Minkä ikäinen haluaisit olla loppuelämäsi?
Kuvitellaan tilanne, jossa sinun pitäisi nyt sanoa minkä ikäisenä haluaisit elää loppuelämäsi. Mitä vastaisit ja miksi?
Kommentit (36)
About 30-vuotias.
Silloin on jo selvästi aikuinen ja sinut otetaan vakavasti, mutta olet kuitenkin niin nuori, että jaksamista vielä riittää.
60, silloin kaik on nähty. Varsinkin nuorien tyhmyys.
Suurinpiirtein 40. Riittävästi elämänkokemusta, nuoruuden sekoilut jo takana, mutta ei vielä juurikaan ikääntymisen merkkejä sen enempää ulkoisesti kuin sisäisestikään.
18v
Olisi vielä arvokas naisena
Nyt kaikki ohi
N36
Vierailija kirjoitti:
18v
Olisi vielä arvokas naisena
Nyt kaikki ohiN36
18v ei ole nainen, vaan hän on vielä tyttö.
30-40. Selkeästi aikuinen, mutta ei vielä vanha.
21-vuotias.
Saisin helposti teinipoikia sänkyyn.
25v! Näytin silloin parhaimmalta 😄
N31
Ap haluaa selkeästi, että tähän vastataan jotain ikäväliltä 18-23.
Olisin 27 koska se on coolein ikä. Täytän ihan kohta 51 eli toivottoman vanha käpy.
Hyvä kysymys. Varmaan aika nuori haluaisin olla, siinä jossain 18-20 ikävuoden paikkeilla.
32 v. Aikuinen minä, kaikki lapset tehty ja työkuviot kohdallaan.
Haluan olla juuri sen ikäinen kuin olen. Vanhentua luonnollisesti ja elää elämäni jokaisen ikäkauden joka minulle siunaantuu.
Tuntuu että jotain kasvua alkoi vasta 40 vuotiaana tapahtumaan, koska sitä ennen stressasin kaikesta ja yritin keksia elämän tarkoitusta, mutta nyt on tullut rentous, rauha ja ilo elämään, joten sanon 43 vuotias. Myös sen lisäksi että olen parhaassa fyysissä kunnossa ja jotenkin lihakset sopii hyvin tähän ikään kun naama ei ole ihan babyface vaan miehinen.
40. Jotenkin fiksu jo mutta ikä ei vielä paina kovin paljoa. Ainakin minä olin täysin toope johonkin 35 asti.