Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä halvasta vihkisormuksesta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totean vain, että oma vihkisormukseni maksoi noin 20 euroa ja on kestänyt samannäköisenä jo kohta 20 vuotta.

Vierailija
2/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no anyway, eiköhän se normaalikäyttöä kestä : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin kestänyt myötä- ja vastamäet : ) Jo toistakymmentä vuotta.

Vierailija
4/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän ajattelisit siitä jota minä olen kattellut. Maksaa 50€

Vierailija
5/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niin halpa etteikö kestäisi. Ja nätin näköinen!

Kyllä mun mielestä olis kamalaa aliarviointia koko avioliittoa kohtaan jos jonkun 80e sormuksen ostaisi VIHKIsormukseksi, kihlasormus ei nyt niin tärkeä ole, mielestäni.

Kiva toi on, hankkikaa vain tollanen kun noin halvallakin lähtis.:-)

Oma vihkisormukseni maksoi euroissa n.1500e, mutta olisin kyllä voinut ottaa halvemmankin jos olisi nätti löytynyt.

Vierailija
6/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän ajattelisit siitä jota minä olen kattellut. Maksaa 50€

joten käteen tulee vain yksi sormus. Haluaisin, että se näyttäisi vihkisormukselta, eikä kihlasormukselta.

Olen jotenkin ajatellut ja kuvitellut, että ihmiset ostavat yleensä noin 500-1000 €:n vihkisormuksia.

Mielestäni jo noin 500 € sormukseen tuntuu isolta rahalta.

Mutta saako halvalla sellaista sormusta joka kestää?

Vierailija
7/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullut, että kellään sormus sormessa hajoaisi?

Ja toi oli nätti ja just passeli, jollei sulla ole kihlasormusta. Ja ihan keskivertohintainen.

Vierailija
8/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niin halpa etteikö kestäisi. Ja nätin näköinen! Kyllä mun mielestä olis kamalaa aliarviointia koko avioliittoa kohtaan jos jonkun 80e sormuksen ostaisi VIHKIsormukseksi, kihlasormus ei nyt niin tärkeä ole, mielestäni. Kiva toi on, hankkikaa vain tollanen kun noin halvallakin lähtis.:-) Oma vihkisormukseni maksoi euroissa n.1500e, mutta olisin kyllä voinut ottaa halvemmankin jos olisi nätti löytynyt.

tärkeämpiä asioita kuin sormuksen hinta.

Vierailija
9/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niin halpa etteikö kestäisi. Ja nätin näköinen!

Kyllä mun mielestä olis kamalaa aliarviointia koko avioliittoa kohtaan jos jonkun 80e sormuksen ostaisi VIHKIsormukseksi, kihlasormus ei nyt niin tärkeä ole, mielestäni.

Kiva toi on, hankkikaa vain tollanen kun noin halvallakin lähtis.:-)

Oma vihkisormukseni maksoi euroissa n.1500e, mutta olisin kyllä voinut ottaa halvemmankin jos olisi nätti löytynyt.

liittoansa arvostaa, hehhee.

Mulla uniikki itsesuunniteltu valkokultasormus, jolle hintaa tuli 480 mk ja arvostamme silti liittoamme todella.

Sormus on ulkoinen koriste ja sen hinnalla ei niin ole väliä. Enemmän on sillä väliä, että siitä pitää ja käyttää mielellään.

Vierailija
10/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, paljonko sormus maksaa? Ei kai kenenkään rakkaus ole kiinni siitä, minkä arvoinen rengas sormessa on? Meillä ei miehen kanssa edes ole sormuksia sormessa, mutta (siitäkin huolimatta) olemme olleet onnellisesti naimisissa melkein 10 vuotta. Ei meidän tarvitse todistella sormuksilla yhtään mitään. :)

Vierailija
11/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on ainakin, vaikka en yleensä kovin keltakullasta tykkää, mutta tuo on hyvännäköinen yhdistelmä.

Vierailija
12/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään moittimista.

Vierailija
13/13 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullut, että kellään sormus sormessa hajoaisi?

Kyllä monilla vuosikymmeniä naimisissa olleilla sormus kuluu. Isälläni esim. oli alunperin röpelöinen kultasormus, nyt sormus on kulunut lähes täysin sileäksi (alle 40 v naimisissa).

Oma vihkisormukseni oli halvempi kuin tuo (markka-aikana tosin), mutta ei ainakaan vielä ole mitään kulumisen tai rikkoutumisen merkkejä ilmassa.

Olisin voinut kuvitella kuvan sormuksen huomattavasti kalliimmaksikin. Kun etsimme 10 v hääpäiväksi sormusta niin ei alle 400 e löytynyt oikeastaan mitään.