Ovatko työttömyydestä ahdistujat samaa ihmisryhmää kuin säätilasta ahdistujat
Ahdistuvat siis asioista joihin ei yksipieni yksilö voi vaikuttaa?
Kommentit (14)
Saatetaan jopa kuvitella että työttömyys tai ilmastonmuutos on omaa henkilökohtaista syytä.
Senkin olen pannut merkille että ilmastonmuutosahdistukseen osataan tehdä vastalääkkeenä kierrätystä, parempia valintoja mutta työttömyysahdistusta vastaan ei osata tehdä joutsenlippuvalintoja vaan liputetaan kiinanlipulla ja jatketaan ahdistumista. -ap
Jos niilo22 videoita katsoo niin kyllä. Vaikka kyseessä on entinen työtön ja nykyinen kevytyrittäjä mutta sääpaasaus on videoissa aika vahvasti läsnä
Vierailija kirjoitti:
Kärsivät peräsuolen laskeumasta.
Jokainen kommentti on arvokas. Miten arvelit että he kärsivät sellaisesta? -ap
TyötönPersu vaikuttaa aika ahdistuneelta.
Ahdistujilla on ihan liikaa joutilasta aikaa. Ne eivät keskity omaan elämäänsä vaan tunteisiinsa. Persut, KD, lessut, kaikki kyyläämässä muiden tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasurille työttömyys on unelmien täyttymys kun saa loisia sydämensä kyllyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus johtuu tällä kertaa pelkästään tyhjästä kiljupänikästä.
Peräkammarin työtön PersuRunkkari teki taas uuden aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Saatetaan jopa kuvitella että työttömyys tai ilmastonmuutos on omaa henkilökohtaista syytä.
Senkin olen pannut merkille että ilmastonmuutosahdistukseen osataan tehdä vastalääkkeenä kierrätystä, parempia valintoja mutta työttömyysahdistusta vastaan ei osata tehdä joutsenlippuvalintoja vaan liputetaan kiinanlipulla ja jatketaan ahdistumista. -ap
Ostettaisiin edes EU:sta kun kerran EU:ssa ollaan. Muttakun pitää tilatakin kiinasta. Sitten huudellaan missä työpaikat!
Ei se työttömyys itessään vaa se rahattomuus
Vierailija kirjoitti:
Ei se työttömyys itessään vaa se rahattomuus
Parhaat asiat ovat ilmaisia.
Itse veikkaisin etta tyottomyydesta, lihavuudesta ja homoudesta ahdistuvat ovat samaa porukkaa. Keskivertoihminen ei samalla tavalla vatvo ventovieraiden elamaa.
Ehkei kaikkia ahdista työttömyys ekana ellei ole työhullu että haluaisi olla koko ajan töissä, vaan rahan puute, jotta voisi ostaa tarvittavan tai ruokaa. Laskut.
Kärsivät peräsuolen laskeumasta.