Mun ei tarvitse enää ikinä tehdä töitä!!!!
Ihanaa. Mies sanoi, että voin jäädä kotiin. On nähnyt, miten riudun töissä ja miten kaipaan lapsia koko ajan. Kotikaan ei pysy niin siistinä, kun aamulla lähdetään kiireellä ja illalla on kolme tuntia aikaa ylipäätään tehdä mitään.
Jään nyt kotiin. Elämä on ihanaa.
Kommentit (84)
Hieno valinta teiltä perheenä. Muutama juttu tuli mieleen näistä kirjotuksista...
- Miehen elätettävänä? Siis häh, mun mielestä naiset jotka puhuu noin ei ole koskaan voineet/saaneet kokea pyyteetöntä rakkautta. Kun mies huolehtii minusta siinä vain itsetunto nousee :D
- Miks ajetaan ittensä sellaseen tilaan ettei voi tehdä vapaasti valintoja. After all, mä uskon että kyse on oikeesti valinnoista.
- suomalaisten kateus ja synkistely?? HYI
Itsekin olen ollut jo 11v kotona ja sama jatkuu. ei olla suurituloisia mut jotenkin pärjätään. tyytyväinen olen , kun ei töihin tarvitse mennä ja saan itse hoitaa lapseni ja olla läsnä vielä kouluikäisillekin.
Ihanaa että sulla on mies joka arvostaa kotona oloa.
Ja teillä kummallakin taitaa olla arvot kohdallaan, kun
koti ja perhe menee kaiken muun edelle.
Mä toivoisin et voisin myös olla kotona, mutta miehen
tulot ei millään meillä riitä.
Aikaisemmin kuollessaan saa vaimo vielä leskeneläkkeen.
Oma äitini teki näin ja nyt elelee ihan hyvätuloisena eläkeläisenä, koska sai ihan kivan leskeneläkkeen ja omaisuuttakin jäi isältämme jälkeen.
Joskus voi käydä näinkin. Äitini on tyytyväinen elettyyn elämään. Sai tehdä sitä mitä halusi elämänsä aikana. Hän tedellakin vietti vilkasta elämää, eikä kuluttanut aikaa pölyjen pyyhkimiseen.