Kokemuksia Jonnan kirppis/Lielahti (Tre)
Olen tulossa sunnuntaina Tampereella kirppiskierrokselle kun täälläpäin ei ole,Facebookista löysin tällaisen uuden.Onko kokemuksia millainen paikka,ja onko Lielahdessa vielä muita kirppiksiä?Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (73)
Ihan, sattumalta,huomasin tän SPR:n. Nehän siellä just harjoittavat sitä, ns. omaa myyntiä,"parhaat menee omaan piikkiin", myyntiin laitetaan se "pikkuhalpa", KALLIILLA hinnalla. JA siitä se, MAAILMA "paranee".TODELLA, YÖKÖTTÄVÄÄ touhua,...! Ikinä en SUOMEN PUNAISTA RISTIÄ KANNATA. (aikoinaan,LAHJOITUKSIA,tehneenä), TIEDÄN....
Kävin pari viikkoa sitten, ja silloin oli paljon hyvää tavaraa ja paljon porukkaa. Ajattelin mennä tänään uudellen.
oli liikkeen edessä standi että pöydät 20 euroa,en tiedän onko enää.Itse tein siellä
kyllä ihan onnenkantamoisena hyviä löytöjä pojalle,sattui olemaan oikeankokoisia merkkivaatteita.Mutta sanoisin että vauvoille sieltä parhaiten näyttää vaatteita olevan.
hyvin on alkanut pyörimään tämä kirppis, ennen oli pöytiä tyhjänä ja hiljaista. Nyt ihmiset ovat tämän löytäneet :) kiva kun ei tarvitse keskustaan saakka lähteä! pöytävuokra ok, koska kauppakäy ja saa omansa takaisin!! miinuta sitten on se että myyjät kulkevat perässäsi ja saa tuntemaan olonsa varkaaksi :( hieman läpinäkyvää kun myyjä aina vieressä, muka viereistä pöytää katselee mutta sinua se kyylää!! :( eikä ole vain kerran tämä huomattu! ahdistavaa ja lähdin pois. pyytäkää kohteliaasti mielummin vaikka avaamaan laukku kassalla. suuremmillakaan kirppiksillä, saatikka kaupassa tampereella noin myyjä kulje perässä :)
no, hyvää kirppis syksyä!!
kirjoitan asiani tännekkin.
"Jonnan kirppiksestä voin sanoa valituksen, saankoo ihmiset sanoa oliko oikein vai vääriin?
kävin tänään Jonnan kirppiksellä ja olin viimeisiä jotka lähti ovesta tyttäreni kanssa ja olemme köyhä perhe.
huomasin jonkun olevan anteliaana päällä, jolloin oli vaatteita jätetty siihen pihalla olevaan laatikkoon(monta pussia ja joku viereen pöytä) josta ihmiset saa penkoa.
Kyllähän kirppurin oma omistajakin huomasi ja alkoi penkoo käsi kauholla syliinsä, kysyi olisiko vauvan vaatteita siinä. vastaus ei ole, mutta tuon pöydän voit ottaa, ja huomasin että että päällimmäisenähän siinä oli ja otin käteeni fleecee takin joka oli sydämmiä täynnä..
omistaja katsahti ja huomasi että on siinä hyvän näköinen vaate
.Vei kädestäja sanoi” en minä näitä voi antaa, nää ei edes kuulu tähän laatikkoon, joku ulkopuolinen on tuonut tähän. tähän ei saa jättää ulkopuoliset ja totesi että hän oli nähnyt rekkarin joka oli juuri jättänyt tähän, niin soitan hakeen nämä”.
Ensimmäiseksi epäilen puheita koska, miksi muuten en olisi saanut ottaa vauvan vaatteita kun ne oli jättety juuri siihen tarkoitettuun lahjoitukseen ja muutenkin en usko että olisi haitannut että olisi vauvan vaatteita joutunut käyttöön lapseni.
niin joo eikä tämä ollut ensimmäinen kerta kun on noin epäilyttävästi käyttäydytty
toinen kerta oli kun löysin halvalla vaatteita olevan pöydän, kauhasin vaatteita läpi monta tuntia etsien reima merkkiseen pukuun hintalappua.
