"Miksi naiseni ei halua persepanoa?"
Miehet: Haluatteko itse? Nainen ei halua että häntä pannaan perseeseen vain siksi, että te pitäisitte siitä. Jos luulet naisesi nauttivan perseeseen pökkimisestä, pyydä häntä työntelemään esim. kurkkua anukseesi muutaman minuutin ajan, jotta voit samastua häneen. Miehen g-piste sijaitsee anuksessa, mistä voimme päätellä, että miehet nauttivat pyllypanosta jopa enemmän kuin naiset. Jos et itse haluaisi sinua pökittävän perseeseen, mietipä hetki, miksi naisesi haluaisi.
Suurin osa naisista ei halua, että heitä pannaan peräsuoleen. Monia ajatus suorastaan oksettaa.
Kommentit (193)
niin se vain on, että persepanoista voivat naisetkin nauttia, vaikka itse ei siitä satu nauttimaankaan (tai ei halua sitä edes kokeilla syystä taikka toisesta). Ihmettelen silti kuinka vihamielisesti tähän asiaan täytyy suhtautua = ottaa naisen alistamisena ja väkivaltana?
niin se vain on, että persepanoista voivat naisetkin nauttia, vaikka itse ei siitä satu nauttimaankaan (tai ei halua sitä edes kokeilla syystä taikka toisesta). Ihmettelen silti kuinka vihamielisesti tähän asiaan täytyy suhtautua = ottaa naisen alistamisena ja väkivaltana?
että miehellä ei ole oikeutta painostaa naista. Ei vaan ole, eikä aiheuttaa kipua.
Joten mitä se muuta sitten muka on kuin väkivaltaa, jos toiseen sattuu ihan sikana ja silti mies vaan "runnoo", kuten niin kauniisti asian ilmaisit?
että miehellä ei ole oikeutta painostaa naista. Ei vaan ole, eikä aiheuttaa kipua.Joten mitä se muuta sitten muka on kuin väkivaltaa, jos toiseen sattuu ihan sikana ja silti mies vaan "runnoo", kuten niin kauniisti asian ilmaisit?
että miehellä ei ole oikeutta painostaa naista. Ei vaan ole, eikä aiheuttaa kipua. Joten mitä se muuta sitten muka on kuin väkivaltaa, jos toiseen sattuu ihan sikana ja silti mies vaan "runnoo", kuten niin kauniisti asian ilmaisit?
Sinä - tai se, jota kommentoin - kirjoitti tuossa, miten miehen pitää painostaa ja väkisin runnoa kullia naisen peräsuoleen. Ei kuulemma nainen muuten sitä opi arvostamaan.
Jojon minä sanon, että ei meillä vaan mies runno yhtään mitään, kun se kerran sattuu. Puolisoa ei satuteta, se on väkivaltaa.
Joten MISSÄ minulla on muka vakava parisuhdeongelma, jos en kenenkään mieliksi alistu pahoinpideltäväksi? Tai miehelläni, jonka mielestä kivun aiheuttaminen rakkaimmalle ihmiselle ei ole kiihottavaa? Hä?
Mielestäsi sellaisella henkilöllä, joka ei halua mitään runnottavan peräsuoleensa, on "vakavampia parisuhdeongelmia"?! Kenelläköhän niitä ongelmia tässä asetelmassa on?
terv. sivustaseuraaja
Miehen pitää painostaa naisensa siihen Muuten nainen ei uskalla kokeilla sitä koskaan. Yleensä valitus loppuu, kun se runnotaan sinne ja "siihen" tottuu, näin ainakin minulla. Aluksi se tuntuu vastenmieliselle. Sitten se on taivaallista. Saan perseseksistä parhaimmat orgasmit.
Miehet: Haluatteko itse? Nainen ei halua että häntä pannaan perseeseen vain siksi, että te pitäisitte siitä. Jos luulet naisesi nauttivan perseeseen pökkimisestä, pyydä häntä työntelemään esim. kurkkua anukseesi muutaman minuutin ajan, jotta voit samastua häneen. Miehen g-piste sijaitsee anuksessa, mistä voimme päätellä, että miehet nauttivat pyllypanosta jopa enemmän kuin naiset. Jos et itse haluaisi sinua pökittävän perseeseen, mietipä hetki, miksi naisesi haluaisi.
Suurin osa naisista ei halua, että heitä pannaan peräsuoleen. Monia ajatus suorastaan oksettaa.
Minua kyllä saa panna anukseen. Liukuvoiteella kiitos ja nautin siitä.
Mielettömiä orgasmeja, muutama eka kerta oli vähän kivuliasta mutta nyt nautin siitä. Harrastetaan sitä aina silloin tällöin kun sopivasti tuhmalla päällä ja miehenikin nauttii kun se on kuullemma jotenkin niin kielletty hedelmä ja puristaa kalua kuulemma kivasti.
sitä on harjoiteltu yksin jo ennen kokeilua miehen kanssa ja nähdään seksuaalisuus monipuolisempana. Monesti tälläisillä ihmisillä ei uskonto tai muukaan sanele miten seksistä tulee nauttia.
Peräaukko on erogeeninen alue ja sinne tuntuu hyvältä, jos työntää sormen tai vielä paremmalta, kun sinne saa jäykän siittimen.
Anaaliseksi on ollut jo vuosituhansia ehkäisymenetelmä ja siihen se evoluutiokin sen suunnitteli, muutoin me naiset emme siitä nauttisi niin paljoa. Neuvoksi niille kaikille joilla on estoja tai huonoja kokemuksia asiasta, yrittäkää uudelleen ja harjoitelkaa rauhassa sormella aluksi. Ottakaa aikaa asialle. Yrittäkää miehenne kanssa uudestaan vuoden tai kahden päästä. Muistakaa harjoitella yksin sormella. Kyllä se vihdoin onnistuu. Sama ongelma on monilla tavallisen orgasmin kanssa. Ilman harjoittelua ja tutustumista omaan kehoon se ei onnistu, sitten syytetään miestä omasta taitamattomuudesta.
Nämä asiat tulisi harjoitella jo murrosiässä itsenään. Moni kuitenkin on hirveän estoinen uskonnon tai muun johdosta.
sitä on harjoiteltu yksin jo ennen kokeilua miehen kanssa ja nähdään seksuaalisuus monipuolisempana. Monesti tälläisillä ihmisillä ei uskonto tai muukaan sanele miten seksistä tulee nauttia.
Peräaukko on erogeeninen alue ja sinne tuntuu hyvältä, jos työntää sormen tai vielä paremmalta, kun sinne saa jäykän siittimen.
Anaaliseksi on ollut jo vuosituhansia ehkäisymenetelmä ja siihen se evoluutiokin sen suunnitteli, muutoin me naiset emme siitä nauttisi niin paljoa. Neuvoksi niille kaikille joilla on estoja tai huonoja kokemuksia asiasta, yrittäkää uudelleen ja harjoitelkaa rauhassa sormella aluksi. Ottakaa aikaa asialle. Yrittäkää miehenne kanssa uudestaan vuoden tai kahden päästä. Muistakaa harjoitella yksin sormella. Kyllä se vihdoin onnistuu. Sama ongelma on monilla tavallisen orgasmin kanssa. Ilman harjoittelua ja tutustumista omaan kehoon se ei onnistu, sitten syytetään miestä omasta taitamattomuudesta.Nämä asiat tulisi harjoitella jo murrosiässä itsenään. Moni kuitenkin on hirveän estoinen uskonnon tai muun johdosta.
Eivät kaikki miehet runno ja ruhjo naista anaaliseksissä. Sitten on kyllä vikaa jo miehessä.
Kylläpä tämä aihe herättää närkästystä. Kaikkien naisten pitäisi ilmeisesti inhota peppuseksiä. ;)
Jos tyttöystäväni ei antaisi sillantällöin peppuseksiä niin hakisin sitä sitten muualta. Kerran eletään ja pitää tehdä asioita mistä tykkää.
Anaaliseksi on ollut jo vuosituhansia ehkäisymenetelmä ja siihen se evoluutiokin sen suunnitteli, muutoin me naiset emme siitä nauttisi niin paljoa. Neuvoksi niille kaikille joilla on estoja tai huonoja kokemuksia asiasta, yrittäkää uudelleen ja harjoitelkaa rauhassa sormella aluksi. Ottakaa aikaa asialle. Yrittäkää miehenne kanssa uudestaan vuoden tai kahden päästä. Muistakaa harjoitella yksin sormella. Kyllä se vihdoin onnistuu. Sama ongelma on monilla tavallisen orgasmin kanssa. Ilman harjoittelua ja tutustumista omaan kehoon se ei onnistu, sitten syytetään miestä omasta taitamattomuudesta.Nämä asiat tulisi harjoitella jo murrosiässä itsenään. Moni kuitenkin on hirveän estoinen uskonnon tai muun johdosta.
Kaikki on harjoittelusta kiinni.
mies on hellä, on liukkaria, aikaa, rentoutta ja kiihkoa.
Silti perse on niin kipeä sen jälkeen, että mieluummin vain ykköseen kiitos.
Eihän kaikki naiset suostu suuseksiinkään eikä kaikki miehetkään, se taas mun lempijuttu.
kuinka hän ja hänen miehensä eivät sitä persepaneskelua harrasta. Eihän siinä ole sitten mitään ongelmaa? Yhteinen päätöshän se onkin. Harrastakoot sitä ne, jotka siitä nauttivat.
Kuitenkin aika henkilökohtaiselta tämä aihe tuntuu, erikoista?
Eivät kaikki miehet runno ja ruhjo naista anaaliseksissä. Sitten on kyllä vikaa jo miehessä.
Kylläpä tämä aihe herättää närkästystä. Kaikkien naisten pitäisi ilmeisesti inhota peppuseksiä. ;)
Aluksi tietysti rauhallisesti, mutta en kyllä kauan jaksa mikäli ei vauhti parane. Meitä on erilaisia. Et voi määritellä minulle miten minä tykkään ottaa kalua peppuuni. Tykkään rajuista persepanoista.
anaaliseksiä vaikken sitä haluakaan? Jotta olisin sivistynyt nainen ja jotta en olisi estynyt?
Miksen saa olla sellainen kuin haluan?
Niin moni on pitänyt siitä. Minäkin pidän siitä toisinaan. Yleensä pyhinä.
En suostuisi suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei siitä pidä. Epäilen tosin onko sellaisia naisia oikeasti, jotka eivät siitä pidä. On vain ennakkoluuloja ja kokemattomuutta.
Moni teistä sanoo nyt ettei mitään peppuun, mutta kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden päästä te tahdotte peppuun. Niin se vain on.
Luulen että taustalla on joko ujoutta tai uskonnollisuutta. Enpä ole tavannut peppuseksistä tykkäämättömiä naisia pitkään aikaan. Te ette varmaankaan pidä myöskään suuseksistä?
-Jokkie
Niin moni on pitänyt siitä. Minäkin pidän siitä toisinaan. Yleensä pyhinä.
En suostuisi suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei siitä pidä. Epäilen tosin onko sellaisia naisia oikeasti, jotka eivät siitä pidä. On vain ennakkoluuloja ja kokemattomuutta.Moni teistä sanoo nyt ettei mitään peppuun, mutta kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden päästä te tahdotte peppuun. Niin se vain on.
Luulen että taustalla on joko ujoutta tai uskonnollisuutta. Enpä ole tavannut peppuseksistä tykkäämättömiä naisia pitkään aikaan. Te ette varmaankaan pidä myöskään suuseksistä?
-Jokkie
Itse olin toivonut jo pidempään. Mies pitää enemmän tavallisesta, eikä ole peppuun kinunut koskaan, mutta tykkää kun minä nautin. Itse pidän vaihtelusta. Peppujuttujen likaisuus ei mitenkään kiehdo, mutta se vaan tuntuu hyvältä. Ymmärrän, jos joku ei tykkää ja on kurjaa, että miehet jaksaa vongata jotain, mikä ällöttää naista.