Lue keskustelun säännöt.
Onko kaikki saaneet jo veroehdotuksensa???
18.04.2011 |
Aloin ihmettelemään, koska oma ei ole vielä tullut...
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikös ne laiteta aakkosjärjestyksessä? Oma sukunimi alkaa R:llä. Naapuri sai jo muutama viikko sitten, kun sukunimi alkaa E:llä...
Uudellamaalla asustelen... (ihanaa, olen maksanut viime vuonna liikaa veroja)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sukunimi alkaa H:lla. Miehelle ei vielä tullut, vaikka ihan on sama sukunimi.
toukokuussa mulle on tullu aikasemminki