaikeaa, eihän. Menetät hermot sitten jostain oikeista syistä.

mun pitää jättää mitään lappuja jos lapsi ei syö ikinä aamiaista mun kanssa???

-AP

Vierailija
8/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-AP

Kirjoitit aikaisemmin näin:

"Välillä lapsi syö aamupalaa mun kanssa aamulla, välillä ei"

Vierailija
9/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitää jättää mitään lappuja jos lapsi ei syö ikinä aamiaista mun kanssa??? -AP

Kirjoitit aikaisemmin näin: "Välillä lapsi syö aamupalaa mun kanssa aamulla, välillä ei"

miehelle että jatkossa lapsi ei koskaan syö mun kanssa.

- AP

Vierailija
10/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että välillä lapsi syö kanssasi, välillä ei.

Minäkin kannatan lappua. Kumpi vie enemmän voimia: lapun jättäminen pöydälle vai vitutus siitä, että lapsi ei saa aamupalaa. Jos lapselta kysyt, hänen vastauksensa on selvä: pääasia on että hän saa aamupalaa, joko kotona tai hoidossa.

Ja jakakaa ihmeessä hommat kotona uusiksi. Mies varmaan ehtii tehdä kotihommiakin, onhan työpaikoillakin paljon luppoaikaa, jolloin vain nojaillaan ovenpieleen, juodaan kahvia ja höpistään.

Jätät nyt vaikka ison lapun pyödälle, jossa lukee: a) Lapsi on syönyt aamupalan tai b) Lapsi ei ole syönyt aamupalaa Isi lukee sovitusti lapun aamuisin. Jos isi ei ehdi klo. 8.15 mennessä viedä lasta päiväkotiin, niin isi sitten em. lapun mukaisesti syöttää lapsen. Eihän ole vaikeaa, eihän. Menetät hermot sitten jostain oikeista syistä.

-AP

Vierailija
11/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi syä aamiaista hänen kanssaan. Kieltää myöhemmin näin kirjoittaneensa.

Aika huolimatonta lapsen hoitoa, kun joutuu pikkuinen nälässä olemaan koko aamun, vastuutonta.

Minusta ap voisi mennä tässä itseensä. Mistä mies voi tietää, onko lapsi syönyt vai ei, jos tilanne vaihtelee kotona?

Pitääkö miehen osata lukea ajatuksia?

Aika omituista touhua ja lapsi säälittää.

Vierailija
12/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo mies voikaan olla noin suuri KUSIPÄÄ!!!

Alkaa tuntua, että ongelmat on vähän muualla kuin lapsen syötöstä, ja haet vain syytä eroon. Ei voi noin yksinkertaisesta asiasta kilahtaa ja käyttää puolisostaan moista kieltä. Pieni miettimisloma voisi olla paikallaan.

Vierailija
13/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että välillä lapsi syö kanssasi, välillä ei. Minäkin kannatan lappua. Kumpi vie enemmän voimia: lapun jättäminen pöydälle vai vitutus siitä, että lapsi ei saa aamupalaa. Jos lapselta kysyt, hänen vastauksensa on selvä: pääasia on että hän saa aamupalaa, joko kotona tai hoidossa. Ja jakakaa ihmeessä hommat kotona uusiksi. Mies varmaan ehtii tehdä kotihommiakin, onhan työpaikoillakin paljon luppoaikaa, jolloin vain nojaillaan ovenpieleen, juodaan kahvia ja höpistään.

mun pitää jättää mitään lappuja jos lapsi ei syö ikinä aamiaista mun kanssa??? -AP

Nyt on muutenkin korkea aika hankkia mulle auto, joten ratkaisen tän ongelman sillä. Sanoin miehelle että jos mä vien jatkossa lapsen joka aamu niin kotihommat menee puoliksi.. Mies siihen että sitten menee meidän laskut yms puoliksi tasan tarkalleen. Fine, sopii mulle, tosin tilanne on se että mies tienää 3 kertaa enemmän kuin minä.. Ainahan se paska rahalla kiristää ja omat laskuni olen jo muutenkin maksanut aina.

Tulipa tästäkin riita.. No, ainakin varmistan sen että lapsi saa aina sen aamupalan.

Ainiin, olen sanonut miehelle että ilmoitan kyllä jos lapsi syö mun kanssa aamuisin aamupalaa, jos en ilmoita, ei syö.

Vierailija
14/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee aikaa itsesi laittamiseen kunton ja matkoihin kun käytät bussia

eli et tee mitään lapsesi eteen aamuisin, vaan mioes hoitaa kaiken, pukee, pesee syöttää jne

sinä vaan halaat ja hymyilet lapselle aamulla ja annat lähtöpusun ;)

ja illalla sittten hoidat puolestasi lapsen iltatoimet

yhdessä jaatte kaikki muut työt, koska olette molemmat töissä, niin kaikki puoliksi

mutta noi aamu/ilatoimet kuten yllä esitin, ei tule väärinkäsityksiä silloin ;)

Vierailija
15/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo mies voikaan olla noin suuri KUSIPÄÄ!!!

Alkaa tuntua, että ongelmat on vähän muualla kuin lapsen syötöstä, ja haet vain syytä eroon. Ei voi noin yksinkertaisesta asiasta kilahtaa ja käyttää puolisostaan moista kieltä. Pieni miettimisloma voisi olla paikallaan.

Kyllä te av-mammat olette uskomattomia..

mies syyttää mua haukkuu minut siitä syystä ettei itse jaksanut nousta tarpeeksi ajoissa viemään lasta tarhaan, ja lapsi ei saa aamiaista. Ja te olette sitä mieltä että minä olenkin pahan alku ja juuri.. :D

Kirjoitin ehkä epäselvästi, enkä muuten missään välissä ole kieltänyt kirjoittaneeni että lapsi syö välillä mun kanssa.. Pointtini on se että olen usein miehelle sanonut ettei sillä ole MITÄÄN VÄLIÄ SYÖKÖ LAPSI MUN KANSSA VAI EI, hänet viedään myös päiväkotiin aamiaiselle!!

-AP

Vierailija
16/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaisuus, velat yhteisiä, myös ne palkkatulot!

jos ei siis ole avioehtoa.

eli ei merkitystä onko tulot saanut mies vai nainen

eli älä alistu tuohon kaikki maksut puoliksi, vaan ne maksetaan yhteistuloista

vaikempi tapa on maksaa ne suhteutettuna tuloihin, mut siihen laskemiseen en itse suostuisi, eli yks tili josta maksetaan kaikki ja johon kaikki tulot menee

Vierailija
17/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee aikaa itsesi laittamiseen kunton ja matkoihin kun käytät bussia eli et tee mitään lapsesi eteen aamuisin, vaan mioes hoitaa kaiken, pukee, pesee syöttää jne sinä vaan halaat ja hymyilet lapselle aamulla ja annat lähtöpusun ;) ja illalla sittten hoidat puolestasi lapsen iltatoimet yhdessä jaatte kaikki muut työt, koska olette molemmat töissä, niin kaikki puoliksi mutta noi aamu/ilatoimet kuten yllä esitin, ei tule väärinkäsityksiä silloin ;)

Joo, tämä kuulostaisi hyvältä (ja helpottaisi minun elämääni, koska hoidan muutenkin aina lapsen iltatoimet). Tai toisin päin, kun kerran mä jatkossa aion lapsen viedä.

Tämä nyt vaan oli viimeinen niitti tuolla päätökselle hankkia auto. Olen yrittänyt olla ekologinen ja miettinyt että jos mies hoitaa pääosin lapsen viennit/hakemiset ei auto ole ihan pakollinen.

Vierailija
18/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te av-mammat olette uskomattomia..

mies syyttää mua haukkuu minut siitä syystä ettei itse jaksanut nousta tarpeeksi ajoissa viemään lasta tarhaan, ja lapsi ei saa aamiaista. Ja te olette sitä mieltä että minä olenkin pahan alku ja juuri.. :D

Kirjoitin ehkä epäselvästi, enkä muuten missään välissä ole kieltänyt kirjoittaneeni että lapsi syö välillä mun kanssa.. Pointtini on se että olen usein miehelle sanonut ettei sillä ole MITÄÄN VÄLIÄ SYÖKÖ LAPSI MUN KANSSA VAI EI, hänet viedään myös päiväkotiin aamiaiselle!!

-AP

Mutta näiden sinun sekavien ja räyhäävien kirjoitusten perusteella minun alkaa käydä jo hieman sääliksi miestäsi ja ennen kaikkea lastasi. Parasta onnea lapsellesi, hän tuntuu sitä tarvitsevan.

Vierailija
19/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rommi ja pulla, onnea vaan teidän lapselle! Yksi aamiainen.

Vierailija
20/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te av-mammat olette uskomattomia.. mies syyttää mua haukkuu minut siitä syystä ettei itse jaksanut nousta tarpeeksi ajoissa viemään lasta tarhaan, ja lapsi ei saa aamiaista. Ja te olette sitä mieltä että minä olenkin pahan alku ja juuri.. :D Kirjoitin ehkä epäselvästi, enkä muuten missään välissä ole kieltänyt kirjoittaneeni että lapsi syö välillä mun kanssa.. Pointtini on se että olen usein miehelle sanonut ettei sillä ole MITÄÄN VÄLIÄ SYÖKÖ LAPSI MUN KANSSA VAI EI, hänet viedään myös päiväkotiin aamiaiselle!! -AP

Mutta näiden sinun sekavien ja räyhäävien kirjoitusten perusteella minun alkaa käydä jo hieman sääliksi miestäsi ja ennen kaikkea lastasi. Parasta onnea lapsellesi, hän tuntuu sitä tarvitsevan.

Ok.. Missä vaiheessa olen räyhännyt? Epäselvästi olen kirjoittanut joo, mutta en räyhännyt.

Ihan sama, taidat olla niitä naisia joiden mielestä parisuhteessa vika on aina naisissa ja miehet on herran enkeleitä.. Onnea sullekkin vaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän