Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alan itsekin huolestumaan!

Vierailija
26.01.2011 |

Hommahan alkaa ihan karkaamaan käsistä :O

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?t=425804

Somalimiehet järjestävät 13-16 vuotiaille tytöille "pillunkorkkausbileitä" :O

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikka olisi omia tyttöjä jotka saattavat tuollaisissa bileissä olla?

Vierailija
2/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kohistiin joskus vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksikäyttöbileistä jo muutamalta henkilöltä. Aivan käsittämätöntä sinisilmäisyyttä myös vanhemmilta. Vai että kulttuuriin tutustumis iltamat,joihin ovat vain länsimaiset tytöt kutsuttuja. Ja vastapuolena vain maahanmuuttajamiehiä. Muutamasta raiskauksesta olen valitettavasti itsekin kuullut.

Vierailija
4/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti puututaan!

Vierailija
5/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kohistiin joskus vuosi sitten.

Vierailija
6/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunioittavia tapoja!

Vierailija
8/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunioittavia tapoja!

Vierailija
9/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuohon joku sosiaalitoimi tms voi muka puuttua ja poliisi pakottaa järkkärit paikalle. Bileissä on joukkopantu 13 vuotiaita ja kuvattu niitä videolle ja ties mitä :((((

Vierailija
11/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoja juttuja vuosien takaa kun ei jakseta enää samoja muhisjuttuja pyöritellä kymmenettä kertaa samana päivänä. Mä en enää jaksa tätä palstaa. Tämä on nykyään niin vastenmielistä paikka ettei mitään määärää. Kaikki loppuu aikanaan.

Vierailija
12/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ehkä ei tiennyt,että nämä kuvottavat lasten raiskaukset on tehty kaksi vuotta sitten,mutta miten se muuttaa asiaa? Kammottavaa!

Vierailija
13/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vastenmielinen olet sinä! Ymmärrätkö ollenkaan,että me emme halua tällaista kulttuuria kulmillemme? Viimeisistä julkisista raiskausbileistä on puolitoistavuotta. Sama meininki jatkuu varmasti ilman mainostusta. Nämä äijät kuvittelivat,että tällainen on ihan ok. Siinä sulle vastenmielisyyttä.

vanhoja juttuja vuosien takaa kun ei jakseta enää samoja muhisjuttuja pyöritellä kymmenettä kertaa samana päivänä. Mä en enää jaksa tätä palstaa. Tämä on nykyään niin vastenmielistä paikka ettei mitään määärää. Kaikki loppuu aikanaan.

Vierailija
14/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan suomalaisen näköisiä valtaosa. 226 jäsentä, joista tummaihoisia on kaksi. Eli varsinaiset somalien bileet... Ja tosiaan, noita vuosilukuja kannattaa katsoa.

<a href="http://irc-galleria.net/community/3263544-rain-over-paradise-party" alt="http://irc-galleria.net/community/3263544-rain-over-paradise-party">http://irc-galleria.net/community/3263544-rain-over-paradise-party</a&gt;

Vierailija
15/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköisiä nuo Rain over paradise-bileisiin osallistuneet ovat olleet.

Ainoa vastenmielinen olet sinä! Ymmärrätkö ollenkaan,että me emme halua tällaista kulttuuria kulmillemme? Viimeisistä julkisista raiskausbileistä on puolitoistavuotta. Sama meininki jatkuu varmasti ilman mainostusta. Nämä äijät kuvittelivat,että tällainen on ihan ok. Siinä sulle vastenmielisyyttä.

Vierailija
16/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulen niin surulliseksi kun luen tätä vihaa vihaa vihaa mitä tällä palstalla toitotetaan päivät pitkät. Ainoa hyvä puoli tässä on että olen tajunnut että ihminen on oikeasti vastenmielinen eläin, joka saattaa olla täysin sokea omalle toiminnalleen. Kiihotetaan kansanryhmää vastaan ja ollaan itse ihan yhtä vastenmielisiä ja pahoja ihmisiä kuin eri uskontojen vastenmielisimmät edustajat, paitsi että itse kuvitellaan että ollaan hyvän puolella. Niinpä surettaa huomattavasti vähemmän se tuho mikä ihmiskunnalla on edessä ennemmin tai myöhemmin, muodossa tai toisessa. Supertulivuoret, asteroidi,ilmastonmuutos, ympäristön pilaantuminen, you name it. Noh, eipä siinä oikeasti kauheasti menetetä, kun ihmisluonto on täynnä tällaista saastaa mitä tällekin palstalle on pesiytynyt.

Vierailija
17/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole 2 vuotta vanhoja, viime vuonnakin tuota on tapahtunut. Ja aivan tasanvarmasti näitä tulee myös tulevaisuudessa olemaan. Katsokaapas ne muutkin linkit vasemmalta alhaalta, edellinen taisi olla viime vuodelta.

Totta, nyt vasta huomasin tuon päivämäärän, mutta se että ne ovat "vanhoja" juttuja, ei tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää.

t.ap.

Alkaa oikeasti menemään jo naurettavaksi tämä. Heille pitäisi sallia kaikki! Miksi ihmeessä?

Oikeasti, pitäkää nyt vain ne tytöt kotonanne jos ette halua että menevät tällaisiin bileisiin. Eiköhän niitä löydy muualtakin kuin Tampereelta.

Vierailija
19/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joskus kirjoitti että Suomea on kehuttu muilla mailla. Ilmeisesti oli totta.

Suomi on kuulemma muslimien taivas.

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/77741-arabilehti-ylistaa-suomea-muslim…

Vierailija
20/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulen niin surulliseksi kun luen tätä vihaa vihaa vihaa mitä tällä palstalla toitotetaan päivät pitkät. Ainoa hyvä puoli tässä on että olen tajunnut että ihminen on oikeasti vastenmielinen eläin, joka saattaa olla täysin sokea omalle toiminnalleen. Kiihotetaan kansanryhmää vastaan ja ollaan itse ihan yhtä vastenmielisiä ja pahoja ihmisiä kuin eri uskontojen vastenmielisimmät edustajat, paitsi että itse kuvitellaan että ollaan hyvän puolella. Niinpä surettaa huomattavasti vähemmän se tuho mikä ihmiskunnalla on edessä ennemmin tai myöhemmin, muodossa tai toisessa. Supertulivuoret, asteroidi,ilmastonmuutos, ympäristön pilaantuminen, you name it. Noh, eipä siinä oikeasti kauheasti menetetä, kun ihmisluonto on täynnä tällaista saastaa mitä tällekin palstalle on pesiytynyt.

jos joku uskaltaa avata suunsa ja todeksi näyttää maahanmuuttajien tekemät rikokset?

Mikä h...tti meidän suomalaisten aina täytyy olla mielinkielin joka puolelle? Kumarretaan tuonne ja kumarretaan tuonne, ettei vaan kukaan suutu siitä että ollaan vihaisia meille tai meillä tehdyistä vääryyksistä.

Miten joku jaksaa vielä silitellä näiden rikollisten päätä ja ymmärtää? Ja sitten kun joku ei ymmärrä on hän kansankiihottaja..HUOH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi