Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, mahdun taas farkkuihin, jotka viime keväänä liian pienet!

Vierailija
26.04.2011 |

Olen NIIN onnellinen!!! :D Painoa tippunut vuoden alusta vähän yli 10 kg, viime viikostakin 0,5 kg.

Viime syksynä ostetut housut lössöttää jo päällä.

Toivottavasti joskus syksyn kuluessa sopii jalkaan jo housut, joita en ole käyttänyt viiteen tai ehkä kymmeneenkään vuoteen. Siellä ne odottaa siististi laatikoissa, koon 42, 40 ja 38 vaatteet. Nyt vielä mene tuo 46:kin, mutta alkaa olla 44 koko sopivampi.

Ja vaikka vielä on 28 kg pudotettavaa tavoitepainoon, niin nyt tuntuu jo hyvältä! :D

Aurinkoista kevättä kaikille!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 15 kiloa kevyempi kuin viime kesänä! Mutta nyt pääsiäisen ajan olen lipsunut pahasti. Ylihuomenna lähtö etelään eli lipsun vielä yli viikon. Sitten pakko skarpata, ettei valu kovan työn tulokset hukkaan!

Vierailija
2/4 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin tuli pääsiäisenä herkuteltua... Mutta pidin vastaavasti huolta, että tein vähän pidempiä kävelylenkkejä myös.

Pelkäsin tänä aamuna nousta vaa'alle, jos on tullut takapakkia... Mutta ei se mitään, vaikka olisi tullutkin. Kokonaisuus ratkaisee.

Juhlista ja lomista pitääkin nauttia. Ja sitten palata taas ruotuun! Hyvää lomamatkaa sulle!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

housuihin kun vauvamaha kasvaa. Joudun kohta unohtamaan lauseen "leggins are not pants".

Vierailija
4/4 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino oli laskenut kuukauden dieetin jälkeen yli 2 kg, mutta sitten tuli pääsiäinen ja ne nugat-munat...:(((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme