Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi ja hänen naispuolinen ystävänsä?

Vierailija
23.01.2011 |

Oletko mustasukkainen, vai millä mielellä olet asian suhteen?

Minun miehelläni on naispuolinen ystävä, jota tapaa useinkin, itse en ole tätä naista tavannut mutta mieheni on kertonut hänestä ja hän kuulostaa oikein upealta ihmiseltä. Mieheni myös puhuu hyvin henk. kohtaisia asioita tälle naiselle.Ovat tunteneet vasta vähän yli kuukauden. Minusta tuntuu hyvin pahalle, tuntuu että mieheni on nyt löytänyt jonkun jolle jakaa ne asiat mitä minun kanssa ennen. En siis epäile että mieheni pettää, on vain läheinen sen naisen kanssa, mikä satuttaa minua. Nainen on sinkku.

Kertokaa mielipiteitä tilanteestani ja omia tarinoitanne.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi tuttavuus saisi ehkä nostamaan kulmia mutta vanha ystävä ei.

Minulla on enemmän miespuolisia ystäviä kuin naisia koska naiset ovet juurikin sellaisia bitchejä kuten tässäkin ketjussa nähdään. Monituiset kerrat on ystävyys ollut katkolla jonkun niuhon tyttöystävän tai vaimon kanssa, tai sitten nähdään heiltä salaa. Yhtään seksuaalista viritystä ei ole näiden miespuolisten kavereiden kanssa ollut koskaan ja ikähaarukka heillä on 19-60v. Mies kaverina on niin paljon helpompi kuin nainen ja heidän kanssa on helppo olla samalla aaltopituudella. Mutta eikös se ole tyttöystävien tapa aina ihan ensimmäiseksi eristää se ukko kaikista ystävistään ja sitten vielä perheestään jotta on oikein lyhyessä talutusnuorassa.

Aivan varmasti sillä vinkumisella ja nalkuttamisella saatte miehen vilkuilemaan muualle.

Vierailija
42/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toista tarvitse laittaa mihinkään talutusnuoraan kun naimisiin mennään. Suhteen ollessa tuore seurustelun alussa on luultavasti myös ihan normaalia, että seurustelukumppanin kanssa vietetään enmemmän aikaa kuin muiden ystävien.

Jos omalla miehelläni olisi ollut seurusteluaikanamme hyvä tyttöystävä toisaalla niin olisi saanut pitää sen vapaasti, mutta minä olisi lopettanut serustelun, olisipa kysymys ollut millaisesta ystävyydestä tahansa, jos se olisi tullut väliimme, eikä ystävätär olisi minunkin ystävä ja kunnioittanut sitä että seurustelemme. Avioliitossa olevat ovat vielä asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naispuolisia ystäviä, mutta he ovat nykyään myös minun ystäviäni. Mä kyllä luotan sekä heihin että mieheeni niin paljon, etten kyllä voisi mitenkään epäillä yhtään mitään vilunkipeliä. He ovat kuin siskoja.

Vierailija
44/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsell'ni oli sama tilanne jokunen vuosi sitten.... tosin tämä nainen oli varattu... mutta silti.... siellä puitiin kaikki meidän tekemiset ja niiden jättämiset.... aikani sitä kuunneltuani/katsottuani ja seurattuani.... lähdin mieheni kanssa tapaan tätä naista ja hyvin meni..... sain kuulla uusia puolia ja piirteitä miehestäni..... olemme edelleen kaikki ystäviä eikä kuvioo liittynyt mitenkään pettäminen eikä mikään muukaan.... ystäviä ovat edelleen jopa minäkin tämän naisen kanssa vaikka en siellä joka päivä käykkään..... kehoitukseni on tapaa tämä naikkonen ja seuraa mille se tilanne näyttää kun ei ole palkkien viestien ja kuulopuheiden varassa.... se kannattaa..... kynnys pettämiseen tms nousee kun on nähnyt ja tuntee toisen osapuolen..... on enemmän asioita pelissä

Vierailija
45/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni naispuolinen ystävä on käynyt meillä muutaman kerran, ja kaikki hänen ruumiinkielessään kertoo tavallisesta platonisesta kaveruudesta. Hänellä on ajoittain myös seurustellut tahollaan.

En tiedä mitä juttuja mieheni hänen kanssaan puhuu silloin kun ovat kahdestaan baarissa tms. Olisin yllättynyt jos kovin syntyjäsyviä, mutta itse asiassa melkein positiivisesti yllättynyt - musta olisi hauska ajatella että mieheni ylipäänsä kenenkään kaverinsa kanssa puhuu siitä syntyjäsyviä, sen sijaan että kaikki olisi aina vain sitä autoista, urheilusta ja päivänpolttavista asioista rupattelua.

Vierailija
46/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain outoa tuossa on. Jos olisi kyse ns "vanhasta" kaverista, asia olisi ok, mutta vasta kuukauden ovat tunteneet ja miehesi kertoo hänelle hlökohtaisia asioitaan yms?? Ei tuo nyt mitään ihan tavallista ole.

Tottakai mies sanoo, ettei ole ihastunut ja nainen ikävöi eksäänsä ja muuta paskaa. Ja sinä uskot kaiken??? Älä usko hyvä ihminen.

Vierailija
47/128 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä uskoako sitä miestä vai ei. Mut näen sen viikon päästä, kun lähdetään miehen kanssa baariin ja mennään käymään siellä sen työpaikalla(baarissa) kuten jo aiemmin taisin sanoa.

Sanoin miehellä, että uskois jo että jos se nainen ei ole vielä ihastunut niin tulee ihastumaan. Koska mieheni on aina hurmannut kaikki naisystäväni. Ja kerta tämä kyseinen nainen on sinkku ja viettää aikaa mieheni kanssa niin mies hurmaa hänetkin, vaikka se ei tarkoitus olisikaan. Mieheni hurmasi minutkin aikoinaan, vei jalat alta samantien, on vaan sosiaalinen, mukava ja naurattaa naisia. Mies sanoi että jos selviää että se nainen on ihastunut mies sanoo sille vaan suoraan että ei.

Oon ollu kiree ja kiukkunen tän jutun takia, yritän nyt olla miehellä tosi ihana, niin ei tule muut mieleen, sanoo kyllä että rakastaa mua jne.

Mut täs on nyt viikko viel jännitettävä millainen se nainen nyt sit on ja miten käyttäytyy, sitä ennen en voi sanoo mitään epäilyjäni varmaks. Sit kyl huomaan miehestäkin jos käyttäytyy jotenkin erilailla sitä naista kohtaan.

ja ihan tosi juttu on, kun jotkut siellä epäili.

ap

Vierailija
48/128 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni ei mene ensi viikolla sen naisen kanssa kahdestaan baariin, kuten aiemmin oli päättänyt mennä. sanoin että ei mene vaan on mun kanssa. Se sit lupas olla mun kanssa kun kerta pyydän, eikä mene sen naisen kanssa minnekään. Näköjään voitin edes yhden taiston...

Tutkin mieheni puhelimen lokitiedot, eli näky kaikki viestit milloin lähetetty ja kenelle sekä samoin puhelut ja niiden kestot. Ei ole ainakaan jutellu sen naisen kanssa puhelimessa paljon yhtään, kerran 12 min ja muut alle minuutin, eli ilmeisesti kun on hakenut töistä. Mutta onneksi eivät puhelimessa roiku yhdessä. Ja viestejä ei ollut paljon lähettänyt, ja ne mitkä oli olen kaikki nähnyt kun olen pyytänyt. Joten tällä perusteella kaikki ok, mutta tapaamisethan ne tärkeimpiä ovat.

ap

ap

Vierailija
49/128 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaikki hyvin?

Vierailija
50/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mä haluan miestäni uskoa. Mieheni haluaa että me tavataan ja meistä voisi jopa tulla ystäviä. Minä vaan luulen ettei sitä naista kiinnosta, kun ei ole edes ehdottanu, että haluais mut tavata.

Sitten sitä näkee miten se nainen käyttäytyy mieheni lähellä ja myös kaksin minun seurassa.

En tosiaan usko että mieheni pettää, hän rakastaa minua ja on sanonut sen ja meillä on hyvä suhde. Kysyin että mitäs jos sillä naisella on muuta mielessä kun pelkkä kaveruus, niin mies sanoi että sit pitää miettiin ystävyys uudestaan. Miksi kaikki täällä ajattelevat että mies on pettäjä. Myönnän että niin voi olla, mutta luulen tuntevani mieheni ja meidän suhteemme sen verran hyvin ettei pettämistä tarvitse epäillä.

ap

Vierailija
51/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ihminen!miehesi ei ole nyt ihan rehellinen sinulle tai sitten tämä nainen on röyhkeä eikä välitä siitä että olette parisuhteessa.jos miehesi voi puhua hänen kanssaan puhelimessa sinun läsnäollessa,asia voi olla vilpitön.tai sit ei..tosiasia on niin että nainen on kiinnostunut miehestäsi ja haluaa hänet näin itselleen.koska kyseessä on vasta kk mittainen ystävyys,suhde olisi hyvä lopettaa heti..ennenkuin ystävyys syvenee sänkyyn asti.kyllä hänellä varmasti on vanhempia ystäviä noin isoihin juttuihin.olen 38 v mamma ja nähnyt sen verran elämää että sanoisin et ei vara venettä kaada.kysypä mieheltäsi voisiko ystävyyden lopettaa

Vierailija
52/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kertomasi perusteella tuolla naisella on kyllä pahat mielessä.

Vierailija
53/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen sijaan on vilpitön.

Parisuhde on hyvä eikä mies voisi pettää missään olosuhteissa.

Mutta kyllä vaan on kauhea nainen kun tuolla tavalla ystävystyy! Ihan kauhea lumppu.

Voi taivaan vallat teitä naisia!!!

Vierailija
54/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinähän ei hyvin käynyt...ystävänä sitä minullekin esitettiin aikansa ja sittenpä mieheni otti ja muutti tämän "ystävän" luo...

Vierailija
55/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kenenkään ystävänsä avuksi tai kahville hänen kanssaan, jos ei olisi ihastunut. Sorry vaan ap!

Vierailija
56/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa nainen kirjoitti kuukausikaupalla yhä pahenevasta tilanteesta kotona. Miehellä oli uusi "ystävä", joka oli niin läheinen, että hänen luonaan piti olla toki yötäkin, häntä piti rientää lohduttamaan tosiaan keskellä yötä, tehdä matkoja jne. Tämä ystävä oli myös avoimesti vaimon seurassa jne. Vaimo itki tuskaansa, kun oli menettämässä lapsensa isän ja oman miehensä ystävyyssuhteelle. Ystävä meni aina kaikessa perheen edelle. Jännä vaan, oma seksielämä oli niin virkistynyt ystävän myötä, että vaimo ei voinut millään niellä totuutta siitä, että häntä petettiin täysillä.

En uskoisi itse. Minusta on helppo keino naamioida vaikeasti peiteltävä ihastussuhde toiseen "ystävyydeksi".

Vierailija
57/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi puhua puhelimessa ja näyttää viestit, kun olen läsnä. se nainen vaan tekee niin että lähettää aina yleensä viestin ja soittaa vasta jos mies on muualla kun kotona.

Miehelleni sanoin samaa, että eikö ole ketään muuta ketä pyytää noihin hommiin, mies sanoi että se on muuttanu muutama kuukaus sitten että ehkä ei. Mut mun mielestä joku työkaveri vois ihan hyvin auttaa sen verran.

ap

Vierailija
58/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyit miehestäni ja hänen naispuolisesta ystävästään, olenko mustaukkainen. En ole, koska miehelleni ei tule koskaan olemaan tuontyyppistä syvällistä ystävyyssuhdetta naisen kanssa ilman, että se aiheuttaisi avioeron.

Jos mielii vaihtaa elämänkumppaniaan, silloin pitää jättää edellinen.

32

Vierailija
59/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvä tapaushan tuo on. Mies on kiinnostunut tästä naisesta, varmaankin ihastunut kovasti. Eli älä ap kuvittele mitään muuta.

Näin se vaan menee.

Vierailija
60/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten miehesi ja hänen naisystävänsä ovat oikein tavanneet? miten kaikki alkoi? Miten usein tapailevat?

Mä en kyllä hyväksyisi vastaavaa... Olisin kyllä epäluuloinen, jos oma mieheni kuukauden tuttavuuden jälkeen, olisi useasti tekemisissä jonkun naisen kanssa ja keskustelisi jo meidän henk koht asioista. Vaikka luotan mieheeni ja tiedän, ettei pettäisi minua, olisin silti hyvin epäluuloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä