Valtion pitäisi lopettaa velan ottaminen ja kansalaisten pitäisi kestää se
Suomi ei voi loputtomasti elää pummilla ja muiden siivellä.
Valtion on lopettava velan ottaminen ja kansalaisten on valitettavasti vain pakko kärsiä sen seuraukset.
Emme kuolisi nälkään, mutta tuskin paljoa muuta saisimme kuin sen verran ruokaa ja paikan jossa nukkua.
Ne jotka elättävät itsensä työtä tekemällä, jatkaisivat elämäänsä tulojensa ja omaisuutensa mukaisesti.
Kommentit (8)
"Eihän se raha meille tulekaan vaan menee lyhentämättömänä Zelenskyin taskuun. "
Voihan sen rahan antaa myös Venäjälle, tavalla tai toisella, jos se sulle paremmin sopii.
Jatkuva velkaantuminen ei ole hyvä asia, siitä seuraa suuria ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva velkaantuminen ei ole hyvä asia, siitä seuraa suuria ongelmia.
Orpo/Purra ei taida tietää tätä "viisautta".
Pyh.
Tyhmät suomalaiset maksavat aina kaikki velkansa, vaikka seiväs p*rseessä.
Italia on EU:n velkaisin maa, ja sehän on erittäin hyvä kansalaisille. Velkainen valtio > vauraat kotitaloudet.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva velkaantuminen ei ole hyvä asia, siitä seuraa suuria ongelmia.
Voit kertoa tuon Riikka "mäkkärin kassa" Purralle
Se on Vartiaisen Juhanakin ruvennut palstailemaan.
Velassa on aina korot, jotka pitää maksaa ja Suomen tuloista menee suuret summat korkojen maksamiseen. Olisi fiksumpaa lainata rahaa muille ja saada korkotuloja.
Eihän se raha meille tulekaan vaan menee lyhentämättömänä Zelenskyin taskuun.