Mä en ole koskaan tajunnut, miksi parisuhteessa oleva ihminen lähtee baariin (ilman puolisoaan).
Mitä sieltä haetaan? Miksi täytyy lähteä kovaääniseen paikkaan notkumaan? Ei siellä jutella voi, jos vaikka kaveriporukalla lähdetään? Silloin paras paikka on ruokaravintola. Mitä aikuinen ihminen hakee baarista?
Kommentit (96)
Ihan oikeasti kysyn tätä uteliaisuudesta.
Mä en haluaisi tanssia vieraiden miesten kanssa, mutta ei siitä syystä, että kokisin sen oman miehen pettämiseksi. Ne vieraat miehet on useimmiten kuitenkin hakemassa siellä naisseuraa ja minusta ei sitä saisi. Miksi siis johdattaisi äijiä harhaan?
Jos tanssit baarissa jonkun muun kuin oman kumppanisi kanssa, olet joko munan perässä tai sitten johdattamassa muita harhaan. Jo on kummalliset baarikulttuurit teillä päin:DJa vaikka joku sieltä seuraa olisikin etsimässä, niin kai nyt osaat suun avata vastaamaan, ettei kiinnosta?
Mut luuletko, että heteromiehet on tanssilattialla ihan tanssimisen riemusta? :D
Kyllä ne puhetta on tähän asti ymmärtäneet eivätkä päälle käy muutenkaan. En sitten tiedä, mikä meininki jossain lähiöräkälöissä on, jos sinkkumiehistä (tai muista vonkareista) on ongelmaksi...
Mää voin jutella niitänäitä myös miehille. Ei se meinaa että ollaan lähdössä jatkoille.
Välillä joku kysyy lähtisinkö syömään tai jatkoille, kauniisti kieltäydyn ja hyppään taksilla suunta kotio.
Kerran joku jätkä koitti selvästi iskeä ensin mua, sitten kaveriani ja kun kummatkin sanoi ettei nappaa niin se kysyi ollaanko lesboja ja lähti.
Baarissa voi henkilökuntaa hätistellä liian innokkaita ihailijoita vaihtamaan maisemaa jos ei tajua ettet halua kuin tanssia.
Minä en ole lavatanssi-ihminen mutta töissä on monta naista lavatansseissa ja minusta diskomeininki ei eroa tästä; tanssitaan kun tanssitaan.
Jos on parit mukana niin helposti ilta menee kyräilyyn.
19
Minulle on ihan se ja sama mikä on miesten motiivi olla baarissa!
Jos joku koittaa flirttiä niin mitä hemmetin väliä?
Sun mies tulee vetään sitä reppanaa lättyyn?
19
En ole se, joka tuolla ylempänä paheksuu parisuhteen tilaa, jos käy baareissa.
Itse en vaan keksi mitään tekemistä baareissa, kun en pahemmin tykkää tanssia. Mitä siis muuta siellä voi tehdä?
porukalla, se on noloa. Okei. No mitäs se sitten on , kun meilläpäin miehetkin tanssii porukalla keskenään?
Ja sit sellaisia sekaryhmiäkin näkee usein. Tää on nyt aika kamalaa oikeasti. Kuka tekis asialle jotain?
Siis eihän tanssia saa kuin seksiävonkaavat miehet ja sit ne huonot naiset, jotka heti suostuu ja ehkä vielä pettää, keskenään.
Että silleen....
Sanotteko heti alkuun, että haluat vain tanssia ja muu ei kiinnosta?
Kysymys siis niille, joita se muu ei kiinnosta, koska parisuhde on kunnossa.
Mutta en todellakaan ole niin idiootti, jos joku tulee vaikka samaan kimppaan tanssimaan, niin rupeaisin ensimmäisenä esittelemään sormustani ja kiljumaan kovaan ääneen, että pysy kaukana vaan, ihan naimisissa ollaan. Koska, uskokaa tai älkää, ei ne kaikki miehet vain sen sinun ihanan pimperosi perässä ole. Mitä se haittaa, jos joku mies sinulle puhuu?
Apua, mitä jos työkaveriksi tulisikin vaikka joku miespuolinen, seksiähän se vain haluaisi...
Mun vanhemmat erosivat 23 vuoden jälkeen.
Nyt äiti jauhaa tota samaa kyttäyspaskaa toiselle miehelle.
Minä sanoin jo: hauskanpitoa: ei panoseuraa.
Tanssin, juttelen, tutustun uusiin ihmisiin.
Minusta baareissa ja diskoissa on mukava ilmapiiri. Juotavaa, tanssilattia..
Ymmärrän ettei sua kiinnosta, ei sitten kiinnosta.
Koita nyt tajuta että joku voi sinne tykätä mennä! Ilman että parisuhde on kaatumassa, eikä vieras muna kiinnosta!!!!!!!!!!!!!!!!
Perkele sentäs!
19
Voisiko joku vaan yksinkertaisesti kertoa, mitä muuta baarissa voi tehdä kuin tanssia. Siis, mitä sellaista, mitä ei voi tehdä jossain hiljaisemmassa miljöössä?
Ja mun mielestä joo, keskenään tanssivat naiset on noloja, mutta se nyt vaan mun henkilökohtainen ongelma, siitä ei tarvitse muiden välittää.
ap
No kyllä baarit on aina sitä varten, että haetaan jotain uutta! Vai miksi muka?
Vai miksi muka?
Mun tietääkseni baarien olemassaolon tarkoitus on myydä alkoholia, tarjota eräänlainen olohuone ihmisille ja mukavaa musiikkia. Ehkä mahdollisuuden laulaa karaokea ja jotain syömistäkin yritetään myydä.
Ei ne mitään parituslaitoksia ole.
Pelata bilistä Just for example...
Jos tämä kiinnostaa, niin hyvä. Mitä muuta?
Vai miksi muka?
Mun tietääkseni baarien olemassaolon tarkoitus on myydä alkoholia, tarjota eräänlainen olohuone ihmisille ja mukavaa musiikkia. Ehkä mahdollisuuden laulaa karaokea ja jotain syömistäkin yritetään myydä.Ei ne mitään parituslaitoksia ole.
Jotkutko (kärjistetysti, mutta silti) ovat sitä mieltä, ettei baariin voi mennä ilman omaa miestä, koska heteromiehet käy heti kimppuun ja suunnilleen väkisinmakaa siellä baarin nurkassa tai jossain. Siis ajatella, siellä saattaa joku VIERAS MIES katsoa ja puhua minulle. PiNppiähän se on vailla. Ja baarissa, siellä synnin pesässä, kaikki ovat vapaata riistaa.
No aika hurjan hemaisevia ja vissiin jotain huumaavaa feromonia erittäviä tapauksia olette:D
Vai miksi muka?
Mun tietääkseni baarien olemassaolon tarkoitus on myydä alkoholia, tarjota eräänlainen olohuone ihmisille ja mukavaa musiikkia. Ehkä mahdollisuuden laulaa karaokea ja jotain syömistäkin yritetään myydä.Ei ne mitään parituslaitoksia ole.
Miehelläni on käsittämättömän laaja tuttavapiiri. Ystäviä kutsutaan kotiin, muttei tuttavia. Heitäkin on joskus hauska nähdä - etenkin jos ei ole mennyt naimisiin 18-vuotiaana ja on elettyä elämää takana... IHminen on sosiaalinen eläin. Kaikille ei riitä nettikirjoittelu tai kasvokirja. Kiva päästä kotoa hetkeksi pois. Mieheni ei ole mikään pettäjätyyppi - päinvastoin. Hän saa käydä moikkaamassa käsittämättön laajaa tuttavapiiriään då och då. Hän on koti-isä tällä hetkellä ja aikuiskontaktit vähäisiä. Ei tulisi mieleenikään kieltää häntä käymästä lähiravintolassa kerran pari kuussa. Parin oluen verran. Parisuhteemme on kunnossa.
Ap, asiat eivät - etenkään täällä pk-seudulla eläneenä ja kasvaneena - ole niin mustavalkoisia kuin pienellä paikkakunnalla.
Sinä ehkä, menet sinne sun miehen kanssa.
Juu, olet parempi ihminen. Mene nyt jo nukkuun!
19
Jotkutko (kärjistetysti, mutta silti) ovat sitä mieltä, ettei baariin voi mennä ilman omaa miestä, koska heteromiehet käy heti kimppuun ja suunnilleen väkisinmakaa siellä baarin nurkassa tai jossain. Siis ajatella, siellä saattaa joku VIERAS MIES katsoa ja puhua minulle. PiNppiähän se on vailla. Ja baarissa, siellä synnin pesässä, kaikki ovat vapaata riistaa.
No aika hurjan hemaisevia ja vissiin jotain huumaavaa feromonia erittäviä tapauksia olette:D
Minulta on vaan jäänyt tajuamatta se baarielämän ihanuus. Eli palatakseni alkuperäiseen kysymykseen. Mitä siellä baarissa halutaan tehdä, mitä ei jossain hiljaisemmassa paikassa voisi tehdä (jos ei tanssi)
Mut olkoot, meitä on moneen junaan eikä kaikkien tarvitse samalla asemalla seistä.
Hyvä, että jokaiselle löytyy jotain.
Voisiko joku vaan yksinkertaisesti kertoa, mitä muuta baarissa voi tehdä kuin tanssia. Siis, mitä sellaista, mitä ei voi tehdä jossain hiljaisemmassa miljöössä?
Ja mun mielestä joo, keskenään tanssivat naiset on noloja, mutta se nyt vaan mun henkilökohtainen ongelma, siitä ei tarvitse muiden välittää.
ap
Monestihan baareissa on myös esiintyjiä (ja keikoilla baareja). Musiikki, aika iso syy ja vähän eri asia kuunnella oikeaa keikkaa, kuin levyä.
Miten siellä pitäisi mielestäsi tanssia? Oletko nähnyt baarin/keikan tanssilattiaa? Pitäisikö siellä mennä jotenkin mies/nainen/mies/nainen -riviin, ettei olisi noloa? Yleensä tanssitaan siinä porukassa, mikä sattuu missäkin kohdassa olemaan sillä porukalla, mikä sattuu paikalla olemaan. Vai luuletko, että se on jotain paritanssia aina?
Mut luuletko, että heteromiehet on tanssilattialla ihan tanssimisen riemusta? :D