Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset painaa kaasun pohjaan kun ohituskaista alkaa??

Vierailija
15.04.2011 |

ensin köröttää melkein alinopeutta letkan ekana,ja kun ohari alkaa niin kaasu pohjaan ettei kukaan pääse helpolla ohi!!!

ei voi käsittää!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä (omien havaintojen pohjalta) naisia.

Vierailija
2/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajellaan letkassa kuutakymppiä satasen alueella, ohituskaista alkaa nii vauhti kiihtyy 120. sitte ohituskaista loppuu ja vauhti laskee kuuteenkymppiin eikä jonon järjestys oo muuttunu mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät osaa käyttää vakionopeuden säädintä ainakaan

Vierailija
4/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekös sinua vituttaa;-)

Vierailija
5/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä on paljon asioita, joita ei voi käsittää!

Voitte olla sata varmoja, jos puskurissa roikutte, mun viisari ei mene milliäkään yli sallitun rajan.

Vierailija
6/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saan ohitörttäysyrityksesi torpattua;-)

Vierailija
7/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä on paljon asioita, joita ei voi käsittää!

Voitte olla sata varmoja, jos puskurissa roikutte, mun viisari ei mene milliäkään yli sallitun rajan.

Jos sun mittari näyttää 80km/h nii todellinen vauhtis on jotai 70-75..mukava siinä ajeleskella. pitemmällä matkalla huomattava ero.lyhyellä matkalla ei toki niinkään vaikutusta.

Vierailija
8/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen usein Porintietä ja nämä törpöt kääntyvät aina poikkeuksetta Karkkilaan.

Vierailija
9/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käsittää tuollaista. Jos mä jostain ihmeellisestä syystä ajan alinopeutta, niin en mä muiden ohituksia estä.

Sama juttu välillä, jos suoralla ajat jonkun ohi. Kerrankin kun ajoin kotterollani vanhan papan, joka ajoi uudenkarheaa mersua, niin hän tööttäsi mulle ja pui nyrkkiä. Ja hän ajoi todellakin alinopeutta eikä mun tarvinnut ajaa melkein ollenkaan ylinopeutta, että pääsin hänen ohitseen. Useimmilla on vain niin huono itsetunto ettei ketää voi päästää ohi.

Vierailija
10/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mittari näyttää 80km/h nii todellinen vauhtis on jotai 70-75..mukava siinä ajeleskella. pitemmällä matkalla huomattava ero.lyhyellä matkalla ei toki niinkään vaikutusta.

että ihmiset ei ole tietoisia mittarivirheistään? Mun moottoripyörässä (autoa en aja) klappi on 5 yksikköä. Sen mukaan ajan.

Vierailija
11/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tiedän kyllä minkä verran mittarini heittää. Sillä kuitenkin mennään, mitä silmällä näkee.

Vierailija
12/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuskeja, jotka uskaltavat ajaa kovempaa vasta leveällä tiellä? Usein nämä jojoilijat ovat joko hyvin nuoria (naisia) tai vanhoja (pappoja).

Vierailija
13/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuskeja, jotka uskaltavat ajaa kovempaa vasta leveällä tiellä? Usein nämä jojoilijat ovat joko hyvin nuoria (naisia) tai vanhoja (pappoja).

ne pässit vissiin ajattelee, että tuokin reppana on ollut koko ajan tuolla takapuskurissa kiinni, no nyt on parempi tie, ajataanpas sen mieliksi vähän kovempaa.

Vierailija
14/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se kiusaa vai mitä, mutta en tajua en.

Siis kun selvä alinopeus vaihtuu ohituskaista alkaessa selväksi ylinopeudeksi.

Juuri eilen tätä ilmiötä kirosin 4-tiellä.

Vierailija
15/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin köröttää melkein alinopeutta letkan ekana,ja kun ohari alkaa niin kaasu pohjaan ettei kukaan pääse helpolla ohi!!!

ei voi käsittää!

ohitankin muualla kuin ohituskaistan kohdalla. Usein vielä ohituskaistan päässä on tutkapartio -mutta ne pystyy välttämään kun pitää silmänsä auki.

Vierailija
16/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saan ohitörttäysyrityksesi torpattua;-)

kuule painaa kaasun pohjaan ja pitää siellä eikä sekään auta.

Vierailija
17/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee myös osaksi siitä, että ihmiset painavat lisää kaasua kun ylämäki alkaa ja sitten vahingossa mennäänkin jo liian lujaa.

Vierailija
18/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee ajeltua sen verran ajatuksissa, että ei huomaa omaa nopeuttaan. Sitten vasta havahtuu, kun joku on pyrkimässä ohi, että vauhtia on liin vähän ja kuin huomaamatta tulee lisättyä vauhtia.

Vierailija
19/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pässit vissiin ajattelee, että tuokin reppana on ollut koko ajan tuolla takapuskurissa kiinni, no nyt on parempi tie, ajataanpas sen mieliksi vähän kovempaa.

Pliis kaad, älä anna sen olla näin... :D

Vierailija
20/38 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee ajeltua sen verran ajatuksissa, että ei huomaa omaa nopeuttaan. Sitten vasta havahtuu, kun joku on pyrkimässä ohi, että vauhtia on liin vähän ja kuin huomaamatta tulee lisättyä vauhtia.

Jos ei "perstuntumalla" huomaa että vauhti muuttuu, kannattais varmaan hommata vakionop.säätimellä varustettu auto?

Raivostuttavaa muuten että niitä perkeleen "peltipoliiseja" kyllä pystytellään joka notkoon, mutta todella harvassa on ne tienvarsimittarit mistä näkee oman nopeutensa. Tosi monet tosiaan köröttelee reippaasti alle sallitun nopeuden kun ei tajuta sitä mittarivirhettä.