Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole koskaan tajunnut, miksi parisuhteessa oleva ihminen lähtee baariin (ilman puolisoaan).

Vierailija
20.02.2011 |

Mitä sieltä haetaan? Miksi täytyy lähteä kovaääniseen paikkaan notkumaan? Ei siellä jutella voi, jos vaikka kaveriporukalla lähdetään? Silloin paras paikka on ruokaravintola. Mitä aikuinen ihminen hakee baarista?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa keskustella, ja baarissa musiikki soi liian kovalla, baari on valittu huonosti. Kannattaa siirtyä baariin, jossa musiikki soi hiljaisella voimakkuudella tai ei ollenkaan. Baareja on aika paljon erilaisia. Aloittajan viestissä sotkettiin lisäksi baari ja yökerho toisiinsa. Baareissa ei yleensä tanssita.

Vierailija
22/96 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä, perheellinen nelikymppinen nainen, käyn ystävien kanssa baarissa, koska

a) kiva olla välillä poissa kotoa pelkässä aikuisseurassa

b) ideana on juoda alkoholia

c) mukava ajatus törmätä joihinkin tuttuihin tai uusiinkin tuttavuuksiin ja rupatella niitä näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Jos vaikka haluaa juoda kaljaa ja jutella kavereiden kanssa, on kohteliaampaa tehdä se baarissa ja antaa puolison nukkua. Välillä on myös virkistävää saada vapaa-aikaa puolisostaan.

Vierailija
24/96 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ilman puolisoa missä vaan: tanssilavoilla, baareissa, risteilyllä, ulkomailla. Satun pitämään paritanssista ja iskelmästä, mies taas ei. Tykkään myös jorata baarissa tyttöporukalla, mies ei millään porukalla. Mies ei juuri pidä risteilyistäkään, nyt sentään lähdetään kohta koko perheen voimin Tukholmaan. Minusta on mukavaa käydä sukulaisissa ulkomailla, miehestä ei. Mies taas tykkää metsästää, minä en, joten jätän metsästysreissut väliin.

Yhdessä käydään sitten elokuvissa ja luonnossa, sekä tehdään kotihommia puutarhassa ja sisällä sekä touhutaan lasten kanssa.

Eihän parisuhde tarkoita sitä, että ei saisi enää tehdä jotain mukavaa vain siksi, että toista ei huvita.

Vierailija
25/96 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tanssi, vaan tapaa mieluummin kavereitaan pubeissa, minä taas rakastan tanssimista ystävieni kanssa ja haluan käydä discoissa/yökerhoissa. Kyllä, harrastetaan tätä "noloa" kolmekymppisten tyttöjen yhteistanssimista, joskus jopa tanssitangon ympärillä jos sellanen sattuu tanssilattialla olemaan :D Porukassamme on sinkkuja, varattuja ja perheellisiä ja on mukava kokoontua pitämään hauskaa, juoruamaan ja vähän laittautua.

Meillä on 1v lapsi enkä hyväksy alkoholinkäyttöä hänen läsnäollessaan ja muutenkin on kiva pari kertaa vuodessa lähteä kaupungin yöelämää katselemaan. Yhdessä ollaan oltu kohta 10v, en hae seksiseuraa, mutta kyllä pikku flirtti piristää jos sellaista kohdalle sattuu :)

Vierailija
26/96 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2011 klo 01:38"]

Vai miksi muka?

[/quote]

En tiedä mistä olet kotoisin, mutta käsittääkseni baarit ovat juomista, tanssimista ja viihtymistä varten. Ei minulla ollut sinkkunakaan tapana mennä baariin miestä hakemaan, vaan kavereiden kanssa pitämään hauskaa. Toki sinkkuna tuli katseltua ihmisiä enemmän sillä silmällä...

Olen järkyttynyt tästä keskustelusta.

Vierailija
27/96 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoda ja jutella rauhassa kavereiden kanssa ilman miestä ja lapsia. En tiedä, missä baareissa sinä käyt, mutta niissä missä me käymme, voi hyvin jutella puheensorinasta huolimatta.

Vierailija
28/96 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2011 klo 01:31"]

Ihan oikeasti kysyn tätä uteliaisuudesta.
Mä en haluaisi tanssia vieraiden miesten kanssa, mutta ei siitä syystä, että kokisin sen oman miehen pettämiseksi. Ne vieraat miehet on useimmiten kuitenkin hakemassa siellä naisseuraa ja minusta ei sitä saisi. Miksi siis johdattaisi äijiä harhaan?

Jos tanssit baarissa jonkun muun kuin oman kumppanisi kanssa, olet joko munan perässä tai sitten johdattamassa muita harhaan. Jo on kummalliset baarikulttuurit teillä päin:D

Ja vaikka joku sieltä seuraa olisikin etsimässä, niin kai nyt osaat suun avata vastaamaan, ettei kiinnosta?

Mut luuletko, että heteromiehet on tanssilattialla ihan tanssimisen riemusta? :D

minun mieheni on. hän on taitava tanssija ja rakastaa tanssimista, minusta se on vastenmielistä enkä edes osaa tanssia, joten mies joutuu tanssimaan jonkun muun kanssa. herttinen sentään, hän on pari kertaa tanssinut jopa äitini ja tyttäremme kanssa. tarkoittaako se sitä, että hän haluaa panna heitä?

onpa oikeasti sairas ajatusmaailma, jos joku kuvittelee, ettei mies voisi tanssia ihan vain tanssimisen ilosta.

Vierailija
29/96 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssimaan on pakko päästä edes joskus. Zumba vs huippu DJ ei ole ihan sama asia.

t. N40

Vierailija
30/96 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meilläkin :)

[quote author="Vierailija" time="20.02.2011 klo 01:04"]

meillä on aina ratkiriemukasta. En mitään erkoista hae, vähän vaan irtiottoa lapsiperheen arjesta. Yhdessä emme pääse, niin mennään sitten edes erikseen.

[/quote]

Vierailija
31/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on parisuhteessa jotain vikaa pakko olla.

Ei tulis mieleenkään tollanen.

Vierailija
32/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on aina ratkiriemukasta. En mitään erkoista hae, vähän vaan irtiottoa lapsiperheen arjesta. Yhdessä emme pääse, niin mennään sitten edes erikseen.

Vierailija
33/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee tarkistamaan että onko markkina-arvo vielä tarpeeksi korkea.

Hei, oikeesti! Mitä pahaa on siinä jos lähtee viettämään tyttöjen/poikien iltaa baariin? Ei ruokaravintolassa saa tanssia!!!

Tai ehkä sillä parisuhteessa olevalla on sinkkukaveri joka ei halua lähtee yksin baariin ettiin miehiä?!

Vierailija
34/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sitä samaa.

Miten se puolison mukana olo/olemattomuus vaikuttaa noihin kysymiisi asioihin?

Vierailija
35/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luvallani. Hän on koti-isä ja halusi lähteä hetkeksi pois kotoa. Joi pari bisseä ja tuli kotiin. Näki vanhoja kavereitaan ja jutteli heidän kanssaan. Toisena iltana oli baarin toinen asiakas ( : eli ei mistään hälyisestä baarista ollut kyse.

En koe tätä ongelmana. Mikä on sinun ongelmasi?

Vierailija
36/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on parisuhteessa jotain vikaa pakko olla.

Ei tulis mieleenkään tollanen.

ennemminkin silloin, jos ei luota toiseen ja jos ei voi tennä omien kavereiden kanssa baariin ilman, että puoliso on mukana tai sitten vetämässä hernettä kitusiin...

Vierailija
37/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita voi kutsua kotiin, voi mennä kyllä kavereiden luo, koko perhe. Hippaloidakin voi, kun lapset on unille uuvutettu. Jos pari ystävää tai esim. pariskunta lapsineen tulee kylään, sehän on tosi kivasti järjestetty: lapsilla on seuraa, vanhemmat voivat keskenään jutella ja juhlia ja valvoa.

Baareihin tuskin tarvii mennä, ellei ole jotakin hillitöntä intoa baari-iltoja kohtaan. Ja jos joskus onnistuu se kahdenkeskinen ilta, voi mennä sitten puolison kanssa...mikäli haluaa. Monella se suurin haave on olla vain yhdessä ja kaksin kotona, ilman lapsia!

Vierailija
38/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tarvetta tehdä tuollaisesta asiasta. Kumpikin voidaan mennä baariin ilman toista, siitä ei todellakaan tarvitse vetää hernettä tai muutakaan nenuun. Mielestäni aikuisten ihmisten suhde toimii parhaiten silloin kun kumpikin voi tehdä asioita sekä yhdessä että erikseen.

Ja mitä siellä baarissa nyt voi sitten tehdä "yksin": no esim. käydä kattomassa bändejä, tanssimassa frendien kanssa, ottamassa alkoholia, flirttailemassa, nauramassa, pitämässä hauskaa..... Ja voi myös olla juomatta ja silti pitää hauskaa. Eli ihan samoja juttuja kuin sinkkunakin ollessa. Tietty sitä varsinaista iskemistä ei kyllä tule harrastettua.

Vierailija
39/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee tarkistamaan että onko markkina-arvo vielä tarpeeksi korkea.

Hei, oikeesti! Mitä pahaa on siinä jos lähtee viettämään tyttöjen/poikien iltaa baariin? Ei ruokaravintolassa saa tanssia!!!

Tai ehkä sillä parisuhteessa olevalla on sinkkukaveri joka ei halua lähtee yksin baariin ettiin miehiä?!

Aikuinen johonkin diskoon joraamaan? Miksi?

Jos tanssituttaa, voi mennä vaikka zumba-tunnille. Miksi tanssisin vieraiden miesten kanssa? Tai vielä nolompaa.... tanssisin naisten kanssa?

Vierailija
40/96 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde on ok, ei kaipaa tollasia!

Minulla on ihana parisuhde, mutta unohdan koko ajan, etten enää saisi tavata kavereitani ja pitää (yleensä hulvattoman) hauskaa. Yritän oppia tästä kamalasta tavastani pois:/

Pitäisi vain nauttia kotona nyhjäämisestä ja miehen kainalosta. Mitä sitä muuta kaipaakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän