Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jep, haukkukaa vaan kotiäitiä, jonka lapsi on tarhassa.

Vierailija
01.05.2011 |

Itsellä ainakin se tilanne, että on mun ja kahden vanhimman kannalta parasta, että ovat hoidossa. Olen yh, viimeisillään raskaana ja kipeitä supistuksia ollut raskauden puolivälistä asti. Lapset on niin villejä, etten mitenkään jaksa niiden kanssa koko päivää touhuta, välillä pitää minunkin saada levätä.

Helppo se on niiden haukkua, kellä on joku auttamassa. Mulla ei ole ketään, mutta aina vaan saa p*skaa niskaan, kun ihmiset kuulee että lapset on päiväkodissa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko, että laukkaat kaiket päivät omissa menoissa, jumpassa ja ostoksilla, vaan lepäät, että jaksat lasten kanssa iltaisin.

Vierailija
2/19 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en tee mitään", kun lapset on hoidossa. Minulla ei ole ketään auttamassa ja lapsia kohta kolme... Vaikuttaa olevan isommat ainakin tyytyväisiä tarhassa tai ainakin tyytyväisempiä kuin väsyneen äidin kanssa kotona luulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muut ajattelee, jos tilanne oikeasti on noin paha.

Vierailija
4/19 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kiireinen ihminen ei välitä miettiä, mitä joku toinen vanhempi tekee päiväkotipäivien aikana.

Vierailija
5/19 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti sitten se kolmaskin tehdä, vaikket jaksa kahden isommankaan kanssa kun ovat niin villejä..?

Vierailija
6/19 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan saa p*skaa niskaan, kun ihmiset kuulee että lapset on päiväkodissa.

[/quote]

Ihanko oikeasti muuallakin kuin netissä haukutaan niitä, joiden lapset ovat päiväkodissa, vaikka itse olisikin kotona?

Kysyn tätä ihan tosissani. Asun ulkomailla. Meidän 4v. käy koulussa ja itse olen vuoden ikäisen kanssa kotona.

Vierailija
7/19 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta sellaisia edes ajatella. On helppoa ja mukavaa tuomita sen perusteella, mikä näkyy päälle päin.

Meillä samantyyppiseen ratkaisuun on syynä miehen mielenterveysongelmat ja niiden vaikutus koko perheen jaksamiseen. Juu en huutele tästä mulkoileville tarhakaverien äideille...

Vierailija
8/19 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan saa p*skaa niskaan, kun ihmiset kuulee että lapset on päiväkodissa.

Ihanko oikeasti muuallakin kuin netissä haukutaan niitä, joiden lapset ovat päiväkodissa, vaikka itse olisikin kotona?

Kysyn tätä ihan tosissani. Asun ulkomailla. Meidän 4v. käy koulussa ja itse olen vuoden ikäisen kanssa kotona.

Täällä Suomessa työttömät ja muut lusmut pitävät lapset hoidossa, vaikka olisivat itse kotona...

Vierailija
9/19 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää se vähempikin määrä, muutenkin meitä täällä liikaa!

Vierailija
10/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä vein kaksosia (3-4v) päiväkotiin 2-3 päivänä viikossa, vaikka olin kotona. Vaan eipä taida moni tietää, että teen freelance-töitä siellä kotona, eikä moni tiedä myöskään sitä, että näillä lapsilla oli uniongelma, jonka takia en saanut juuri koskaan nukkua öisin muutamaa tuntia enempää.

Vierailija
11/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennettakoon vielä, että varsin harva pikkulasten yh on yh siksi, että olisi leskeytynyt. Eli tarkoitan nimen omaan eronneita.

Vierailija
12/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennettakoon vielä, että varsin harva pikkulasten yh on yh siksi, että olisi leskeytynyt. Eli tarkoitan nimen omaan eronneita.

minä ainakin tein, (3) enkä voisi katua, en tosiaankaan!

en ole ap

mutta kolmen pienen, lapsistani onnellinen, yh

Vierailija
13/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei toinen voi ottaa hoitovastuuta, ja toisekseen mikä syy on viedä lapset hoitoon, koska "yöllä saa nukkua vain muutaman tunnin" koska muutama tuntihan on ihan riittävästi arkiviikosta selviytymiseen ja viikonloppuisin voi saada muuta apua.

Vierailija
14/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vanhempaa. Yleensä se on kai se mami, joka kaiken vastuun kantaa. Hoitovastuu isältä, joka on mennyt menojaan?

Vierailija
15/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa päiväkodissa?

Loinen sellainen on, ei kotiäiti.

Vierailija
16/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksikin jo päiväkodissa etkä jaksa niitäkään hoitaa.

Vierailija
17/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksikin jo päiväkodissa etkä jaksa niitäkään hoitaa.

raskaaksi kun paljaalla pannaan. Ei se mennytkään, eikä edes soittanut sen yön jälkeen.

Vierailija
18/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totuushan on se, että monella on niitä kersoja siellä ilman mitään pätevää syytä..

Vierailija
19/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sairas, pitää hakea sairauslomaa ja olla sitten sairaana. Jos ei ole sairas, ilman lapsia pitää mennä töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän