Miehesi ja hänen naispuolinen ystävänsä?
Oletko mustasukkainen, vai millä mielellä olet asian suhteen?
Minun miehelläni on naispuolinen ystävä, jota tapaa useinkin, itse en ole tätä naista tavannut mutta mieheni on kertonut hänestä ja hän kuulostaa oikein upealta ihmiseltä. Mieheni myös puhuu hyvin henk. kohtaisia asioita tälle naiselle.Ovat tunteneet vasta vähän yli kuukauden. Minusta tuntuu hyvin pahalle, tuntuu että mieheni on nyt löytänyt jonkun jolle jakaa ne asiat mitä minun kanssa ennen. En siis epäile että mieheni pettää, on vain läheinen sen naisen kanssa, mikä satuttaa minua. Nainen on sinkku.
Kertokaa mielipiteitä tilanteestani ja omia tarinoitanne.
Kommentit (128)
kiinni parin itse teosta.
Nainen on päättänyt iskeä miehesi! Ei hän muuten olisi miehesi puhelinnumerosta ollut kiinnostunut. Ja mies on mukana kuviossa. Ehkä leikkii ettei tiedä mistä on kyse, ehkä ei edes leiki. Muuta kuin sitä, että kokeilee haluaako jatkaa suhdetta sinun vai hänen kanssaan. Vai molempien.
Tän on oltava provo. En voi uskoa, että joku katselee tuollaista, eikä usko, vaikka sata ihmistä kertoisi, että SINUA PETETÄÄN. Että kauniita unia vaan ap, miehesi on hankkinut uuden tyttöystävän ja sinä annat hänen niin tehdä.
varmaan mua ärsyttäisi jos mieheni kävisi usein treffeillä uuden ihastuksensa kanssa.
eikä ole ihastunut(mieheni ainakaan), mutta tuntuu silti pahalle että jakaa asioitaan jollekin noin tuoreelle tuttavuudelle.
ap
tiedät ettei ole ihastunut? Ei kai se nyt sitä sulle myöntäisi.
mulle niin. Eikä mun miehellä ole paljon ystäviä. Sen takia tykkää olla sen seurassa kun on mukavaa seuraa.
ap
on mullakin yksi hyvä mieskaveri jonka kanssa käyn syömässä,teellä,baarissa,kaupoilla yms. Soitellaan muutamia kertoja viikossa. Tosin ystäviä ollaan oltu nyt 4v.
Kyllä mä olisin huolissani hiukan tosta sun miehen ystävästä. Koska vaikka oma ystävänikin on minulle läheinen ei hän ole mikään salaisuus miehelleni. Vaan hän käy kyllä ihan meilläkin kahvilla ja juhlissa. Lisäksi ovat miehenikin kanssa kaksinkin tavanneet joskus jotain remppajuttuja hoidellessa.
ja tänään se nainen tarvitsi apua auton korjaamisessa ja heti kun mies oli päässy kotiin siltä reissulta tuli viesti että ylihuomenna pitäis hakee hänelle sohva(vähän aikaa sitten muuttanut)Mieheni on ystävällinen ja auttaa mielellään tuttuja ja tuntemattomia tarvittaessa, mutta menee vähän liian pitkälle ton naisen puolelta jos perheellistä miestä koko ajan pyytämässä apuun. Jotenkin outoa, että ennen pärjänny hyvin ilman mun miehen apua kun ei ole häntä tuntenut ja nyt tarvii koko ajan apua. Mieheni on minulle uskollinen sen tiedän. Mutta siihen naiseen en luota. Olen sanonut miehelleni ettei olisi niin "innokas" tän naisen suhteen, vaikka kaverimielellä onkin. Tarkoitin siis että kun käyvät kahvilla, baarissa yms. yhdessä että se nainen saa väärän kuvan. Tietää että mun mies on varattu, mutta eihän se kaikkia estä. Mies haluaa että siitä naisesta tulee minunkin ystävä, mut katotaan haluaako se tavata mua, kun mies kysyy sitä häneltä. Ja älkää kysykö mistä tiedän että mun mies on mulle uskollinen, tiedän vaan että on. Ollaan puhuttu asiasta ja se on vilpitön tätä naista kohtaan. Se akka vaan pistää vihaks.
ap
välillä tai 10 ei ole ap. Ei kai kirjoitustaito välimerkkeineen ja kappalejakoineen noin äkkiä katoa? Vai mitä tässä juuri tapahtui?
enkä ole kertaakaan harkinnut mennyt yhdenkään kanssa sänkyyn tai edennyt edes suuteluasteelle. Yhden ystävän kanssa kaveruussuhteemme alkoi deittailusta, mutta ei kyllä kovin kauaa mennyt, ennen kuin oli selvää, että olemme enemmän kavereita kuin jotakin muuta.
Ystävät ystävinä pätee varmaan muihinkin kirjoittajiin. Vai onko kaikilla seksuaalisia tunteita ystäviään kohtaan?
välillä tai 10 ei ole ap. Ei kai kirjoitustaito välimerkkeineen ja kappalejakoineen noin äkkiä katoa? Vai mitä tässä juuri tapahtui?
mua vaan ärsyttää hyvin paljon kyseisen naisen toiminta, että haluan vaan purkaa asian tekstiksi, enkä jaksa miettiä mitään kappalejakoa tai muuta. Odotan vaan sitä että pääsen näkee sen naisen, kun tapaan sen, näen kyllä käytöksestä onko se millä mielellä mun miehen suhteen ja onko yhtään kiinnostunu tutustumaan minuun. Mies sanoo että ihan kaverina on nainen liikenteessä ja kuulemma edelleen rakastunut exäänsä, mutta mistäs tietää vaikka se nainen vaan sanois niin ettei mulla herää epäilys tai jotain. Mitä olette mieltä, onko naisen aikeet ihan kaverilliset vai miten?
ap
olen lukenut puhelimen viestit yms. ja ne on ihan kaverillisia. Sen naisen aikeet vaan mietityttää. Itse en ainakaan viitsisi perheellistä miestä häiritä omilla menoillani koko ajan.
ap
mielipiteitä, kiinnostais tietää miten mut näkee tän tilanteen.
ap
Mutta olenkin mustasukkainen tiukkapipo, tiedän sen. Ja niin tietää miehenikin, on tiennyt jo alusta asti, joten peli on sikäli selvä. En hyväksyisi hänelle kovinkaan läheisiä naispuolisia ystäviä enkä todellakaan kykenisi katselemaan tuollaista tilannetta kuin ap! Todella outoa, jos täytyy laukata auttamassa jotain uutta naispuolista ystävää harva se päivä, varsinkin jos sinä et edes tiedä kuka tai millainen hän on.
Mutta meitä ihmisiä nyt on niin moneen junaan, johan se tästäkin palstastakin näkee, että monet ovat hyvin suvaitsevaisia puolisoidensa ystävien suhteen. Kyse on siitä, mikä on sinun oma kynnyksesi, ap. Ja millainen suhde teillä on.
a) on jo takana
b) tapahtuu seuraavan kerran kännätessä
c) tapahtuu seuraavan riitanne jälkeen
En hyväksyisi miehelläni hyvää naispuolista sinkku ystävää. Tuskinpa hänkään katselisi vastaavaa tilannetta toisinpäin. Ihmettelen niitä jotka kutsuvat omasta puolisostaan terveellä tavalla mustasukkaisia tiukkapipoisiksi.
Tuttuja, naapureita, kavereita toki on silti vaikkei vastakkaista sukupuolta olevia hyviä sinkkuystäviä olekaan.
Ap:n kehottaisin tutustumaan tähän miehensä ystävättäreen. Mielestäni avioliitossa olevilla on oikeus olla mustasukkainen puolisostaan joka on luvannut julkisesti olla uskollinen ja rakastaa... omaa puolisoaan. Puolisolla on oikeus tutustua toisen ystäviin ja kertoa mielipiteensä ystävyyden laadusta ja jos se on vähänkin epäsopivaa (esim. viettävät aikaa kaksin) voida osoittaa ettei hyväksy suhdetta.
Mistä sitä voi tietää mitä loppujen lopuksi kahden ihmisen välillä tapahtuu jos on vain sana sanasta?
Eihän siitä montaa kuukautta ole kun täällä AV:lla eräs nainen tilitti avioliittoonsa kaatumista pitkän liiton jälkeen. Miehensä oli löytänyt "ystävän" työpaikaltaan. Ensin mies oli vakuutellut pelkkää ystävyyttä, sitten halunnut tutustuttaa vaimonsa ja tämän uuden naisen toisiinsa. Pian mies oli kehunut uutta "ystävää" mahtavaksi kaikilla tavoilla ja lopulta myöntänyt ettei oikein itsekään tiedä mitä tuntee sitä naista kohtaan.
Luepa huviksesi se ketju, tippuu sinultakin AP suomut silmiltä...
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1253625/miten_meidan…