Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kuiviin käsiin (sis.kuvan)

Vierailija
27.01.2011 |

Kärsin kuivasta ihosta ja atopiasta. Näin talvisin ihoni kuivuu ihan kamalan näköiseksi, vaikka kuinka rasvaisin. Kädet ovat pahimmat. Nyt ovat tosi kuivat ja täynnä pieniä haavaumia.

Arvaatte varmaan, kuinka paljon kirvelee, kun niitä rasvaan.

Olen kokeillut monia kaupan käsirasvoja, kuten Nivea, Natusan, Lemon juice&glycerine käsivoidetta, Erisanin rasvoja ja apteekin tuoteista ApoBasea, Bepanthenia ja luontaistuotekaupasta ostettua Kookosöljyä. Lista on pitkä ja en muista edes kaikkien tuotteiden nimiä. Tuntuu vain, että mikään rasva ei auta, kuin hetkellisesti. Ainoa apu,jonka tiedän varmasti auttavan, on kesä ja aurinko. Silloin ihoni on niin kaunis ja heleä. Mutta tämä talvi :(

Eli, nyt kaipaisin todella hyvää käsirasvaa. Kaikki vinkit tervetulleita.

Tässä vielä kuva "kauniista" kädestäni:

http://aijaa.com/v.php?i=007567391083.jpg

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 5 euroa tuubi,saa ainakin Prismoista ja Cittareista.Älyttömän hyvää.

Vierailija
2/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on hyvä aloittaa. Ja olisihan se hyvä mennä käymään siellä ihotautilääkärillä tosiaan. Ei siitä ainakaan mitään haittaa olisi.

Ja tosiaan, on mulla kädet ollut pahemmassakin kunnosa. Nyt ei tosiaan paljon näkyviä haavoja. Usein haavat tulevat rystysiin ja nivelten kohdalle, kun iho tosi kuiva ja halkeileva. Ja arvatenkin haavat tulehtuvat tosi herkästi.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kunnon rasvaus ja hanskat käteen yön yli.

Vierailija
4/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arnikavoide ja manteliöljy on hyvää.

Vierailija
5/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliasuus heräsi. Kaapista löytyisi merisuolaa ja oliiviöljyä. Puuvillahanskoja en kyllä omista :(

-ap-

Vierailija
6/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toimii jopa täsmäaseena halkeileviin sormenpäihin. Huipputehokas!

http://tinyurl.com/67l3tom

Vierailija
7/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliasuus heräsi. Kaapista löytyisi merisuolaa ja oliiviöljyä. Puuvillahanskoja en kyllä omista :(

-ap-

Ihan yhtä hyvin tehoaa nuo kotoa löytyvvillä aineilla tehdyt kuorintahoitosuola aineet. Hiero vaan niin kauan, että suola alkaa jo liueta, ihanan pehmeä lopputulos.

Vierailija
8/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Ceralan Plus, ei ceridal anteeksi!

Vierailija
9/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

According to "Foundations of Nursing," hands commonly become dehydrated due to exposure to soaps and detergents, resulting in chapped and dry hands. Mixing sea salt with a few other ingredients can create a healing hand cream that will soften and rehydrate hands. The cream only takes a few minutes to make.

Step 1

Mix 1/2 cup sea salt, 1/2 cup olive oil, 2 tbsp. coconut oil and 1 tbsp. rosemary oil together in a small bowl with a spoon until the mixture becomes a smooth cream, which will take about five minutes. According to "Cosmetic Dermatology: Principles and Practice," these ingredients, when mixed together, form a cream that will hydrate hands and repair chapped skin.

Step 2

Massage the cream into your hands and refrigerate any leftover cream in a bowl covered with plastic wrap.

Read more: http://www.livestrong.com/article/178551-how-to-make-sea-salt-hand-crea…

Vierailija
10/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuollaisen merisuola+oliiviöljy sörsselin ja hieroin sitä käsiin ja kädet on nyt uskomattoman pehmeät!!! Ihanaa. Helppoa ja halpaa. Kiitos, kiitos!!

-ap-

Vierailija
11/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki edellä mainitut keinot voivat toimia joillakin. Minulla ne eivät toimi. Kortisonivoiteet auttavat hetkittäin, mutta vaikutus ei ole pysyvä. Lisäksi ne ohentavat ihoa, mikä pahentaa aikaa myöten ongelmaa (nimim. kokemusta on).

Aloin juoda Aloe Veraa ja hieroa kasvoihini (se pahin paikka minulla) Probolis voidetta (ks. https://www.foreverliving.com/marketing/Home.do?store=FIN&language=fi).

Meni pari päivää kun haavat ja punoitus oli poissa.

Eli jos mikään ei tunnu toimivan, niin kuin minulla. Ota tästä yksi kokeiluun.

Vierailija
12/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. lääkäri

Vierailija
13/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se seuolakannattaja

Vierailija
14/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota suola+öljy juttua kokeilla vartalolle, vai onko se liian karhea? Jos tuota merisuolaa murskaa vain hienommaksi? Ja sitten päälle vain kunnon rasvaus? Monesti olen meinnaut kokeilla myös sokerista ja öljystä itsetehtyä kuorintavoidetta, mutta vielä en ole kokeillut. Minulla nimittäin myös tosi kuiva iho käsivarsissa ja pakara/sääri seudulla.

-AP-

Vierailija
15/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota suola+öljy juttua kokeilla vartalolle, vai onko se liian karhea? Jos tuota merisuolaa murskaa vain hienommaksi? Ja sitten päälle vain kunnon rasvaus? Monesti olen meinnaut kokeilla myös sokerista ja öljystä itsetehtyä kuorintavoidetta, mutta vielä en ole kokeillut. Minulla nimittäin myös tosi kuiva iho käsivarsissa ja pakara/sääri seudulla. -AP-

ja sitä voi käyttää myös kylvyissä ja tehdä "suolakääreitä" eli kosteita rättejä pahoihin kohtiin. Tätähän hoitoa tehdään myös josku ssairaaloissa

Vierailija
16/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oliiviöljyä käsiin ja puuvillahanskan päälle koko yöksi aina.

Kärsin kuivasta ihosta ja atopiasta. Näin talvisin ihoni kuivuu ihan kamalan näköiseksi, vaikka kuinka rasvaisin. Kädet ovat pahimmat. Nyt ovat tosi kuivat ja täynnä pieniä haavaumia.

Arvaatte varmaan, kuinka paljon kirvelee, kun niitä rasvaan.

Olen kokeillut monia kaupan käsirasvoja, kuten Nivea, Natusan, Lemon juice&glycerine käsivoidetta, Erisanin rasvoja ja apteekin tuoteista ApoBasea, Bepanthenia ja luontaistuotekaupasta ostettua Kookosöljyä. Lista on pitkä ja en muista edes kaikkien tuotteiden nimiä. Tuntuu vain, että mikään rasva ei auta, kuin hetkellisesti. Ainoa apu,jonka tiedän varmasti auttavan, on kesä ja aurinko. Silloin ihoni on niin kaunis ja heleä. Mutta tämä talvi :(

Eli, nyt kaipaisin todella hyvää käsirasvaa. Kaikki vinkit tervetulleita.

Tässä vielä kuva "kauniista" kädestäni:

<a href="http://aijaa.com/v.php?i=007567391083.jpg" alt="http://aijaa.com/v.php?i=007567391083.jpg">http://aijaa.com/v.php?i=007567391083.jpg</a&gt;

Vierailija
17/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on aivan yhtä "kauniit" kädet. Juuri samoista kohdista kuivat. Minulla iho punoittaa myös paikoittain, korostaa sitä "kauneutta".

Voiteet auttavat hetkellisesti mutta kun pesen kädet, pakko voidella uudelleen ihan heti tai iho alkaa repeillä ja halkeilla ja vuotaa verta.

Minäkin jään odottamaan jos on oikeasti sellainen voide mikä auttaa.

Vierailija
18/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riko ne ja hiero öljy käsiin. Ohuet puuvillahanskat päälle ja anna vaikuttaa, vaikka yön yli.

Syö kuuri näistä kapseleita myös.

Body shopin hamppukäsivoide on myös aika tehokas.

Vältä käsien kastelemista, kokeile vaikka ohuita kumihanskoja kotitöihin.

Osta käsisaippuaksi nestemäistä, kosteuttavaa saippuaa ja muista kuivata kädet huolella pesun jälkeen.

Mulla toimi nuo konstit. Doven käsivoidetta käytän muuten.

Vierailija
19/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten laitat puuvillahanskat yöksi, ettei pääse tarhrimaan/kuivumaan. Alkuun voit laittaa vaikka Bepanthenia että iho rauhoittuu ja se on rasvaistakin.

Sitten vaan rasvaat aina kun voit, pitkin päivää. Ei mitään luruja kosteusvoiteita, vaan kunnon rasvaista vaikka jalkapohjavoidetta.

Vierailija
20/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ostan apteekista perus-Decubalia, hölvään sitä illalla käsiin tosi paljon ja panen puuvillahanskat käteen. Jopa on aamulla kädet hyvät! Tätä kun jaksaa tehdä muutamana yönä peräkkäin, niin sen jälkeen ei enää tarvitsekaan välttämättä tehdä.

Löysin hyvän käsivoiteen, joka tuntuu nyt riittävän mulle yörasvaksi: Neutrogena-käsivoide. On riittoisaa ja hyvin levittyvää, ja pitää kädet tosi hyvinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan