Kokemuksia Jonnan kirppis/Lielahti (Tre)
Olen tulossa sunnuntaina Tampereella kirppiskierrokselle kun täälläpäin ei ole,Facebookista löysin tällaisen uuden.Onko kokemuksia millainen paikka,ja onko Lielahdessa vielä muita kirppiksiä?Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (73)
kävin katsastamassa kirppiksen, en tykännyt.. Tosi vähän tavaraa ja pienet pöydät & ahdasta..
Nyt maaliskuussa jo aikas täyttä ja tosi hyvää tavaraa, siisti ja viihtyisä!
Olen tulossa sunnuntaina Tampereella kirppiskierrokselle kun täälläpäin ei ole,Facebookista löysin tällaisen uuden.Onko kokemuksia millainen paikka,ja onko Lielahdessa vielä muita kirppiksiä?Kiitos jo etukäteen.
Kannattaa mennä, lähellä urheiluliikkeitä ja katsastusasemaa vastapäisellä puolella jossa pieni huoltoasema.
Asun itse Lentävänniemessä,ja Jonnan kirppiksen asiakas.Käyn myös Tesoman molemmilla kirppiksillä,ja satunnaisesti keskustassa,ja Jonna on hyvä siinä missä ovat nuo muutkin.
Olen saanut parhaan myyntituloksen Jonnalta viime vuonna,Jonnalla meni lastenvaatteet paremmin,Tesomalla taas aikuisten.Tietysti se on ostajista kiinni,että sattuuko olemaan juuri sen koon tarvitsijaa.
Joku tässä ketjussa on kyllä yksi ja sama ihminen,mutta en tiedä mikä kilpailija voisi olla,kun Lielahdessa ei ole muita:)SPR ei mene ihan kirppis-käsitteen alle kuitenkaan.
Hyvää jatkoa ihan kaikille kirppisyrittäjille-ja hei,jos joku Jonnalaisista sattuisi lukemaan tätä,niin pidetäkää se myyntiaika,kun samalla pöytävuokralla saa Tesomalla olla päivän pidempään,ja siksi olen nyt käyttänyt sitä.
noin 110-120cm löytyi tosi paljon hyvää vaatetta halvalla. Aikas paljon oli huonoakin tavaraa mutta ihan hyviä löytöjä tein.
Ehkä uskallan ottaa pöydän, jos tuntuu vilkkaammalta menolta kuin viime vuonna ja jos on tarjouskin.
Lokomonkatu 11 Huvi ja hyöty -kirppis. Kävin siellä viime lauantaina, ihan potentiaalisen näköinen paikka, mutta myyjiä siis alle kymmenen ja noh eipä ollut ostajiakaan. Ihmettelen miksei paikanomistajat mainosta itseään enemmän, 11e maksaa pöytävuokra päivältä ja on auki vain la-su. Itse veisin sinne mielelläni myyntiin jos paikkaa saisi vilkastumaan. Ja siis siellä ideana juuri se että itse istuskellaan pöydän ääressä :)
Palvelu surkeaa ja teennäistä, etenkin omistajalta....
ja menen toistekin! Tykkäsin, valoisa ja aika paljon pöytiä. Lielahdessa on ollut muitakin, mutta en tiedä onko enää.
hyvälaatuista lastenvaatetta olen löytänyt ja itsellekin merkkivaatteita.Lielahdessa on myös Keisarin kirppis siellä s-marketin lähellä,en ole käynyt pitkään aikaan,vähän sellainen jobbaripaikka,muita ei taida olla alueella.Sitten on Tesomalla hyvä kirppis,se toinen,ja Ylöjärvelläkin on jossain.
kuullutkaan Jonnan kirppiksestä :D missä se on?
kuullutkaan Jonnan kirppiksestä :D missä se on?
Se on siinä missä oli ennen Lastentarvike, pienen bensa-aseman vieressä (vain tankkausmahdollisuus), kun tullaan kaupungista päin, niin ennen intersportia. Ennen siinä yläkerrassa oli kangaskauppa, en tiedä onko enää.
ja tein tosi hyviä löytöjä. Viikko sitten kävin toisen kerran ja täytyy sanoa, että ei ainakaan sillä hetkellä sattunut olemaan oikein mitään hyvää tavaraa myynnissä. Vanhaa lumppua, taisin olla väärään aikaan liikkeellä. Jonnan kirppis pesee silti Keisarin kirppiksen 100-0, joten jatkan vierailuja.
Keisarissa en ole käynytkään yli vuoteen, siellä ei ollut koskaan mitään. MOL-sivuilla näytti olevan se paikka myynnissäkin taannoin.
nyt oli jonkin verran tyhjiä pöytiä mutta tein silti löytöjä,arvostan itse sitä että paikka on siisti ja puhdas,ts. ei "haise" kirppikseltä.Itse sattumalta löysin paikan kun etsin sitä kangaskauppaa-sitä ei enää ole,Jysk ja joku valokuvausliike ovat samassa rakennuksessa.Toivottavasti paikka pysyy,ettei tarvitse aina käydä kauempana.
kävin katsastamassa kirppiksen, en tykännyt.. Tosi vähän tavaraa ja pienet pöydät & ahdasta..
juu ammotti Jonnan kirppis kyllä tyhjyyttään, niin pakkaset vai mikä lie..... Pettymys oli koko kirppis, mutta Ylökirppikseltä tehtiin paljon löytöjä!
Kuvia Jonnan kirppikseltä:
http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.205452002822568.54151.1788…
Kuulin,että ihmiset alkavat karttaa Jonnan Kirppistä,kun on kuulemma,"TEKEMÄLLÄ TEHTY" alusta alkaen, liian pienet pöydät,isot vuokrat,ei huonekaluja,ym,ym. Ja vielä,tyhjiä pöytiä kaikenaikaa. No niin,jospa te ihmiset ymmärtäisitte,kuinka suuren määrän työtä joutuu tekemään,että kaikki olisivat tyytyväisiä,niin,olisipa tämä elämä helppoa. Olen vain sitä mieltä,että mikään ei onnistu jos mitään ei kannateta. Toivon JONNAN KIRPPIKSELLE oikein hyvää jatkoa ja LÄMPIVIÄ PÄIVIÄ,kuin myös SITKEYTTÄ. "lopussa kiitos seisoo".
Jos haluaa löytää saman katon alta hyviä lastenvaatteita, hyvän palvelun, siistit tilat, ystävällisen henkilökunnan yms. yms. niin suuntaa Puotikuuhun!!
http://puotikuu.suntuubi.com/
http://www.facebook.com/Puotikuu?ref=ts
Ja ei, en ole minäkään omistaja, enkä sukulainen, vaan toinen erittäin tyytyväinen asiakas, joka toivoo, että kyseinen puoti pysyisi vielä kauan pystyssä! :)
Olen samaa mieltä kanssasi. Jos joku "kilpailija" morkkaa toistaan, samanalan yrittäjää, niin on kyllä jo paha juttu!
Kilpailua,en ainakaan JONNAN KIRPPIKSELLÄ, ole havainnut. On siisti ja ystävällinen paikka. Myös,tsemppaan!! (ei se euro kellekään helpolla tule, MARKKA -AIKAA kaipaan,) vanha yrittäjä, ELÄKELÄINEN.
Asun Lentsussa,joten Jonnan kirppis on tuttu,asioin ehkä kerran viikossa.Mukava,siisti paikka (jota itse arvostan),vähän samanlainen kuin Ilona kirppis Satakunnankadulla,tyyliltään.Olen myynyt sekä Tesoman,Jonnan,ja Radiokirppiksellä,ja paras myynti on kyllä ollut tuolla Jonnalla.Toki se on vähän tuuriakin,sattuuko olemaan ostajia juuri sen kokoisille lastenvaatteille,mutta kuitenkin.
Kirppikset ovat kivoja,ja tämän ihme morkkausketjun (joku kilpailija?vaikkei täällä kyllä muita ole alueella),tsemppaan itse ihan kaikkia kirppisyrittäjiä,ei sekään euro varmasti helpolla tule.