Persuehdokkaat ovat kouluja käymättömiä sivistymättömiä juntteja
kuten havaitaan esim. Helsingin piirin ehdokkaista:
yrittäjä
filosofian tohtori, tutkija
kaupunginvaltuutettu, sairaanhoitaja
sosiaalityöntekijä, päihdeasiantuntija
rahoituspäällikkö, ekonomi
opiskelija
YE-kommodori
yrittäjä, opiskelija
vakuutuskäsittelijä
tiedottaja MTi
diplomi-Insinööri
komisario
yrittäjä
rikoskomisario, oik.yo
lakimies, yrittäjä
kansanedustaja
kansanedustajan avustaja, kaupunginvaltuutettu
asukasaktiivi, puheenjohtaja, käräjäoikeuden lautamies
piirin puheenjohtaja, kauppat.yo
opettaja, taidemaalari
Kommentit (17)
Oikea sivistys on paljon laaja-alaisempaa. Tunnen monia korkeasti koulutettuja juntteja (persuja = fanaattisia, mustavalkoisia / hihhuleita tyyppejä) mutta onneksi heidän vastapainoksi on myös niitä korkeakoulutettuja joilla on sosiaalista älyä, sydämen sivistystä sekä laaja-alainen kulttuurinen sivistys!
oli heidan koulutuksensa mika tahansa. Sina tunnut luulevan, etta korkeakoulututkinto on joku sivistyksen tae... ;-)
oli heidan koulutuksensa mika tahansa. Sina tunnut luulevan, etta korkeakoulututkinto on joku sivistyksen tae... ;-)
ovat sitä mieltä, että vain korkea koulutus tuo sivistystä ja älykkyyttä.
Määritelmä muuttuikin jo matkalla... sopivasti epämääräisempään määritelmään. Sivistystä ei voi mitata faktoilla, koulutuksen voi.:)
Määritelmä muuttuikin jo matkalla... sopivasti epämääräisempään määritelmään. Sivistystä ei voi mitata faktoilla, koulutuksen voi.:)
ap:lle tuntuu olevan tarkeaa juuri tuo koulutusaspekti. Itse olen kylla ollut tietoinen Timo Soinin koulutuksesta jo pidemman aikaa, eika se tee minusta hanesta yhtaan miellyttavampaa (ennemminkin pain vastoin, odottaisin hanelta hiukan enemman)...
ovat heti juntteja jos vastustavat tätä nykyistä neekerien hyysäämistä?
Oikea sivistys on paljon laaja-alaisempaa. Tunnen monia korkeasti koulutettuja juntteja (persuja = fanaattisia, mustavalkoisia / hihhuleita tyyppejä) mutta onneksi heidän vastapainoksi on myös niitä korkeakoulutettuja joilla on sosiaalista älyä, sydämen sivistystä sekä laaja-alainen kulttuurinen sivistys!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011030913328495_uu.shtml
- Katselin Nedelchevan raportin äänestyksen aikana, miten Timo Soini käsi nousi, vai nousiko. Enimmäkseen ei noussut.
Hassi pisti merkille, että Soini ei nostanut kättään äänestettäessä sukupuolten palkkatasa-arvosta, minimipalkasta ja heikossa asemassa olevien naisten auttamisesta. Sen sijaan käsi nousi vastustamaan lisääntymisterveysoikeuksia ja ehkäisyvälineiden saatavuutta.
- Loppuäänestyksessä Soinin käsi nousi vastustamaan koko Nedelchevan raporttia.
EU-parlamentin selvä enemmistö kannatti kuitenkin molempia raportteja ja ne hyväksyttiin eilen EU-parlamentissa.
Pitääkö tätä samaa vääntöä nyt sit kattella etusivulla kaikenaikaa vähintää vaaleihin asti? Ja jälkipyykkiä puoli vuotta?
Tai joku vois vaikka sillai vaihtelun vuoksi pystyttää jonkun vääntöketjun vaikka Kokoomuksesta.
ARGH!
PS: Mä en oikein voi, kun ei oo noita intohimoja mihinkään suuntaan ja oon hirveen huono provoilemaan...
niin kuka tahansa, joka kayttaa yllaolevan kaltaista kielta, antaa kylla vahemman mairittelevan kuvan itsestaan...
Pitääkö tätä samaa vääntöä nyt sit kattella etusivulla kaikenaikaa vähintää vaaleihin asti? Ja jälkipyykkiä puoli vuotta?
Tai joku vois vaikka sillai vaihtelun vuoksi pystyttää jonkun vääntöketjun vaikka Kokoomuksesta.
ARGH!
PS: Mä en oikein voi, kun ei oo noita intohimoja mihinkään suuntaan ja oon hirveen huono provoilemaan...
Minua, joka aikoo äänestää persuja, ei tämä hetkauta. Itse asiassa nämä aloitukset ja viestit suoraan yllyttävät äänestään Perussuomalaisia.
Minua, joka aikoo äänestää persuja, ei tämä hetkauta. Itse asiassa nämä aloitukset ja viestit suoraan yllyttävät äänestään Perussuomalaisia.
No minut ne kyllä yllyttävät olemaan ikinä edes harkitsematta perussuomalaisten äänestämistä. En kyllä ymmärrä kuka nainen esim. tuota Soinia äänestäisi, mutta ilmeisesti sellaisiakin joita ei haittaa se ettei Soinin mielestä naisille tarvi maksaa samaa palkkaa kuin miehille.
Pitääkö tätä samaa vääntöä nyt sit kattella etusivulla kaikenaikaa vähintää vaaleihin asti? Ja jälkipyykkiä puoli vuotta? Tai joku vois vaikka sillai vaihtelun vuoksi pystyttää jonkun vääntöketjun vaikka Kokoomuksesta. ARGH! PS: Mä en oikein voi, kun ei oo noita intohimoja mihinkään suuntaan ja oon hirveen huono provoilemaan...
ymmarrathan etta tama oli jonkin PERSUN aloittama ketju, sehan kay ihan selvasti ilmi ekasta viestista... Kenella muulla olisi niin kova tarve todistaa puolueen kandidaattien koulutustasosta?
Et taida tuntea edes yhtään kanadalaista joka yrittää muuttaa maahan?
Oikeasti sanot niille ap mitä tahansa faktoja niin lautaterassin katveessa elänyt tynnyri-ihminen ei muuta mielipiteitään, perussuomalaisten ehdokkaat ovat sivistymättömiä moukkia toisin kuin he, peruskoulun just läpäissyt vihervasemmistolainen viisas ja fiksu ja filmaattinen vihreä.
nyt faktoilla pahoita mamupatjojen mieltä :(