Miehesi ja hänen naispuolinen ystävänsä?
Oletko mustasukkainen, vai millä mielellä olet asian suhteen?
Minun miehelläni on naispuolinen ystävä, jota tapaa useinkin, itse en ole tätä naista tavannut mutta mieheni on kertonut hänestä ja hän kuulostaa oikein upealta ihmiseltä. Mieheni myös puhuu hyvin henk. kohtaisia asioita tälle naiselle.Ovat tunteneet vasta vähän yli kuukauden. Minusta tuntuu hyvin pahalle, tuntuu että mieheni on nyt löytänyt jonkun jolle jakaa ne asiat mitä minun kanssa ennen. En siis epäile että mieheni pettää, on vain läheinen sen naisen kanssa, mikä satuttaa minua. Nainen on sinkku.
Kertokaa mielipiteitä tilanteestani ja omia tarinoitanne.
Kommentit (128)
mieheni on sanonut, että nainen ja mies eivät voi olla vain hyviä ystäviä, jotka tapailevat vaihtaakseen kuulumisia. Taustalla on aina jotain seksuaalista viritelmää. Ainakin toisella osapuolella.
No, oma mieheni on kotona viihtyvää tyyppiä, joka ei oikeastaan tapaile edes miespuolisiaan kavereitaan kuin kolmisen kertaa vuodessa.
Eli otan osaa ap.. Sinua kusetetaan ja komeasti:)
mutta kertomasi perusteella tuolla naisella on kyllä pahat mielessä.
että mieheni puhuu paljon meistä ja lapsista. On kertonut miten tapasimme ja kehuu minua yms. Mutta kun kysyin mieheltäni että mitä se nainen on minusta kysynyt, tuli hiljaisuus ja sanoi että on se jotain. Eli se nainen ei todellakaan haluais kuulla sanaakaan minusta, mutta onneks mun mies pitää mut mukana keskusteluissa.
ap
niin.. omalla työpaikallani on tällainen urheilullinen kaunis nainen, joka on hyvää pataa ja kaveria miesten kanssa. Käyvät mm. hiihtolenkeillä ja juoksulenkeillä ja nainen tosiaan on treenannut useamman kanssa.
No, tämä nainen on myös kauhean munankipeä eli jokainen näistä ukkomiehistä on myös pannut tuon naikkosen kanssa:) Tämän naisen paras ystävä on nimittäin auttamaton juorukello, joka kertoo kaiken eteenpäin:)
...että mun mieheni kertoisi musta tai meidän lapsista jollekin kuukauden vanhalle naistuttavalleen. Ei todellakaan, mutta meitä on moneen lähtöön!
...että mun mieheni kertoisi musta tai meidän lapsista jollekin kuukauden vanhalle naistuttavalleen. Ei todellakaan, mutta meitä on moneen lähtöön!
Ja vahvasti kyllä epäilen, että ap:n miehen ja tämän naisystävän jutut on jossain aivan muualla kuin ap:ssa tai heidän perheessään.
miten miehesi ja hänen naisystävänsä ovat oikein tavanneet? miten kaikki alkoi? Miten usein tapailevat?
kaikki perheasiat ystävillesi. Se on naisilla tapana. Miehet eivät saa puhua tietenkään.
ei puhu meidän henk.asioista vaan omistaan, esim. millaisia vastoinkäymisiä on elämässä ollut tms. Minä kyllä nämä asiat tiedän. Mutta hassua miten helposti pystyy kertomaan ne myös noin tuoreelle tuttavuudelle.
Tapasivat baarissa, mieheni meni sinne muutaman kaverinsa kanssa ja tämä nainen oli sit tullut mukana porukassa. Sitten juttelivat ja vaihtoivat numerot. No sellaisia pitkiä tapaamisia ei ole usein, esim tosi harvoin käyvät kahvilla, kerran/2 viikossa ehkä. Mutta mieheni on sellaisessa työssä että pystyy tämän naisen heittämääm töistä kotiin(yöllä). Ei onneksi kuitenkaan aina, mutta melko usein. Kerran kävivät sit siin samalla kahvilla ja kerran jotkut hampurilaiset syömässä.
Ja kun joku sanoi ettei kukaan ole niin ystävällinen kun sanoin mieheni olevan niin minun mies on. Käy auttamassa ihan miespuolisiakin ystäviä kun apua tarvitsevat ja auttaa tuntemattomia, esim auto jäänyt hankeen kiinni yms.
ap
Jos mielit jatkaa elämää miehesi kanssa, pakota hänet valitsemaan joko suhde naisen kanssa tai oma perheensä.
On nimittäin mahdollista, että hän ei ole vielä sekstaillut naisen kanssa, joten saatat ehtiä ajoissa, mutta pian on tuolla menolla :(
sinkkunainen haluaa vaihtaa puhelinnumeroita miehen kanssa? No toki siksi, että tämä vaikuttaa hänen tulevalta bestikseltään. Ja seksiseuralta. Ja aviomieheltä, ja lastensa isältä. Tai pelkästään joltain noista jälkimmäisistä.
kun kerran luotat mieheesi, niin mikä tässä sitten oikein on ongelmana?
Olet todella sinisilmäinen :(
miksi perheellinen mies vaihtaa puhelinnumeroita sinkkunaisen kanssa baari-illan jälkeen??
Miksi et ap mene miehesi mukaan jos nainen pyytää miestäsi apuun jossain asiassa?
Miksi et sano miehellesi että nyt ei ole menossa?
Minusta myös tuntuu hieman erikoiselle että miehesi on aina auttamassa kyseistä naikkosta kun hän on sitä vailla. Onko miehesi sanonut naiselle kertaakaan ei?
Tosin tämä nainen on varattu, mikä vähän rauhoittaa häntä. Mieheni ei aluksi uskonut, kun sanoin, ettei ko. nainen todellakaan ole liikkeellä pelkkänä kaverina, vaikka mieheni näytti niin ihan vilpittömästi uskovan ja halusi itsekin olla vain kaveri. Miehet ovat oikeasti välillä vähän naiiveja näissä jutuissa, siis ne, jotka eivät ole heti pettämässä. Naiset sen sijaan harvemmin ovat naiiveja, eli ellei ap miehesi ole erityisen suoraselkäinen, tuo todennäköisesti ei pääty hyvin. On ihan selvää, mitä ko. nainen haluaa.
kun kerran luotat mieheesi, niin mikä tässä sitten oikein on ongelmana?
että miten saan mieheni lopettaa ystävyyden tähän naiseen, kun mies ei suostu kun hänellä on niin vähän hyviä ystäviä. Eikä siis suostu uskomaan kun mä sanon että sillä naisella on muuta mielessä kun pelkkä ystävyys. Miten saan sen naisen pois mun miehen kimpusta.
Ja olen pyytänyt miestäni valitsemaan, mutta ei suostunut, sanoi etten voi pyytää sellaista. Mulla olis sen naisen numero, eli viestillä voisin pyytää pitää näppinsä erossa. Mutta haluan ensin tavata tämän naisen.
haluan luottaa mieheeni, mutta kyllä välillä mietis jos pettää, mutta mieheni haluaa että meistä tulisi ystäviä ja että se nainen voisi käydä täällä meillä kotona kylässä myös.
ap
ja heittäisin puolivitsinä, että pakko tulla katsomaan kenen luona se mies oikein ramppaa. Samaksi illaksi varaisin ravintolan, jonne menisin miehen kanssa syömään sohvakeikan jälkeen, että olisi ihan asiaa olla mukana. Olisin ystävällinen, mutta sopivasti jämpti, ettei muija kuvittele voivansa pompotella miestäsi ja samalla sinua.
on se, että naisystävä on raskaana...sillähän sitä kiltin miehen saa sidottua itselleen...
on ketunhäntä kainalossa.
Hän aikoo vietellä ko. naisen ja uskottelee tälle, että ihan vain kaveri haluaa olla.
Näin pääsee naisen kotiin "auttamaan" ja "sohvaa kantamaan".
Minä menisin mukaan sohvankantoreissulle ja heittäisin puolivitsinä, että pakko tulla katsomaan kenen luona se mies oikein ramppaa. Samaksi illaksi varaisin ravintolan, jonne menisin miehen kanssa syömään sohvakeikan jälkeen, että olisi ihan asiaa olla mukana. Olisin ystävällinen, mutta sopivasti jämpti, ettei muija kuvittele voivansa pompotella miestäsi ja samalla sinua.
Meidän henkilökohtaisista asioista ei tarvitse kellekkään kertoa, ei millekkään uudelle tosi hyvälle naispuoliselle ystävälle!!
Tosin tunnen mieheni niin hyvin, että jos tuollaista soopaa mulle syöttäisi niin tietäisin, että ihastunut on ja mistään ystävyydestä ei ole kyse.