Missä aineissa pärjäsit parhaiten koulussa (lukiossa) ja mikä sinusta tuli
Entä mitä leikit lapsena mieluiten?
Oletko taipumuksiasi ja lahjojasi vastaavalla alalla?
Kommentit (92)
olen tiedottaja kansainvälisessä pörssiyhtiössä.
En ehkä ihan siellä, mikä vastaisi taipuksiani ja lahjojani. Se olisi varmaankin aikakausilehden toimittaja.
olen tiedottaja kansainvälisessä pörssiyhtiössä.
En ehkä ihan siellä, mikä vastaisi taipuksiani ja lahjojani. Se olisi varmaankin aikakausilehden toimittaja.
Musiikki, liikunta, filosofia ja uskonto olivat myös kymppejä. Lapsena leikin mieluiten legoilla ja pelasin tietokoneella.
Rahoitusalalle päädyin.
Mieluisimmat lelut taisivat vaihdella aika lailla, mutta olen aina ollut todella kova lukemaan. Ja kyllä: olen lahjojani vastaavalla alalla.
Biologiksi opiskelin mutta kääntäjän työtä teen, joten kyllä, olen lahjojani vastaavalla alalla.
Lapsena leikin mieluiten pehmoeläimillä. Koira on ainoa asia, joka nyt puuttuu elämästäni, mutta siihen on onneksi tulossa muutos.
Kemistiä leikin mielelläni, ei tullut. Mutta olen vahvuuksiani vastaavalla alalla:-)
Matematiikka ja fysiikka, kielet ja kuvaamataito
Ammattitutkija, joka kirjoittaa ja opettaa paljon. Myös englanniksi. Kuvataide on enemmän harrastus.
Ainakin opettajan mukaan. Lapsena kokosin mieluiten palapelejä. En ole taipumuksiani vastaavalla alalla, vaikka suomen kieltä yliopistossa opiskelinkin.
pärjäsin aineissa
ei ne olleet vieälä huumei
musta tuli
perhoinen
ja
oxennus
tri
jakaa
itse kiearroxen
Leikin pienenä autonkorjaajaa ja leipuria.
Minusta tuli kaupan kassa. :(
Mulla paras kouluaine oli fysiikka, sain lähes kaikista kursseista lukiossa kympin. Minusta tuli DI.