"Olet kuitenkin parasta, mitä minulle on tapahtunut."
Miten reagoida tällaiseen? Ihastukseni, mies, sanoi tänään näin yhdessä sähköpostissaan.
Ihan totaali shokki, en olisi uskonut ihan näin suuria sanoja kuulevani. Pitäisikö tästä saada joku paniikkikohtaus vai ottaa se vaan... kohteliaisuutena, mukavana juttuna?
Eli mahtaisiko tuo tarkoittaa jotain suurempaa sanomisellaan vai sanooko vaan ihan "heittona"...?
Kommentit (14)
On sillä nyt varmaan elämässään muitakin hyviä asioita kuin sinä joten en menisi paniikkiin.
Jos vastaat hänelle yhtä kauniisti takaisin, olet luultavasti piakkoin parisuhteessa.
Mies on varattu, kuten minäkin. Kumpikaan ei halua muuttaa nykyistä elämäänsä, tosin tämä mies on ilmaissut, ettei pitäisi mahdottomana sitäkään.
ihan tuttu juttu... Terv. Äsk. kaikkitietävä.
noin varattu mies. Minäkin varattu. Otin sen niin, että vaikka emme voi olla oikeasti yhdessä, niin hän on kuitenkin iloinen\onnellinen tapaamisestamme ja yhteydenpidostamme, siitä, että tunnemme kiintymystä tms. toisiimme.
Sydämeeni sattui tuo lause, samalla olin onnellinen. Hän on myös parasta mitä minulle on tapahtunut (paitsi lapset).
Onkohan monikin meistä tuon saman varatun miehen parasta elämässä -tapaus...
sitoa itseensä.
Noin kirjoitti minullekin ukkomies ja sanoi useamman kerran.
Mitä se sana tuossa tekee? "Luonteesi jättää paljon toivomisen varaa, mutta olet kuitenkin parasta ..."?
Vai: "Elämäni on ollut yhtä juhlaa ennen sinuakin, mutta kuitenkin sinä olet parasta ..."?
Ei kukaan täällä voi tietää mitä mies viestillään tarkoitti. Menitkö vain shokkiin, ap, eikö yhtään ilahduttanut? :)
Ja toki pi**uakin haluaa, se on puhuttu selväksi:)Sitä en kyllä voi antaa, vaikka haluaisinkin. En usko, että on sama mies, kun tämä minun tapaus ei käytä sähköpostia (ellei sitten huijaa sitäkin):)
En muista nroani, mutta olen se, jolle myös kirjoitettiin tuo lause (tekstari).
Sama tilanne kuin sinulla, jolle myös sanottu samoin.
Klisee, kyllä, ja voi että tuntui hyvältä. Vonkaa, kyllä, myös se on puhuttu ja tilanne tehty selväksi.
Se "kuitenkin" johtui siinä lauseessa aiemmista lauseista siinä postissa, että vaikka eteen on tulossa haastavia tilanteita, niin mun pitäis tietää, että kuitenkin olen parasta, mitä hänelle on sattunut.
Ap meni kyllä shokkiin, mutta olen salaa kyllä laittoman onnellinen noista sanoista =)
Kuulostaa siltä kuin hän selittelisi, että on tulossa vaikeita aikoja ja hän joutuu tekemään isoja ratkaisuja, eli valitsemaan perheensä, "jatkamaan kylmää kulissiavioliittoaan lasten takia" tms. soopaa, mutta että sinä kuiteknin olet parasta, mitä hänelle on tapahtunut.
Eli hän yrittää lohdutella ja hyvitellä sinua jne.
Onko hän mies, jolle asioita vain tapahtuu - tapahtuu että vaimo vaatii jättämään sinut, tapahtuu että hän vain rakastuu sinuun, tapahtuu että avioliitto oli kylmennyt eikä tapahtunut niin että hän olisi mitään sen eteen tehnyt?
Se haastava tilanne tarkoittaa sitä, että joudumme erillemme, olemme tähän asti olleet työssä samassa paikassa, muutaman viikon päästä tilanne muuttuu emmekä enää nää toisiamme juurikaan.
Mitään tollasta soopaa en häneltä ole kuullut, koskaan, ja lapset ovat jo aikuisia. Minua ei ole tarvis hyvitellä, niin syvällä ei vielä olla, että pitäisi lohdutella, jos ilmoittaisikin, että tämä on nyt tässä ja hän pitäytyy vaan vaimossaan.
Ei, hänelle ei vain tapahdu asioita, vaan hän kyllä ihan itse saa ne tapahtumaan tahtoessaan. Eikä meillä siis kummallakaan ole aikomusta jättää ketään, ei puolisoita, eikä toisiamme.
onko mies varattu?
Jos on, tarkoittaa tuota kyllä tosissaan, mutta ei halua muutoksia elämäänsä eikä niitä myöskään hanki. Nimim. Mää tiärän.