Luovutin ja menin kassalta kysymään että olisikohan joku tuonut tänne hintalappua reimamerkkisestä puvusta jonka pöydän tutkinut tarkkaan. juu ei ole tuonut mutta anna tänne se puku.
sanoin” voin viedä tän ihan takaisin pöytääkin” tää sanoo ei kun anna tänne ( taas omistaja) kyllä sitä sitten kysellään kassan takaa.
Kuinka moni muistaa vaatteensa tai tajuaa mennä kyselee kun voi luulla että on varastettu tai ei muista.
voikohan tähänkään kirpiksee enään luottaa mutta minä en luultavasti enään tähän putiikkiin jalalla astu."
Kävin Jonnan kitppiksellä ja löysin lasteni kanssa edukkaita lasten mieleisiä tavaroita. Hintataso näytti olevan pääosin kohdallaan ja siistiä oli tavara kaikin puolin. Vapaita pöytiä oli suht paljon, mutta kuka nyt -30 pakkasilla ulos lähtee! Paikkana on niin hyvä, että varmasti vilkastuu, kun kevät koittaa;) Hyvä kirppis ja toivotaan, että pysyy Lielahdessa!
Tein ison kassillisen ihania löytöjä!! edullisesti todella siistejä tytön vaatteita! Kaikki ei varmaankaan ole huomanneet että siellä on monikäyttöiset pöydät, levyjä pystyi siirtelemään tai ottaan pois ihan sen mukaan mitä haluu myydä! Jes!! hyvä idea! Varmaan pian muullakin löytyy kopiota tästä mallista ;) Pitää ottaa tää kirppis vakiokierrokselle mukaan!!
HEIPS,EIKS. L.A.KIRPPUTORI toimii nykyään HÄMEENKYRÖSSÄ. Lietsusta ei tarpeeksi isoa hallia löytynyt,kun jouduimme PRISMAN tieltä lähtemään. Hämeenkyrössä kannattaa poiketa,jos vaikka saisimme tänne myyjiä myös,nyt on vain itsepalvelu + n.4 myyntipaikkaa. Kesällä ROMPETORI, Aivan ihana,ulkona. Tervetuloa poikkeemaan. L.A. KIRPPUTORI
käväsin vkl. oli kyllä kokemus sinänsä, samalla käsialalla kirjoitettuja hintalappuja lähes kymmenessä-ja ainakin monessa muussakin pöydässä. sitten oli tyhjiä pöytiä,tai sinne tänne ripoteltuja tavaroita,(sama käsiala)??? miksi?? siisti,valoisa tila,??? eikö olisi hyvä olla pöydät täyteen vuokrattuja eri ihmisille? onkohan oma,vai vuokratila? ja kyllä ne kai palkkaakin saavat,jos ei omistaja itse ole aina töissä? no eihän asia minulle kuulu..
Kyllä,joskus tuntuu siltä,että ihmiset vain purkavat omia pahoja olojaan. No on onneksi hyvin koulutettuja asiakaspalvelijoita. Pitäkää hyvä koulutus kunniassa! ASIAKASPALVELIJA
parkkipaikkaa ei oikein tiennyt,kun on niin monta liikettä samassa talossa,sitten oli muutamia autoja jotka seisoivat parkissa koko päivän,aamulla ennen avausta kävin eka kertaa tein sit muita ostoksia ja menin n. puoliltapäivin uudestaan, samat autot samoilla paikoilla. Vein sitten autoni parkkiin,ehkä toisen liikkeen parkkipaikalle,no sakkoja ei tullut,mut ei tullut ostoksiakaan..kun ei ollut mitään meikäläiselle... En voi suositella.
pakko on miunkin kirjootella,markka-aikaa kun kaipeen,ennen sentään pääs kaupunkis kusel markalla,nyt pittää euro maksoo (6 markkaa),ja ei voi ees helpotust saar nurkan takkaa, ku o jo polliisit sakkoj lukemas,mikseivä ees kirptoril pääst ilmatteeks,huanoks on mennä koko homma,(kusin sit viemärrii,sallaa).terviisit täält korvest.(jokin, jonnan ol kirptorin nim,50 sent vessaan pääs,sehä on jo kolome markkaa,kait).
Mä oon nyt muutaman kerran siellä käynyt ja tosi ihania löytöjä olen tehnyt, pikkutytölle kassillisen laadukkaita hyväkuntoisia vaatteita ja itsellekin jotain kivaa. Näillä pakkasilla en tosin ole juuri kotoa liikkunut, joten tosi ikävä kuulla että siellä on tyhjää. Tökkisikö mainonta jotenkin vai onko se nää pakkaset vaan? En ole ainakaan nähnyt ilmoituksia muuta kuin facebookissa (esim Moron kirppikset-palstalla josta mä bongaan aina uudet kirppikset.
Toivoisin kyllä, että tämä jäisi Lietsuun pysyvästi, kun ei siellä suunnalla ole KUNNOLLISTA kirppistä. On meinaan mahdottoman siisti kirppikseksi ja iso ja ainakin noiden käyntien perusteella sydämellinen palvelu. Sovituskopista/vessasta puuttui vaatteiden laskutila/naulakko, mutta tää tuntuu olevan aika yleinen ongelma kirppiksillä.
sama ihminen on kirjoittanut nää kaikki!
C´mon lielahti Tampere, ei siellä edes asu kuin muutama tuhat ihmistä ja yhden tunnin sisällä kaikki täällä kirjoittelee?
Heh! Mainosta se on tääkin kait.
Ja vieläpä moneen kertaan tunnin sisään, eipä taida kritiikkiä sietää! :P varsin kehityskelpoista toimintaa! Iloista kevätmieltä myöskin, varmaan myyjä ainakin kirppiksellään viihtyy kera ihanasti muokattavien pöytien, hyvää uraa vaan! :)
Minusta tila oli ahdas ja tavara oli suurimmaksi osaksi aika kehnoa. Tuoreesta puusta (hyylymateriaali) ja vanhoista tavaroista lähtenyt haju ei ollut paras mahdollinen sekoitus. Avajaisviikolla pöydän hinta oli kohtuullinen, nyt se on mielestäni todella korkea paikan laatuun nähden. Minusta Lielahdessa ei ikävä kyllä ole ollut hyvää kirppistä sitten L.A.talon, mikä on sinänsä harmi, koska alueella asuu niin paljon väkeä, että varmasti asiakaskuntaa olisi tarjolla.
vaan ahdas, tunkkainen ja todella pieni tila. Ja vaikka avajaisista on vasta vähän aikaa, niin paljon pöytiä on jo nyt tyhjänä.
Lietsussa ole enää sitä L.A.-kirppistä. Oli itsepalvelupuoli ja sitten oli viikonloppuisin se hallitila missä oli pöytiä joissa ihmiset ite oli pöydän takana myymässä ja hinnoista pysty tinkaamaan.
Mä ainakin ite tykkäsin sillon siitä ku ne tavaroiden myyjät oli ihan oikeesti siinä paikalla. Jos etsi jotain tiettyä niin heti pystyi kysymään, että löytyykö. Väkeä siellä kyllä aina oli vähän liikaa. Taitaa olla jo muutama vuosi aikaa kun viimeks kävin, mutta monta vuotta se pystyssä oli. (Jos nyt on sitten loppunut kun kukaan ei sitä ole maininnut.)
No,niin,uutisia kun katselee, tai kuuntelee,niin, Markkaa, kaipaavia on monia.Katsellaan ja kuunnellaan rauhassa,mitä noi MEIDÄN, "KANSANEDUSTAJAMME????" päättävät.?? (juhlivat,juopottelevat,ottavat lahjuksia,ja sitten, SANOVAT EDUSTAVANSA SUOMEN KANSAA.)
(KAIKKIEN, Edustajien, suusta tai, silmistä on luettavavissa,"MINÄHÄN EDUSTAN!".) "EI KUKAAN VOI "MINUA", mistään syyttää,!!" Toivottavasti,NÄMÄ,pikkuyrittäjät,saavat,joskus KIITOSTA, Suomen "KANSANEDUSTAJILTA"???? Kannatan,kaikkia pienyrittäjiä jatkamaan... Eläkkeellä minäkin.