Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ei tarvitse enää ikinä tehdä töitä!!!!

Vierailija
13.04.2011 |

Ihanaa. Mies sanoi, että voin jäädä kotiin. On nähnyt, miten riudun töissä ja miten kaipaan lapsia koko ajan. Kotikaan ei pysy niin siistinä, kun aamulla lähdetään kiireellä ja illalla on kolme tuntia aikaa ylipäätään tehdä mitään.

Jään nyt kotiin. Elämä on ihanaa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin kuollessaan saa vaimo vielä leskeneläkkeen.

Oma äitini teki näin ja nyt elelee ihan hyvätuloisena eläkeläisenä, koska sai ihan kivan leskeneläkkeen ja omaisuuttakin jäi isältämme jälkeen.

Joskus voi käydä näinkin. Äitini on tyytyväinen elettyyn elämään. Sai tehdä sitä mitä halusi elämänsä aikana. Hän tedellakin vietti vilkasta elämää, eikä kuluttanut aikaa pölyjen pyyhkimiseen.

Varmasti tuntuu ihanalta. Minustakin tuntuisi kivalta ajatus, ettei tarvitsis tehdä töitä. Tykkään järjestellä kotona tavaroita, siivota jne. En kyllä tiedä jaksaisinko sitä loputtomasti.,

Mutta ajatellaan nyt näin, että olet 15-vuotta ns. työttömänä kotona. Lapset on jo isoja jne. Teille tulee ero, miehesi kuolee, sairastuu tms. Mitäs sitten tapahtuu..?

Sinä et ole ollut 15 vuoteen työelämässä, rupeat hakemaan töitä.. Ensimmäisenä sinulta varmaan kysytään minkä takia et ole tehnyt mitään näin moneen vuoteen..? Työn saanti voi olla vaikeaa silloin.

Toki tuo on hyvä homma jos teillä on rahaa sen verran, että tuollaisesta ei tarvitse murehtia, mutta aloitus kirjoituksesi mukaan (en tiedä oletko tarkentanut kirjoitustasi) teillä ei ole kuitenkaan hirveästi ylimääräistä jos vain mies tekee töitä.

Niin ja tosiaan miten on eläkkeesi laita. Se tuskin tulee olemaan kaksinen jos et ole töitä tehnyt juuri miksikään.

Mielestäni IKINÄ ei pidä luottaa liikaa siihen, että mies pysyy rinnalla tai elättää, vaikka hän sillä hetkellä vannoisi, että elättää. Aino voi tapahtua jotain kamalaa.

Tarkoitukseni ei ole hakukkua tai arvotella, mutta näitä asioita kannattaa kyllä miettiä :)

Vierailija
82/84 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno valinta teiltä perheenä. Muutama juttu tuli mieleen näistä kirjotuksista...

- Miehen elätettävänä? Siis häh, mun mielestä naiset jotka puhuu noin ei ole koskaan voineet/saaneet kokea pyyteetöntä rakkautta. Kun mies huolehtii minusta siinä vain itsetunto nousee :D

- Miks ajetaan ittensä sellaseen tilaan ettei voi tehdä vapaasti valintoja. After all, mä uskon että kyse on oikeesti valinnoista.

- suomalaisten kateus ja synkistely?? HYI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ollut jo 11v kotona ja sama jatkuu. ei olla suurituloisia mut jotenkin pärjätään. tyytyväinen olen , kun ei töihin tarvitse mennä ja saan itse hoitaa lapseni ja olla läsnä vielä kouluikäisillekin.

Vierailija
84/84 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että sulla on mies joka arvostaa kotona oloa.

Ja teillä kummallakin taitaa olla arvot kohdallaan, kun

koti ja perhe menee kaiken muun edelle.

Mä toivoisin et voisin myös olla kotona, mutta miehen

tulot ei millään meillä riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi