Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa musikaalinen lapsi alkaa laulaa nuotilleen?

Vierailija
03.03.2011 |

mä olen musikaalinen, mutta lapsen isä ei lainkaan (ihan karmeaa kuunneltavaa :D)

Lapsi nyt 3,5v eikä laula nuotilleen. Missä iässä siis on viimeistään varmaa onko lapsi musikaalinen vai ei?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vasta kymmenen veekään ei viel oo löytäny omaa "ääntään" joten ei vielä kiire😌

Vierailija
102/105 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musikaalinen lapsi laulaa heti opittuaan laulamaan nuotilleen. Omani ei vielä edes puhunut, kun omatoimisesti soitti leikkipianollaan Jänis istui maassa torkkuen. Ja on siis musikaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaminen on kurkunpään tekniikkaa aika pitkälti, joten se, ettei lapsi laula nuotilleen ei vielä kerro siitä ettei olisi musikaalinen!

Vierailija
104/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KaMi kirjoitti:

Laulaminen on kurkunpään tekniikkaa aika pitkälti, joten se, ettei lapsi laula nuotilleen ei vielä kerro siitä ettei olisi musikaalinen!

Tämän voisin kyllä allekirjoittaa. Mun kuopus on nyt 14-vuotias ja on soittanut pianoa jo monta vuotta, tehnyt itse tutorialeja ja kirjoittaa nuotit ja soittaa korvakuulolta todella upeasti. Hän kuulee pienimmätkin virheet, esim. pianonvirittäjä oli ihmeissään, miten tarkasti tyttö kuuli, kun pianossa oli pientä epävireisyyttä. Koulun musiikinopettaja pitää häntä todellisena lahjakkuutena ja siis oikeasti musikaalisena (ei vain teknisesti taitavana), mutta laulaa tyttö ei osaa.

Vierailija
105/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin lapsi oppi ensin laulamaan ja vasta sitten puhumaan. Olisikohan ollut 1,5v kun lauloi jo nuotilleen pitkät pätkät ja sanatkin oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi