Miehesi ja hänen naispuolinen ystävänsä?
Oletko mustasukkainen, vai millä mielellä olet asian suhteen?
Minun miehelläni on naispuolinen ystävä, jota tapaa useinkin, itse en ole tätä naista tavannut mutta mieheni on kertonut hänestä ja hän kuulostaa oikein upealta ihmiseltä. Mieheni myös puhuu hyvin henk. kohtaisia asioita tälle naiselle.Ovat tunteneet vasta vähän yli kuukauden. Minusta tuntuu hyvin pahalle, tuntuu että mieheni on nyt löytänyt jonkun jolle jakaa ne asiat mitä minun kanssa ennen. En siis epäile että mieheni pettää, on vain läheinen sen naisen kanssa, mikä satuttaa minua. Nainen on sinkku.
Kertokaa mielipiteitä tilanteestani ja omia tarinoitanne.
Kommentit (128)
Miksi et ap mene miehesi mukaan jos nainen pyytää miestäsi apuun jossain asiassa? Miksi et sano miehellesi että nyt ei ole menossa? Minusta myös tuntuu hieman erikoiselle että miehesi on aina auttamassa kyseistä naikkosta kun hän on sitä vailla. Onko miehesi sanonut naiselle kertaakaan ei?
vaikea lähtee mukaan kun pitäis lapset saada jonnekin hoitoon. Kahta pientä lasta jaksa raahata mukana. Olen sanonut että ei heittäisi sitä nyt kotiin tai vastaavaa, mutta kun mies uskoo että ihan kaverina se on vaan liikenteessä. On mun mies sanonut sille ei muutaman kerran mutta harvoin se mitään isompaa apua on pyytänytkään.
ap
On mun mies sanonut sille ei muutaman kerran mutta harvoin se mitään isompaa apua on pyytänytkään.
ap
[/quote]
miten usein he ovat tapailleet KUUKAUDEN aikana?
mutta en saa lapsia hoitoon kun se on sellaiseen aikaan että muut töissä ja vieläpä arkipäivä.
olemme olleet yhdessä kohta 5 vuotta ja 2 pientä lasta.
jos ei olis lapsia niin menisin kyllä vakoilemaan niiden touhuja. tiedän missä se nainen asuu ja on töissä, mieheni on kertonut.
en aina usko mieheni sanaan, mutta enemmän tämä nainen tässä on uhka kun se että mieheni pettäisi. Mieheni ei ole mikään kiltti hissukka. Pitää kyllä puolensa ja sanoikin jos se nainen mitään yrittää niin pistää heti stopin sille touhulle ja ystävyys loppuu siihen.
ap
Onhan teillä avioehto ym. asiat kunnossa ettet jää tyhjän päälle?
Tarkista ne nyt heti!
Lastenhoito kaatuu sun niskaan, kunhan sisaruspuolia alkaa tulemaan miehesi uusioperheeseen.
joten lakkaa jo vouhkaamasta jos miehesi kerran on tuollainen kunnollisuuden tukipylväs.
kaksi kertaa tarvinnut sellaista "miehestä" apua. käyneet baarissa kerran(sen naisen exä oli mukana), kahvilla pari kertaa, hampurilaisella ja sit heittäny sitä kotiin töistä(noin 2-3krt viikossa, 15min matkan).
ovat tunteneet kohta 7 viikkoa ehkäpä.
ja kyllä, minusta liian usein. Se nainen vaan koko ajan keksii jotain. ihan kun se ei olis tajunnu, että miehellä on perhe, eikä aikaa juosta sen asioilla koko ajan.
ap
puolista ystävää... kyllä ite oisin suoraansanottuna aika mustis!! jos aattelee toisin päin et mä kävisin kahvilla jonku miehen kans niin ei mun mies kyl tykkäis...
joten lakkaa jo vouhkaamasta jos miehesi kerran on tuollainen kunnollisuuden tukipylväs.
mut en mä tykkää että se nainen roikkuu mun miehessä ja yrittää vikitellä, vaikka mun mies oliski uskollinen.
ap
Oli tai ei, on turha suhtautua häneen kuin syyntakeettomaan. Hän on takuuvarmasti ihastunut naiseen jollain tasolla, ja tietää kyllä mitä naisten kanssa voi tehdä.
Olette myös olleet yhdessä sen verran vähän aikaa, että teidän suhteessanne on vasta takana seestymisvaihe, ja aika voi olla hyvinkin otollinen uudelle jännittävälle suhteelle.
taitaa kyl olla ihastunut...miks muuten vaihtelis puhelinnumeroita...ja menis sen kans noinkin usein...
kaksi kertaa tarvinnut sellaista "miehestä" apua. käyneet baarissa kerran(sen naisen exä oli mukana), kahvilla pari kertaa, hampurilaisella ja sit heittäny sitä kotiin töistä(noin 2-3krt viikossa, 15min matkan).
ovat tunteneet kohta 7 viikkoa ehkäpä.ja kyllä, minusta liian usein. Se nainen vaan koko ajan keksii jotain. ihan kun se ei olis tajunnu, että miehellä on perhe, eikä aikaa juosta sen asioilla koko ajan.
ap
En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi miehesi haluaa tavata kyseistä naista näin usein... mielestäni tuo määrä on usein kuukauden tuttavuuden jälkeen ja perheellisesltä mieheltä..
Ja miten tämä nainen on sitten ennen työmatkansa kulkenut?
jos mies ei ole mikään hissukka, osaa kieltäytyä auttamisista kun on tärkeämpää tekemistä ja lopettaa ystävyyden, jos nainen alkaa kuvitella jotain ystävyyttä enempää. Sinä kerrot luottavasi mieheesi, joten huolet pois!
Oli tai ei, on turha suhtautua häneen kuin syyntakeettomaan. Hän on takuuvarmasti ihastunut naiseen jollain tasolla, ja tietää kyllä mitä naisten kanssa voi tehdä. Olette myös olleet yhdessä sen verran vähän aikaa, että teidän suhteessanne on vasta takana seestymisvaihe, ja aika voi olla hyvinkin otollinen uudelle jännittävälle suhteelle.
että mies on ihastunut, mutta olen päättänyt luottaa, koska ei sitä tunnustusta tulisi vaikka kuinka kysyy. Olen sanonut että jos on ihastunu niin ok, ei ole paha asia, kunhan keskusteltais sit siitä. Mut sanoo ettei ole.
Eilen yritin päästä lasten kanssa mukaan siihen autonkorjausreissulle, mut mies sano että ette nyt tule. Kävi hakee sen naisen meidän autolla ja ajoivat sillä sinne korjaamolle. Olin niin röyhkeä, että puin lapset äkkiä ja mentiin autoon valmiiksi istumaan, mut mies käski meidät sieltä ulos.
ap
niin kauan kuin sain rysän päältä kiinni..sittenkin riitti selitystä..
Onko mies alkanut kiinnittää huomiota ulkonäköönsä?
Etukäteen selitettyjä ylitöitä?
Kännykkä pysyy taskussa tai virrat poikki?
On vireämpi sängyssä, mutta toisaalta poissaoleva?
eli jollain ravintolareissulla oli nainen, naisen ex mies ja sun miehesi, kuukauden "ikäinen" tuttavuus???
ÄLÄ OLE NIIN TYHMÄ!!!!!!!
Ja on todellakin autonkorjausreissuja ja "autonkorjausreissuja"...veikkaan jälkimmäistä.
Eilen yritin päästä lasten kanssa mukaan siihen autonkorjausreissulle, mut mies sano että ette nyt tule. Kävi hakee sen naisen meidän autolla ja ajoivat sillä sinne korjaamolle. Olin niin röyhkeä, että puin lapset äkkiä ja mentiin autoon valmiiksi istumaan, mut mies käski meidät sieltä ulos.
ap
Onko tää tosi juttu nyt?
ois ollu onnellinen, että haluat tavata naisen! ei taidakaan haluta teidän tapaavan..sinuna oisin jo sen muijan oven takana, vaikka sitten lasten kanssa! huh huh. taitaa mies kyllä jo vedättää, vaikka itekin eka halusin uskoa miehes olevan kunnollinen.
Riittääkö potenssia kahdelle? Harvalla riittää
eihän niitä salapanoja olla joka yö panemassa ja alkuhan on aina kiihkeätä..riittää vaimollekin
jo kerro paljon, että miehesi ei suostu "ystävästään" luopumaan ja muistuttaisin, että tämä ystävyys on kestänyt kuukauden..
miten kauan te olette ap olleet yhdessä? Miten iso perhe?