Taivaallisen helppo ohje kohti parempia lantionpohjalihaksia
Ostin ahneena pienimmät kuullat, mitä löytyi. Tietenkin ahneena otin myös painavimmat. No: Pysyivät yhtäaikaa sisällä n. 1min, jonka jälkeen peräkanaa tippuivat.
Aloinpa sitten laittamaan ks. pallerot yöksi "hoitamaan hommaa" ja avot!!! Tulos on hämmästyttävä =) Suosittelen kaikille laiskoille ja muutenvain aikaansaamattomille
Kommentit (164)
ruvetkaa hyvät naiset ratsastamaan hevosella (miksei miehelläkin..) niin johan alkaa löytyä poweria lantion pohjaan ja muihin vattalihaksiin, samalla kohenee kunto reilua tahtia!!! :) eipä ole tarvetta sen koommin erityisellä treenillä ja vippaskonsteilla koettaa treenata niitä lihaksia.
...että geishakuulat tulee himpun verran halvemmaksi ;)
kunnolla sisään, saati että tulisivat itsekseen ulos. Anttilan pienet metallisetkaan eivät tulleet ulos. Ruostuivat muuten aika pian.
Ja 5 lasta on tällä värkillä tehty.
kunnolla sisään, saati että tulisivat itsekseen ulos. Anttilan pienet metallisetkaan eivät tulleet ulos. Ruostuivat muuten aika pian. Ja 5 lasta on tällä värkillä tehty.
Osta sellaiset muovipintaiset pikkukuulat. On kivat ja tehokkaat. Myös huolettomat vaikka unohtaa pitemmäksi aikaa kunhan ne lihakset on jonkunverran ensin treenatut.
Googleta "catseyes"
Entä eikö tuosta tule jotain kaameita tulehduksia?
Pidän kuulia päivänkin ajan 7-8 tuntia ja ei ole mitään tulehduksia tullut. Pitää kokeilla tuota "yölläkin", ihan mielenkiinnosta.
Vanha keskustelu, mutta nostan silti.
Ajattelin yllättää miehen, joka on kuukauden työmatkalla. Olen kahdesti synnyttänyt ja toosa on kohtuullinen, kai. Itse haluaisin sen olevan tiukempi, koska miehellä on pieni. Mulla on pienet Ellokselta tilatut kuulat. Pysyvät seistessä sisällä jos jännitän, mutten jaksa kovin kauaa.
Aloitin eilen laittamalla ne yöksi. Jouduin ottamaan pois pari tuntia nukahtamisen jälkeen pois kun heräsin seksiuneen ja orgasmiin :D Vielä aamulla tuntui siltä et olis treenannut paljonkin.
Mitä luulette, saako kolmessa viikossa muutosta aikaan? Aion laittaa nyt öisin ne vaan aluksi. Koitan muistaa tulla kertomaan kuinka on käynyt.
Paras treeni lantiopohjanlihaksille on hyvä mies ja oma aktiivisuus.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 07:20"]Jatkampa tätä vanhaa ketjua.
Onko kellään muulla kuulankäyttäjällä tälläistä ongelmaa..eli kuulat jäävät kohdunnapukan taakse, joten eivät tipu, eivätkä tee yhtään mitään.
Kyseessä siis sellaiset pienet ja painavat metallikuulat.
Alakerrassa olisi treenattavaa, pientä laskeumaa, suulta kyllä tiukka, mutta sisältä kuin messuhalli.
Mutta kuulat tosiaan imeytyvät heti napukan taakse, eivätkä edes hyppiessä tipahda, asennosta riippumatta näin käy.
Isommat kuulat eivät taas ylipäätänsä mahdu sisään, eikä niitä todella tarvi edes yrittää pitää siellä.
[/quote]
mulla ihan sama! Aamulla ne saa kaivaa sormin pois sieltä kun ei itestään tipu. Tuskin ne niin syvällä mitään auttaa. :/
ne Smartballssit haisee vieläkin! Pitäiskö laittaa tuulettumaan ulos?
Entä eikö tuosta tule jotain kaameita tulehduksia?
17ml halk ja painoa muistaakseni abou 30g/ per pallero. Voin erittäin lämpimästi suositella. Kun unissaan kääntyilen, tekee emätin kuin itsestään työtä ja unimaailma on aika kiehtova ;)
Ei kai ne itsekseen elämöi vaan idea on että sun täytyy pitää ne sisällä? Jos makaat niin ei ne edes valu ulos...
minulla on pieni kattila näitä kuulia varten, jossa keitän ne joka aamu. Välillä olen suihkuttanut niihin septidineä ja kun kuivivat, laitan ne rasiaan päiväksi =) 3vk ja tulos on selkeä, kokeile vaikka ise, jos et usko
niissä on sen verran painoa, että esim. selälleen maaten ne painuu emättimsen takaseinää vasten ja näin ollen emätin kuin itsestään "kuroo" itseään kasaan. Voit kokeilla, jos et usko. Ekayön jälkeen on emätin sen tuntoinen, että olet jumpannut kauan ja hartaasti
mulla on smartballssit. Voisko ne jättää sinne yöksi?
tulee peräpukamia :(((
synnytyksestä peräisin ja kuulien käyttö sai kyllä ärtymään siihen malliin, että ei kiva. Mutta voisi kokeilla yöksi kuulia ja paksu kerros p.p.voidetta päälle, ahhh kuinka romanttista :D
thanks!
mutta kiihottaako ne jotenkin kun ne on siellä emättimessä? vai eikö tunnu mitenkään? vai tekeekö mieli alkaa hieroa klittaa?
tulee peräpukamia :((( synnytyksestä peräisin ja kuulien käyttö sai kyllä ärtymään siihen malliin, että ei kiva. Mutta voisi kokeilla yöksi kuulia ja paksu kerros p.p.voidetta päälle, ahhh kuinka romanttista :D thanks!
Ne on tarkoitus panna sinne pimpan puolelle, ei hanuriin!
koska hyöty tuli tosi nopsaa!!!! Nyt voin pitää pieniä kuuliani jo kävellessä. Googlailin ennen tätä pitkin nettiä ja jotkut piti smartballseja myös öisin, kokeile
Enempi yöllä ja se on kaikkein paras tapa rakastelun jälkeen.