Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole koskaan tajunnut, miksi parisuhteessa oleva ihminen lähtee baariin (ilman puolisoaan).

Vierailija
20.02.2011 |

Mitä sieltä haetaan? Miksi täytyy lähteä kovaääniseen paikkaan notkumaan? Ei siellä jutella voi, jos vaikka kaveriporukalla lähdetään? Silloin paras paikka on ruokaravintola. Mitä aikuinen ihminen hakee baarista?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ehkä, menet sinne sun miehen kanssa.

Juu, olet parempi ihminen. Mene nyt jo nukkuun!

19

En pidä itseäni parempana. En ole missään vaiheessa paheksunut niitä, jotka baarissa haluavat käydä. En vain itse sitä tajua. Ja siitähän alkuperäinen kysymykseni lähti.

Vierailija
82/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vaan yksinkertaisesti kertoa, mitä muuta baarissa voi tehdä kuin tanssia. Siis, mitä sellaista, mitä ei voi tehdä jossain hiljaisemmassa miljöössä?

Ja mun mielestä joo, keskenään tanssivat naiset on noloja, mutta se nyt vaan mun henkilökohtainen ongelma, siitä ei tarvitse muiden välittää.

ap

Monestihan baareissa on myös esiintyjiä (ja keikoilla baareja). Musiikki, aika iso syy ja vähän eri asia kuunnella oikeaa keikkaa, kuin levyä.

Miten siellä pitäisi mielestäsi tanssia? Oletko nähnyt baarin/keikan tanssilattiaa? Pitäisikö siellä mennä jotenkin mies/nainen/mies/nainen -riviin, ettei olisi noloa? Yleensä tanssitaan siinä porukassa, mikä sattuu missäkin kohdassa olemaan sillä porukalla, mikä sattuu paikalla olemaan. Vai luuletko, että se on jotain paritanssia aina?

En luule enkä tiedä mitään. Mutta kun en itse tanssimisesta välitä (ja meitä on muitakin), niin mitä ihmettä me keksisimme baarissa tekemistä?

Tähän ei kannata vastata, että pysy pois. Niin olen pysynyt, kun en kertakaikkiaan tajua baarin ihanuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on muuten niin vaikea tajuta, että kaikki eivät pidä tanssista?

Vierailija
84/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on vaan jäänyt tajuamatta se baarielämän ihanuus. Eli palatakseni alkuperäiseen kysymykseen. Mitä siellä baarissa halutaan tehdä, mitä ei jossain hiljaisemmassa paikassa voisi tehdä (jos ei tanssi)

Mut olkoot, meitä on moneen junaan eikä kaikkien tarvitse samalla asemalla seistä.

Hyvä, että jokaiselle löytyy jotain.

monta vastausta. Tuskin siellä ruokaravintolassakaan tykätään, jos sama seurue vie pöydän kovin pitkäksi aikaa. Tuskin kovin moni syö montaa tuntia, mutta baarissa se pöydässä "notkuminenkin" on ihan sallittua.

Ja tosiaan normaalin kokoisissa kaupungeissa on usein baareja, joissa on erilaisia puolia. Jossain soi discohumppa täysillä, jossain karaokea tai suomimusaa, rokimpaa, useissa paikoissa erilaisia pelejäkin... Ei ne joka tilassa huudata täysillä sitä musiikkia.

Vierailija
85/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadion-ja jäähallikeikat on aika kurjia ensinnäkin matkan takia. Ja aika kalliitakin ovat. Siinä on satanen poikineen selällään, jos täältä 300 kilsan päästä pitäis aina Stadionille startata musiikinnälässään.

Ja ei nuo mun monet mielibändit taida edes stadionkeikkoja vetää. Pienempien ympyröiden juttuja.

Jos ap ei baareista välitä. Ei tahdo tanssia eikä melussa ystävien kanssa jutella. Etsii alkoholinsa, napostelunsa ja karaokensa ruokaravintolasta niin siitä vaan jättää ne baarit väliin. Mutta samoin voi tehdä tuolle paheksumiselle. Siis jättää väliin.

Koita nyt olla avarakatseinen ja ymmärtää, että meitä on moneksi. En minäkään sinua arvostele siitä, ettet viihdy baarissa.

Minä viihdyn ja käyn jatkossakin. Enkä hae sieltä mitään ihmeellistä, nautin vaan paikan tarjoamista virikkeistä ja ostelen juomaa. Kaveriseurassa, yksin tai oman miehen kanssa, milloin mitenkin

Vierailija
86/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

humaltua hiukan, olla äänekäs ja riehakas. Ruokaravintolat sulkee liian aikaisin eikä niissä voi notkua tuntikausia maailmaa parantamassa. Melkein kaikilla kaverillani on ihan pieniä lapsia, joiden unet häiriintyisivät, jos jonkun kotona oltaisiin. Myöskään naapurit eivät ehkä tykkäisi yömyöhään jatkuvista kekkereistä.

Vierailija
87/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on vaan jäänyt tajuamatta se baarielämän ihanuus. Eli palatakseni alkuperäiseen kysymykseen. Mitä siellä baarissa halutaan tehdä, mitä ei jossain hiljaisemmassa paikassa voisi tehdä (jos ei tanssi)

Mut olkoot, meitä on moneen junaan eikä kaikkien tarvitse samalla asemalla seistä.

Hyvä, että jokaiselle löytyy jotain.

monta vastausta. Tuskin siellä ruokaravintolassakaan tykätään, jos sama seurue vie pöydän kovin pitkäksi aikaa. Tuskin kovin moni syö montaa tuntia, mutta baarissa se pöydässä "notkuminenkin" on ihan sallittua.

Ja tosiaan normaalin kokoisissa kaupungeissa on usein baareja, joissa on erilaisia puolia. Jossain soi discohumppa täysillä, jossain karaokea tai suomimusaa, rokimpaa, useissa paikoissa erilaisia pelejäkin... Ei ne joka tilassa huudata täysillä sitä musiikkia.

Joskus harvoin ollaan työporukalla menty esim. pikkujoulujen jatkoille Onnelaan tms. sellaiseen paikkaan, jossa on tällä tavalla jaettu genren mukaan alueet.. Mut silti on ollut pajon kivempi siellä omissa tiloissa tai vastaavissa, jossa oma porukka on yhdessä, ja hui olkoon, miehet ja naiset jopa sekaisin :D

Tämä taitaa vaan olla niitä juttuja, joissa on kahta "koulukuntaa". Kumpikaan ei voi ymmärtää toisiaan, kun luonteet ja kiinnostukset ovat erilaiset.

Edelleenkään en löytäisi diskoista itselleni mitään.

En ollut tajunnut, että valtaosa menee sinne todellakin tanssimaan. Olin ajatellut, että se on ennen kaikkea nuorten aikuisten puuhaa ja me 30v täyttäneet emme enää sellaisesta innostuisi. Olin näköjään väärässä.

Vierailija
88/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei baareista välitä. Ei tahdo tanssia eikä melussa ystävien kanssa jutella. Etsii alkoholinsa, napostelunsa ja karaokensa ruokaravintolasta niin siitä vaan jättää ne baarit väliin. Mutta samoin voi tehdä tuolle paheksumiselle. Siis jättää väliin.

Koita nyt olla avarakatseinen ja ymmärtää, että meitä on moneksi. En minäkään sinua arvostele siitä, ettet viihdy baarissa.

Minä viihdyn ja käyn jatkossakin. Enkä hae sieltä mitään ihmeellistä, nautin vaan paikan tarjoamista virikkeistä ja ostelen juomaa. Kaveriseurassa, yksin tai oman miehen kanssa, milloin mitenkin

EN ole paheksunut!!! En vaan ymmärrä! Siitähän tämä kyssäri lähtikin.

Vierailija
89/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittoa takana 12 vuotta, ja vielä tykkään käydä baareissa kavereiden kanssa.

Me ollaan erilaisia.

Vierailija
90/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittoa takana 12 vuotta, ja vielä tykkään käydä baareissa kavereiden kanssa.

Me ollaan erilaisia.

ap

Vierailija
91/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paheksuvaksi. Sävy vaan on sellainen ja jatkokommentitkin.

Intät ja intät......................ja arvostelet. En oikein nyt aito hämmästys ainakaan välittynyt. Ja jotenkin tuntuu, että voisiko kolmekymppinen olla edes muka noin kapeakatseinen edes, ettei itse hoksaa miten joku muu voi siellä viihtyä. Tai mitä siellä voi tehdä.

EN ole paheksunut!!! En vaan ymmärrä! Siitähän tämä kyssäri lähtikin.

Vierailija
92/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveripiirissäni vain sinkut käyvät säännöllisesti baarissa. Kyllä me kaikki, joilla on jo perhettäkin viihdymme paremmin muualla. Eli osittain tämä on sitä, että minä en tapaisi tuttujani baarissa, koska heitä ei siellä käy.

Ja ihan aidosti ihmettelen, koska itselläni ne muutamat aikuisiän baarikeikat ovat olleet tosi tympeitä. En vaan viihdy. Enkä ole ymmärtänyt, mikä siellä niin vetää parisuhteessa olevia ihmisiä (kun ei kerran olla seuraa hakemassa).

Se sosiaalinen puoli jne jää minulta täysin kokematta, koska tuttuja ei käy baareissa eikä vieraat ihmiset kiinnosta.

Älä ota tätä paheksumisena.

Vierailija
93/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden pitämään hauskaa. Juomaan alkoholia, tanssimaan ja juttelemaan naisille. Yleensä kaveriporukalla käydään ensin syömässä tai saunomassa ja sieltä kaupungin yöhön.

Vierailija
94/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtee tarkistamaan että onko markkina-arvo vielä tarpeeksi korkea.

Hei, oikeesti! Mitä pahaa on siinä jos lähtee viettämään tyttöjen/poikien iltaa baariin? Ei ruokaravintolassa saa tanssia!!!

Tai ehkä sillä parisuhteessa olevalla on sinkkukaveri joka ei halua lähtee yksin baariin ettiin miehiä?!

Aikuinen johonkin diskoon joraamaan? Miksi?

Jos tanssituttaa, voi mennä vaikka zumba-tunnille. Miksi tanssisin vieraiden miesten kanssa? Tai vielä nolompaa.... tanssisin naisten kanssa?

Niin. Miksi tanssisi tai keskustelisi vieraille ihmisille tai edes tutuille, kun on oma puoliso?

Vierailija
95/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtee tarkistamaan että onko markkina-arvo vielä tarpeeksi korkea.

Hei, oikeesti! Mitä pahaa on siinä jos lähtee viettämään tyttöjen/poikien iltaa baariin? Ei ruokaravintolassa saa tanssia!!!

Tai ehkä sillä parisuhteessa olevalla on sinkkukaveri joka ei halua lähtee yksin baariin ettiin miehiä?!

Aikuinen johonkin diskoon joraamaan? Miksi?

Jos tanssituttaa, voi mennä vaikka zumba-tunnille. Miksi tanssisin vieraiden miesten kanssa? Tai vielä nolompaa.... tanssisin naisten kanssa?

Miksi aikuinen ihminen vielä miettii mikä on noloa? Teinihommia tuollaisten pohtiminen.

Vierailija
96/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereita voi kutsua kotiin, voi mennä kyllä kavereiden luo, koko perhe. Hippaloidakin voi, kun lapset on unille uuvutettu. Jos pari ystävää tai esim. pariskunta lapsineen tulee kylään, sehän on tosi kivasti järjestetty: lapsilla on seuraa, vanhemmat voivat keskenään jutella ja juhlia ja valvoa.

Baareihin tuskin tarvii mennä, ellei ole jotakin hillitöntä intoa baari-iltoja kohtaan. Ja jos joskus onnistuu se kahdenkeskinen ilta, voi mennä sitten puolison kanssa...mikäli haluaa. Monella se suurin haave on olla vain yhdessä ja kaksin kotona, ilman lapsia!

Siinä baariin menossa on nimenomaan ideana se, että ei tavata kotona ja tavataan ilman lapsia. Ja itse muuten olen aina inhonnut käsitettäkin pariskuntaillanvietosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän