En ymmärrä miksi vasemmisto ei saa Suomessa enempää ääniä
tai saa nähdä miten käy. Heidän ajatukset rimmaa niin täydellisesti duunarien kanssa. Tuntuu, että nämä nykyajan duunarit (keskipalkkaiset) haluavat olla jotain muuta ja eivät uskalla profiloitua siihen mitä todellisuudessa on. Haluavat olla kuten naapurin rikkaat, joilla on velaton talo ja autot. Nämä duunarit yrittää kovalla velalla näyttää ulkoisesti kuten he ja vielä menevät äänestämään porvareita, vaikka heidän etu se ei ole.
Kommentit (187)
Joka osaa myös tehdä rajanvetoa jonnekin, niin lupaan äänestää sitä. Tälläisenään en voi; heidän ajamansa linja ei ole kestävää kehitystä Suomen kannalta.
Terkuin; 15
Kokoomuksesta Vihreiden kautta Vasemmistoliittoon. Olen todellinen takinkääntäjä :)
En vain enää jaksa Kokoomuksen vetämää EK-politiikkaa, jossa oikeasti ihan sikarikkaat maksavat härskisti vähemmän veroa muka työllistämisvaikutuksensa ansiosta, mutta samaan aikaan rutistavat ja tehostavat työntekijöistään viimeisetkin pisarat ja lopulta siirtävät työpaikat Indonesiaan.
Vihreät ovat nyt istuneet hallituksessa ja mahdollisuutensa tasa-arvoisemman ja ympäristöystävällisemmän yhteiskuntamallin luomiseen kusseet, joten näyttö ei riitä enää seuraavalle kierrokselle.
Nyt on Arhinmäen nuorten Vasemmistolaisten aika näyttää, mihin pystyvät!
t. Akateeminen silpputyöläinen
vaan mahdollisuudet esim. opiskeluun on olleet kaikilla suunnilleen samanarvoiset. Tämä on ollut valtava asia, jos vähänkään kansainvälisestä näkökulmasta tarkastelee.
Oikeistomeiningillä tällainen jää äkkiä taakse, ja luokkajako syvenee peruuttamattomasti.
On ihan eri asia pärjätä elämässään, jo on syntymästä saakka ollut varakas, kuulunut menestyvään sukuun ja asunut hyvällä asuinalueella... Saanut kaiken tekemättä muuta kuin olemalla olemassa. Tämä pätee silloinkin, jos elämä on ollut vaatimattomampaa, mutta ylitsepääsemättömiä haasteita ei ole matkan varrella eteen tullut.
Toiset syntyvät vähemmän onnellisten tähtien alla. Ongelmat voivat periytyä ja vaikuttaa moneen sukupolveen. Totta kai tällaisista lähtökohdista menestyminen vaatii enemmän ponnistelua. Toisaalta silloin osaa arvostaakin sitä, jos asiat eivät ole hyvin, ja AUTTAA.
Mielestäni Suomen tulisi pitää kaikin keinoin kiinni siitä, että täällä voisi elää hyvää elämää ja tehdä valintoja, vaikka lähtökohdat ovatkin ihmisillä erilaiset. Jos elämä urautuu lapsesta saakka köyhyyteen ja kurjuuteen, vie se lopulta myös parempiosaiset kohti turvatonta ja epävarmaa yhteiskuntaa.
Ja minä kun olen miettinyt, että kuka ihme menee halpaan, kun kokoomus haalii missejä ehdokaslistoilleen.
Kyllä ulkonäkö onkin ihan olennainen osa ehdokkaan pätevyyttä.
ne vasemmiston tyypit ovat niin omituisen näköisiä. Arhinmäki on ainut normaalin näköinen siellä, muut ovat sellaisia deekuja silmäpusseineen. Ihan eri rotua kuin me tavalliset palkansaajat.
oman vaalipiirin vasemmistoehdokkaita. Ei kyllä mun silmään ollut kovinkaan montaa deekun näköistä.
http://vaalit.vasemmisto.fi/ehdokkaat/helsingin-vaalipiiri.html
Ja minä kun olen miettinyt, että kuka ihme menee halpaan, kun kokoomus haalii missejä ehdokaslistoilleen.
Kyllä ulkonäkö onkin ihan olennainen osa ehdokkaan pätevyyttä.
ne vasemmiston tyypit ovat niin omituisen näköisiä. Arhinmäki on ainut normaalin näköinen siellä, muut ovat sellaisia deekuja silmäpusseineen. Ihan eri rotua kuin me tavalliset palkansaajat.
Kokoomuksen toivekansalainen.
Elämä heitti muutaman mutkan matkaan, ja sain huomata, ettei tämä paikka niin reilu olekaan. Olen tehnyt työtä maamme eteen ja luopunut paljosta, mutta aika vähän tästä saa tiukan paikan tullen takaisin.
Haluatteko tulla kohdelluiksi hyvin vain niin kauan kuin olette hyödyllisiä?
Vasemmisto tunnustaa ihmisarvon.
Eipä tunnu rajanvedot koskevan ainakaan hyvätuloisia työttömäksi joutuvia, näyttävät nimittäin työttömyyskorvaukset kelpaavan siinä kuin pienituloisillekin, ja mitäs esim. kotitalousvähennys ja yritystuet mielestäsi ovat?