Miksi ihmiset painaa kaasun pohjaan kun ohituskaista alkaa??
ensin köröttää melkein alinopeutta letkan ekana,ja kun ohari alkaa niin kaasu pohjaan ettei kukaan pääse helpolla ohi!!!
ei voi käsittää!
Kommentit (38)
itsesi ja muiden hengen. Aina jollain pimahtaa tuollaisen idiootin käytöksen takia. Luojan kiitos mä olen ymmärtänyt ostaa kunnon bensasyöpön, niin tuollaiset törttääjät kuten sinä eivät estä mua ohittamasta ketään.
Juuri viime vknlpna totesimme tämän jälleen kerran. Argh.
Muuten körötellään 75-80 - takana tuleva haluaisi ajaa lujempaa tai edes sallituilla nopeuksilla.
Kun ohituskaista alkaa, nämä idiootit lisäävät kaasua.
niin ei kiihdy auto ohituskaistan aikana sen vertaa, että pääsisi jonkun Mersulla köröttelevän papparaisen ohi.
Se olisi kaikkien liikenteessä liikkujien etu, että jokainen saisi ajaa sitä nopeutta kuin haluaa (sallituissa rajoissa) ja kovempaa ajavat päästettäisiin mahdollisimman turvallisesti ohi.
Itse puhdotan nopeutta hieman, jos joku pyrkii ohi, että pääsee mahdollisimman ripeästi.
Ps. Jään odottelemaan, milloin joku vastaa, että eikö köyhällä ole varaa ostaa parempaa autoa ;)
vaan uusien autojen. Nämä uudet autot tosin ovat jotain kiiaa, hundayta tai jotain muita halppismerkkejä. Kai heitä harmittaa, kun ovat rehvakkaana saaneet ostettua uuden auton, mutta sitten ei ole ollut varaa autoon, jossa on kunnon kone. Sitten liikenteessä kiukustutaan, kun joku on pyrkimässä jollain vanhalla kotterolla ohi.
Vai rehvaakkaasti halppismerkillä. Kunnon koneen saa kyllä velkarahalla, mutta auto on niin huono sijoitus, että ei kiitos velalla.
Menkää ohi vaan! Vilkutellaan sitten seuraavissa liikennevaloissa.
Opetan perässäroikkuvaa törttääjää kun en päästä sitä eteeni.
tosiaan tuollaisiakin näkee. Vilkutan heille iloisesti ja ajan ohi! :)
vaan uusien autojen. Nämä uudet autot tosin ovat jotain kiiaa, hundayta tai jotain muita halppismerkkejä. Kai heitä harmittaa, kun ovat rehvakkaana saaneet ostettua uuden auton, mutta sitten ei ole ollut varaa autoon, jossa on kunnon kone. Sitten liikenteessä kiukustutaan, kun joku on pyrkimässä jollain vanhalla kotterolla ohi.
Kyllä niitä ohi pyrkijöitä riittää, vaikka ajan 3,8 V6 koneella, tosin halppismerkisellä...
Mitäs roikut perseessäni. Otappa pakkia, niin saattaa nopeuskin nousta :P
että kun tulee ohituskaista voin tavallaan ajaa huolettomammin kun on leveämmälti tietä. Ja mun ohitsekin pääsee, en mä niin kovaa tietenkään aja.
Ei siis liity muihin tiellä liikkujiin mitenkään varsinaisesti.
työkaveri valittelee alinopeutta ajajista ja kas kummaa, minun eteeni niitäkin ilmestyy harvoin. Muutaman kerran miehen kyydissä olleena huomasin että ihan löytyy vika kyseisen miehen omista asenteista, kaikki alle 90 km/h ajavat 80 rajoitusalueella ajoivat alinopeutta,
Sitähän tässä on yritetty selittää, ett jos ajaa mittarin mukaa 80, on todellinen nopeus joku 70-75.
että kun tulee ohituskaista voin tavallaan ajaa huolettomammin kun on leveämmälti tietä. Ja mun ohitsekin pääsee, en mä niin kovaa tietenkään aja.
varsinaisesti.
Ei voi olla totta että tuollaisia on olemassa...
Normaali maantiehän ON tosi kapea joo.
mä yleensä uhmaan lakia ja menen näiden kuspäiden ohi vaikka kahta sataa
Perässä ajaessa se vauhti vaan tuntuu hitaammalta. Oikeesti teillä ei tehot riitä ohittamaan kunnolla.
Suomalainen ajokulttuuri? Autobahnoilla tai Ruotsissa ajellessa on ajoetiketti jo ihan toista maata. ;)
Ajelen usein Porintietä ja nämä törpöt kääntyvät aina poikkeuksetta Karkkilaan.
Tai jos itse ajaa sitä sallittua satasta, ohituskaistalla suhahtaa aina joku bemarisetä kauheella kiireellä ohi. Sit se kääntyy Masuunin pihaan. :D
Työkaveri valittaa jatkuvasti samasta, itselle käy noin ehkä kerran vuoteen vaikka 50 000 km tulee mittariin vuosittain. Samoin työkaveri valittelee alinopeutta ajajista ja kas kummaa, minun eteeni niitäkin ilmestyy harvoin. Muutaman kerran miehen kyydissä olleena huomasin että ihan löytyy vika kyseisen miehen omista asenteista, kaikki alle 90 km/h ajavat 80 rajoitusalueella ajoivat alinopeutta, risteyksestä "eteen tullut idiootti" olisi hyvin ehtinyt kiihdyttää normaalinopeuteen ellei arvon sankarikuskini olisi nostanut nopeutta melkein 30 km/h ylinopeuteen! Samaan aikaan juputti idiootista joka ei osaa katsoa tuleeko tiellä muita eikä osaa joustaa. JUST! Varmaan jotkut voivat nopeutta tuossa ohituksessa kettuillakseen puskurissa roikkumisen nostaakin, aika harvat varmasti silti.
kun en päästä sitä eteeni.