Mä en ole koskaan tajunnut, miksi parisuhteessa oleva ihminen lähtee baariin (ilman puolisoaan).
Mitä sieltä haetaan? Miksi täytyy lähteä kovaääniseen paikkaan notkumaan? Ei siellä jutella voi, jos vaikka kaveriporukalla lähdetään? Silloin paras paikka on ruokaravintola. Mitä aikuinen ihminen hakee baarista?
Kommentit (96)
Aikuinen johonkin diskoon joraamaan? Miksi?
Jos tanssituttaa, voi mennä vaikka zumba-tunnille. Miksi tanssisin vieraiden miesten kanssa? Tai vielä nolompaa.... tanssisin naisten kanssa?
mutta tartunpa kuitenkin. Ihan aikuisia siellä on tanssimassa. Hieman eri asia kuin zumbaaminen. Ja hui, joskus saatan ottaa siiderin tai drinkin (tai jopa useankin:D) Nam ja elämä sen kuin hymyilee!
Mitä sieltä haetaan? Miksi täytyy lähteä kovaääniseen paikkaan notkumaan? Ei siellä jutella voi, jos vaikka kaveriporukalla lähdetään? Silloin paras paikka on ruokaravintola. Mitä aikuinen ihminen hakee baarista?
jos ei voi jutella siellä. Meidän baareissa kyllä voi. Ja moni sitä tekeekin.
Sit meilläpäin tanssitaan siellä baarissa. Harvalla on kotona yhtä hyvä tanssilattia ja levykokelma. Ja mukavampi se nyt on seurassa tanssia kuin yksin kotona.
En mä sieltä mitään hae. Menen tanssimaan, tapaamaan tuttuja ja juomaan jopa alkoholiakin.
Aika usein tosin oma mieskin mukana mutta kyllä voin kavereidenkin kanssa mennä.
Osa kavereista on sinkkuja ja kyllä ne olis vähän pettyneitä, jos meille vaan tultais tanssimaan ja juomaan ja juttelemaan. Aika huonosti jaksais mun mies kaikkien naisten seuralaisena olla. Enkä kyllä suostuis sitä muiden kanssa saatille laskemaan.
Koti-isä tai äiti ei tarvitse puolisonsa "lupaa" millekään tekemisilleen
Aikuinen johonkin diskoon joraamaan? Miksi?
Jos tanssituttaa, voi mennä vaikka zumba-tunnille. Miksi tanssisin vieraiden miesten kanssa? Tai vielä nolompaa.... tanssisin naisten kanssa?
mutta tartunpa kuitenkin. Ihan aikuisia siellä on tanssimassa. Hieman eri asia kuin zumbaaminen. Ja hui, joskus saatan ottaa siiderin tai drinkin (tai jopa useankin:D) Nam ja elämä sen kuin hymyilee!
Mut en missään jorausmestoissa. Mun mielestä keskenään tanssivat naiset on noloja.
Mitäs hemmetin LUPAA se aikuinen tarvitsee menemisilleen?Koti-isä tai äiti ei tarvitse puolisonsa "lupaa" millekään tekemisilleen
En missään vaiheessa puhunut siitä, että mies kieltäisi. En vaan itse keksisi mitään tekemistä tuollaisessa paikassa. OK, voihan sitä parkkeerata itsensa baariin ja ottaa kaksin käsin, mutta mitä hauskaa siinä on?
Jäkä jäkä jäkä!
Ei liiku yöelämässä ilman miestä. Mies ei liiku siis ilman häntä yöelämässä.
Kauheeta: me mennään välillä erikseen, välillä yhdessä!
Me mennään välillä baariin, diskoon, ravintolaan syömään.
Jäkä jäkä jäkä! Räks räks räks!
Sääli miestäsi.. :)
Ymmärrän täysin hyvin illanvietot kavereiden kanssa. Kyse ei ole siitä, etteikö voisi lähteä mihinkään ilman miestään. Mutta en ymmärrä, mitä parisuhteessa oleva hakee BAARISTA. Kuten sanottua, paras paikka jutella tyttöporukassa on ruokaravintola tai jonkun koti.
Mä myönnän, etten ole tanssijatyyppiä, joten sitä en hae baarista/diskosta. Tykkääkö joku oikeasti niin paljon tanssimisesta, että menee sen takia noihin paikkoihin?
Ja nauttivat eri asioista. Mikä siitä baarissa olemisesta tekee erilaisen, jos se kumppani on siellä mukana? Miksi silloin ymmärtäisit baarissa käymisen?
Ja ei, ei ne ihmiset tykkää oikeasti tanssimisesta. Ihan väkipakolla vain ovat siellä täysillä tanssilattioilla hyvän musiikin tahtiin hytkymässä.
Ihan oikeasti kysyn tätä uteliaisuudesta.
Mä en haluaisi tanssia vieraiden miesten kanssa, mutta ei siitä syystä, että kokisin sen oman miehen pettämiseksi. Ne vieraat miehet on useimmiten kuitenkin hakemassa siellä naisseuraa ja minusta ei sitä saisi. Miksi siis johdattaisi äijiä harhaan?
Ja minä sitten otan kaksin käsin kun tykkään baareista ja diskoista? :)
19
Ihan oikeasti monet tykkäävät tanssimisesta niin paljon että valitsevat baarin sen perusteella mitä musiikkia siellä soitetaan ja kuinka tilava tanssilattia on. Eikä tarvitse välttämättä teinien kanssa hetkuttaa. Joissain baareissa on myös korkeampi ikäraja kuin 18v.
Monissa baareissa on myös kaksi kerrosta joissa toisessa soitetaan enemmän nuorten makuun olevaa musiikkia ja toisessa vähän vanhempaan makuun olevaa musiikkia. Joissain baareissa on sekä disko että vakiotanssiravintolapuoli.
Ja jos ei halua tanssia niin voi valita vaikka karaoke-baarin! Tampereella esimerkiksi on karaokebaari Amurin Krouvi jossa yleensä asiakkaiden keski-ikä 50v.
Mut en missään jorausmestoissa. Mun mielestä keskenään tanssivat naiset on noloja.
Kyllä noissa "jorauspaikoissa" yleensä kaikki tanssivat ihan sikin sokin. Ei se mitään paritanssia ja tanhua (onneksi) ole.
Jäkä jäkä jäkä!
Ei liiku yöelämässä ilman miestä. Mies ei liiku siis ilman häntä yöelämässä.Kauheeta: me mennään välillä erikseen, välillä yhdessä!
Me mennään välillä baariin, diskoon, ravintolaan syömään.Jäkä jäkä jäkä! Räks räks räks!
Sääli miestäsi.. :)
Se on ihan samaa mieltä kuin minä. Sitä aina vituttaa, jos heillä on miesten saunailta ja porukka rupee valumaan baariin, just kun on parhaat jutut ja kaljoittelu kesken. Se tekisi sen mieluiten siellä oman porukan kesken kuin lähtisi meluisaan paikkaan, jossa porukka hajoaa ja ilta loppuu siihen. Se ei tykkää tanssia ja seisoo sitten jossain lasi kourassa. Tympeetä.
Ja mitä tanssiminen sinusta tarkottaa?
Että kohta pannaan vessassa?
Juu, olet meidän yläpuolella jotka baareissä käydään. Mutta hei: kotiin olen 12 vuotta silti miehen kainaloon käpertynyt juhlimisien jälkeen ja mies samoin. Buuhuu.
Mene sää vaikka nukkumaan mustasukkasuutesi kanssa.
Selkeni: et kykene luottamaan mieheen jos se on baarissa, kenties edes itseesi jos sun hauskanpito on naimista.
19
Sanotteko heti alkuun, että haluat vain tanssia ja muu ei kiinnosta?
Kysymys siis niille, joita se muu ei kiinnosta, koska parisuhde on kunnossa.
Mun äitini ei vaan luota mieheensä. Piste.
Kännissä sen tarttee vahtia että mitä mies juttelee kenellekin. Jos ei ole vahtimassa, niin mieshän panee ties mitä hametta -ja sinä olet ihan samaa maata!
19
Ja mitä tanssiminen sinusta tarkottaa?
Että kohta pannaan vessassa?
Kiinnostaa vaan tietää, miten se tehdään niille miesparoille selväksi, että tanssimaan on vain tultu, ei muuta.
Ihan oikeasti kysyn tätä uteliaisuudesta.
Mä en haluaisi tanssia vieraiden miesten kanssa, mutta ei siitä syystä, että kokisin sen oman miehen pettämiseksi. Ne vieraat miehet on useimmiten kuitenkin hakemassa siellä naisseuraa ja minusta ei sitä saisi. Miksi siis johdattaisi äijiä harhaan?
Jos tanssit baarissa jonkun muun kuin oman kumppanisi kanssa, olet joko munan perässä tai sitten johdattamassa muita harhaan. Jo on kummalliset baarikulttuurit teillä päin:D
Ja vaikka joku sieltä seuraa olisikin etsimässä, niin kai nyt osaat suun avata vastaamaan, ettei kiinnosta?
Mitä mää alan kenellekään mitään lässyttämään?
Voihan sitä JUTELLA toisien ihmisien kanssa (vaikka ne kannattelee munaa), voiko nainen puhua vaan naiselle?
Minua on nainen baarissa koittanut iskeä. Mitä siihenkin sitten sanoo?
19
Mun äitini ei vaan luota mieheensä. Piste.
Kännissä sen tarttee vahtia että mitä mies juttelee kenellekin. Jos ei ole vahtimassa, niin mieshän panee ties mitä hametta -ja sinä olet ihan samaa maata!19
Ikävää, jos äidilläsi on tuollainen tilanne. Me ollaan oltu yhdessä pian 20 vuotta ja ikinä en ole ollut mustasukkainen. Kummallakin on omat kaverit, joiden kanssa käydään kyllä "ulkona", mutta todella harvoin mitään diskossa notkumista, kun se ei kiinnosta. Ja koko avaukseni koskikin sitä ihmettelyä, että MITÄ sieltä diskosta/baarista haetaan, jos parisuhde on kunnossa ja vieras muna ei kiinnosta.
Alan ymmärtää, että tanssiminen on todellakin SE juttu. Mutta onko muuta?
Ymmärrän täysin hyvin illanvietot kavereiden kanssa. Kyse ei ole siitä, etteikö voisi lähteä mihinkään ilman miestään. Mutta en ymmärrä, mitä parisuhteessa oleva hakee BAARISTA. Kuten sanottua, paras paikka jutella tyttöporukassa on ruokaravintola tai jonkun koti.
Mä myönnän, etten ole tanssijatyyppiä, joten sitä en hae baarista/diskosta. Tykkääkö joku oikeasti niin paljon tanssimisesta, että menee sen takia noihin paikkoihin?