Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Jonnan kirppis/Lielahti (Tre)

Vierailija
23.02.2011 |

Olen tulossa sunnuntaina Tampereella kirppiskierrokselle kun täälläpäin ei ole,Facebookista löysin tällaisen uuden.Onko kokemuksia millainen paikka,ja onko Lielahdessa vielä muita kirppiksiä?Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,muutaman kerran oon käyny,en oo löytänyt mitään.Olisin toivonut OIKEAA kirpputoria,ei kai pystyssä pysy kovinkaan kauaa?? Siisti on,mutta kun ei ole mitään ostettavaa. No,minun mielipiteeni oli tässä, joku toinen voi olla erimieltä..?? Tuskin enää käyn.

Vierailija
62/73 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juupajuu,eläkkeellä minäkin,(tosi pienellä.)Täällä istuksin ja kirjottelen, ONNEKSI on edes tämä.(lapset,kun väkipakolla opettivat. (kiitos).) No,kyllähän tämäkin...! jospa vaikka joku vastaisi?? Hyviä öitä ja kauniita unia, toivoo: markka-aikaa kaipaava,(ennenkin morkattiin...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan, sattumalta,huomasin tän SPR:n. Nehän siellä just harjoittavat sitä, ns. omaa myyntiä,"parhaat menee omaan piikkiin", myyntiin laitetaan se "pikkuhalpa", KALLIILLA hinnalla. JA siitä se, MAAILMA "paranee".TODELLA, YÖKÖTTÄVÄÄ touhua,...! Ikinä en SUOMEN PUNAISTA RISTIÄ KANNATA. (aikoinaan,LAHJOITUKSIA,tehneenä), TIEDÄN....

Kontissa työskennelleenä voin kertoa,että olet erehtynyt!!!

Vierailija
64/73 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joo,onhan noi monikäyttöiset pöydät olleet jo iätajat käytössä muillakin kirppareilla,mut JONNAN KIRPPIKSELLÄ, ne on tosi,tosi pienet..! Matkittu joltain muulta ja yritetty saada mahdollisimman paljon vuokraajia ALKURYSÄYKSELLÄ..!Olisivat pitäneet hinnat kohdillaan alunalkaen...! Onhan Lielahdessa kaivattu kunnon kirpparia L.A.:n jälkeen, eipä vaan ole kunnon jatkajaa ollut?? IHMETTELIJÄ.

Vierailija
65/73 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa olen käynyt. En sattunut löytämään mitään. Aika tyhjää oli. Nythän tilanne voi olla jo toinen.

Mikä tahansa kirppari voi olla hyvä, sehän vaihtelee myytävän tavaran mukaan ;)

Vierailija
66/73 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pienet pöydät ja tyhjiä pöytiä paljon. Minä myös huomasin paljon kirpparin ns. "omaa myyntiä".

Lielahdessa onneksi toimii myös Punaisen Ristin Kontti, josta olen tehnyt paljon hyviä löytöjä. Samalla myös hyvä mieli kun on tukenut toimintaa.

Vierailija
67/73 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä,sikalassakin kun ollut oltua töissä 8 tuntia/päivä, senkin hajun muistelu tuo mieleen monta kivaa asiaa. Ja kuinka ihana on vanhan puisen lipaston tuoksu, silmät kiinni voisi ajatella istuvansa vaarin sylissä vanhassa keinutuolissa ja lipaston hieno haju leijuu ilmassa.Toki ummehtunut haju on jokaisen mielestä kammottavaa. Pienet,ahtaat paikat kyllä "lemuavat". Muutamilla kirpputoreilla olen huomannut pienen lemun,Jonnan kirppiksellä ei lemua tuntunut,tuoksu oli juuri pestyjen vaatteiden tuoksua ja tuoreen puun. KIVA KOKEMUS+++::DD

Vierailija
68/73 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttuinen tumma myyjä joka on ilmeisen kyllästynyt työhönsä. Joitain kertoja olen käynyt ja ikinä ei ole näkynyt hymyn tapaistakaan hänen kasvoillaan.

Vierailija
69/73 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Jonnan Kirppikselle Tampereelle kuuluu? Notkuvatko kirpputorijobbareitten vakipöydät muitten myyjien pöydiltä alihintaan ostettua tavaroita? Uudet myyjät laittavat tavaroilleen liian alhaiset hinnat. Ovelat ja rahanahneet jobbarit ostavat nämä alihintaan, vaihtavat hintalaput ja tuotteen hinta moninkertaistuu. Jonnan Kirppiksellä on aina on samat jobbarit kyttäämässä uusien myyjien pöytiä. Jobbarit harjoittavat veronkiertoa, koska kyse on ammattimaisesta yritystoiminnasta!

Vierailija
70/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/73 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa se vetää omaan pussiin antaa välitietoja ja koittaa puhua kuinka hyvä myynti!!laittakaa ylös joka ikinen tavara ja kun saatte laput tarkastakaa se nappaa lappuja välistä huijari

Vierailija
72/73 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattijobbarit pilaavat Jonnan Kirppiksen Tampereella ja monta muuta kirpputoria. Jobbarit ovat ammattimaisia kauppiaita. He myyvät vanhaa tavaraa ja uutta kiinalaista ja Tallinnan krääsää. Jobbareiden pöydät notkuvat ylikallista tavaraa, uutta krääsää ja vanhaa ja rikkinäistä tavaraa.

Jobbareilla on pöydät vuokrattuina kuukausia ja jopa vuosia. Asiaan pitäisi puuttua kirpputorin pitäjän, verottajan ja poliisin. Kyse on ammattimaisesta harmaasta taloudesta ja veronkierrosta. Jobbareilla ei ole liiketilaa, vaan liiketilana toimii 12kk/vuosi kirpputorit. Porttikielto jobbareille!

Veroja kiertävät jobbarit pilaavat kirpputorit. He kahmivat röyhkeästi liian edulliset tuotteet, hinnoittelevat ne kalliimmaksi ja siirtävät omiin pöytiinsä. En periaatteesta osta jobbareiden pöydistä mitään, koska he ovat ammattimaisia veronkiertäjiä. Jobbarit saavat yhteiskunnan sosiaalitukia, työttömyyspäivärahaa, ansiosidonnaista päivärahaa tms. tai ovat eläkkeellä ja pyörittävät harmaata taloutta.

Jonnan Krppiksellä samat ammattijobbarit etsivät aloittelijoiden pöydistä hyvin edullisia tuotteita. Ammattijobbarit hamstraavat halvat tuotteet yksityisten myyjien pöydistä. Ammattijobbarit kahmivat röyhkeästi tuotteita, repivät hintalaput ja laittavat omat, monta kertaa kalliimmat hintalaput tilalle.

Jonnan Kirppiksellä käy samoja ammattijobbareita. Iäkkäämpi pariskunta valkoisella pakettiautolla. Eräs ammattijobbari hamstraa Jonnan Kirppikseltä mm. edullisia Schleich-eläinhahmoja ja hinnoittelee ne uuden hintoihin ja jopa kalliimmaksi omalle pöydälle. Yksi jobbari hamstraa halpoja Kerman Saven yms. astioita pöydälleen.

Vierailija
73/73 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain Myllypuron Helsinki 92 Pelastusarmejan kirpputori.Vaateet puhtaat ja siistit ja aina löytyy poisto myyntinä siistiä vaatteita 1 e,kpl.Kun tarpeeksi usein ravaa.Vanhat todella vanhat marimekon vaateet kalliita pyöri yli 80e kpl.Kuin Nanson ymm.jotkut desin vaateet.Harvemmin ostan itsi Punanen Kontti. Kalista mutta kaiken pesevät höyrypesuna on etuna.Tai olen sitten siellä väärän aikaan kun käyn aamupäivä? Kun vakavarainen sukulainen kaiken vaateensa muka sieltä ostaa alle 10 e, Oli kyse laatu kengät,talvi takit tai vaateet pälää sillä yleensä. Minä en niitä koskaan löydä normi painoisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä