Apua kuiviin käsiin (sis.kuvan)
Kärsin kuivasta ihosta ja atopiasta. Näin talvisin ihoni kuivuu ihan kamalan näköiseksi, vaikka kuinka rasvaisin. Kädet ovat pahimmat. Nyt ovat tosi kuivat ja täynnä pieniä haavaumia.
Arvaatte varmaan, kuinka paljon kirvelee, kun niitä rasvaan.
Olen kokeillut monia kaupan käsirasvoja, kuten Nivea, Natusan, Lemon juice&glycerine käsivoidetta, Erisanin rasvoja ja apteekin tuoteista ApoBasea, Bepanthenia ja luontaistuotekaupasta ostettua Kookosöljyä. Lista on pitkä ja en muista edes kaikkien tuotteiden nimiä. Tuntuu vain, että mikään rasva ei auta, kuin hetkellisesti. Ainoa apu,jonka tiedän varmasti auttavan, on kesä ja aurinko. Silloin ihoni on niin kaunis ja heleä. Mutta tämä talvi :(
Eli, nyt kaipaisin todella hyvää käsirasvaa. Kaikki vinkit tervetulleita.
Tässä vielä kuva "kauniista" kädestäni:
http://aijaa.com/v.php?i=007567391083.jpg
Kommentit (63)
Bebanthen ja muut kortisoni voiteet auttavat minulla.
Noi on kuule vielä kauniit kädet mun käsiini verrattuna. Multa puuttuu päälikerros ihoa kokonaan kolmesta sormesta kun lääkäri kirjoitti oikean salvan mulle mutta kuvattavan version. Ihmettelin miten sormenpäiden iho alkaa kuivua ja iho irtoilemaan parin käyttö kerran jålkeen, vaikka pitäisi käydä päinvastoin.
Totesi siihen vaan että sulla olikin salva ei voide versio.
Nyt ei sitten parane kädet millään lääkärin määräämällä rasvalla. On kortisonipohjaista ja kaikkia muitakin.
Working hands vihreä purkki.Varmaan myydään halpahalleissa ja motonetissä ainakin.Ennen sitä tuli kokeiltua kaikkea mahdollista ja en uskonut tuohonkaan mutta yllättäen todella tehokas eikä jätä tahmeaksi.