Juoruavatko miehet naiskokemuksistaan?
Tein syrjähypyn ja mies kertoi asiasta suurelle joukolle. Minulle koitui siitä kärsimyksiä. Oli vähällä, ettei tullut avioeroa.
Kommentit (24)
Mies, joka juoruaa intiimeistä kokemuksistaan naisen kanssa on sivistymätön ja halveksittava.
Oikeat miehet eivät juorua naiskokemuksistaan. Ainoastaan pojat ja mieslapset (joilla on evoluutio pahasti kesken), rehvastelevat kovaan ääneen. Naisten ei kannata sekaantua heikkolahjaisiin tyyppeihin. Käyttäkää harkintaa kumppanin valinnassa.
Ei ole kyllä ikinä kuulunut tapoihini. Ei edes nuorena. Olen muutenkin tarkka yksityisyydestä. M45
Vierailija kirjoitti:
Oikeat miehet eivät juorua naiskokemuksistaan. Ainoastaan pojat ja mieslapset (joilla on evoluutio pahasti kesken), rehvastelevat kovaan ääneen. Naisten ei kannata sekaantua heikkolahjaisiin tyyppeihin. Käyttäkää harkintaa kumppanin valinnassa.
Tämä on totta !
Fiksut miehet ei rehvastele kokemuksillaan.
Seksihommat on aina kahden välinen juttu, joten niistä ei puhuta ilman, että molemmille se sopii.
Nuorempana tuli puhuttua sellaisista seksikokemuksista joissa oli jotain erikoista, eikä kukaan tiennyt henkilöä, enkä kertonut nimeä. Muuten en ole puhunut.
Tottakai tussu ja taidot menee vertailuun.
Kakskymppisenä. Ei enää näin nelikymppisenä
Tunnen monta miestä, jotka seikkaperäisesti kertovat naiskokemuksistaan jopa intiimeistä asioista. Miehiin ei voi luottaa.
Kokemukseni mukaan vähemmän älykkäät sitä tekevät.
Nainen lähtee tyttöjen kanssa baariin eikä palaa kotiin. Mies soittaa 10 kaverille, eikä kukaan ole nähnytkään naista.
Mies lähtee baariin eikä palaa kotiin. Nainen soittaa 10 kaverille joista 7 sanoo miehen olleen paikalla ja 3 sanoo miehen olevan edelleen paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta miestä, jotka seikkaperäisesti kertovat naiskokemuksistaan jopa intiimeistä asioista. Miehiin ei voi luottaa.
Niin että naiset eivät juoruile joka helvetin kokemusta ja parisuhdeasiaa kavereilleen? Salli mun nauraa. Yksityisyydelle saa heittää hyvästi naisen kanssa.
Varsinkin sellaiset, jotka ovat änkyräkännissä baarissa puristaneet naista perseestä, tykkäävät kuuluttaa kuinka oli naisseuraa viikonloppuna.
No tottakai. On kaverit kertoilleet miten on joku nainen squirttaillut ja tykkäsi kuristamisesta ja kaikkea mahdollista mistä menee kyllä suu pyöreäksi.
Ap, kai ymmärrät, ettet voi hallita mitä muut tekevät tai kertovat, ainoa jonka käyttäytymistä ja sanomisia voit hallita olet sinä itse. 😁
Itseäsi saat syyttää ainoastaan. 😂
Olen hyvin luotettava ja sen huomaa nopeasti, kun minuun tutustuu. Tämän johdosta olen saanut kuunnella miespuolisten tuttujen ja työkavereiden pettämistarinat yms. Yhdellä työpaikalla minulla oli kolme keski-ikäistä miestä tiimissäni, ja jokaikinen lopulta kertoi minulle kahden kesken, miten olivat pettäneet vaimojaan. Tieto lisää tuskaa!
En ole kellekään kertonut. Ei mua kukaan kuitenkaan uskois
Tiedän erään nelikymppisen pelimiehen joka ei koskaan puhu mitään naisseikkailuistaan vaikka kaikki tietää että hänellä on paljon menoa sillä rintamalla, puhutaan ihan eri asioista.
Herrasmiehet eivät kerro.