Miehesi ja hänen naispuolinen ystävänsä?
Oletko mustasukkainen, vai millä mielellä olet asian suhteen?
Minun miehelläni on naispuolinen ystävä, jota tapaa useinkin, itse en ole tätä naista tavannut mutta mieheni on kertonut hänestä ja hän kuulostaa oikein upealta ihmiseltä. Mieheni myös puhuu hyvin henk. kohtaisia asioita tälle naiselle.Ovat tunteneet vasta vähän yli kuukauden. Minusta tuntuu hyvin pahalle, tuntuu että mieheni on nyt löytänyt jonkun jolle jakaa ne asiat mitä minun kanssa ennen. En siis epäile että mieheni pettää, on vain läheinen sen naisen kanssa, mikä satuttaa minua. Nainen on sinkku.
Kertokaa mielipiteitä tilanteestani ja omia tarinoitanne.
Kommentit (128)
jollakulla naamiona terve mieli?
parisi kanssa kuin netin, ei ongelmaa ole
Jos pari on jo päättänyt siirtyä muihin kiinnostuksiin? Taas näitä MinäMinä-naisten parisuhde-juttuja joissa oletetaan että kunhan MINä vain sitä ja sitä niin siitähän kaikki on kiinni.
ketjua pidemäle, eli vastan vain viestisi. Minun paras ystävä on mies. Ollaan tunnettu jo 13v. Olemme olleet sinkkuja, varattuja, naimisissa jne. vaan aina on keskinäinen kaveruus säilynyt. Ei ole tarvinnut sinkkuaikoinakaan kokeilla miltä tuntuis ..nna.ystävyys on mahtavaa!
ketjua pidemäle, eli vastan vain viestisi. Minun paras ystävä on mies. Ollaan tunnettu jo 13v. Olemme olleet sinkkuja, varattuja, naimisissa jne. vaan aina on keskinäinen kaveruus säilynyt. Ei ole tarvinnut sinkkuaikoinakaan kokeilla miltä tuntuis ..nna.ystävyys on mahtavaa!
aapeen mies on kieltäytynyt ottamasta ap:tä "treffeille" mukaan, tänään kun vaimo eli ap oli lähdössä baariin mukaan niin ukko hutasi vaimokultaa turpaan.
Mahtaa se ystävyys olla mahtavaa, tosiaan.
yritin tuossa tankeroa vääntää, so naamiona terve mieli. Täodennäköisesti molemmilla. Onnellista "kotikatua" teille.
AP, ajaako miehesi kenties taksia kun öisin ehtii kuljetella naista kotiin? Onko miehesi suomalainen? Oli miten oli, niillä asioilla ei ole niin merkitystä. Jos mies löi, ja on aikaisemminkin lyönyt, niin turhaan mitään toisia naisia murehdit, lähde äkkiä pois!
parisi kanssa kuin netin, ei ongelmaa ole