Auringon paiste on liian tymäävää!
Olen ihan masentunut. Olin eilen ulkona ja sain hirveän migreenin ja uuvuin täysin.
Nyt istun sisällä verhot tiukasti kiinni. Ei parane mennä ulos ennen kuin pilvistyy ja lumet sulaa. Pää ei näemmä kestä enää tuommosta.
Kommentit (9)
Oletko kuullut? Niiden takaa ei häikäise. Mutta jos on helpompi istua sisätiloissa vielä pari kuukautta, niin sääliksi sinua käy!
Paistaa niin alhaalta. Tosi paskamaista, kun haluaisi nauttia säteistä juuri keväällä pitkän pimeän kauden jälkeen.
Ajattelin, et ihanaa kun aurinko paistaa, mutta kissan viikset! Helpottaa varmaan kun lumet sulaa.
Ei kannata kolmonen viisastella. Aina on aurinkolasit päässä, joskus jopa pilvisellä säällä kun häikäisee silloinkin. Mutta kun ei auta.
No mutta, nyt sulla on hyvä syy mytiä hiljaa kotona. Emmä siis auo päätäni, mutta mulla on kauhea pakottava tarve, huvitti tai ei, olla ulkona kun on oikein hyvä sää. Sateella saa "luvan kanssa" hengailla kotona ja olla tekemättä mitään reipasta... Sulla on nyt hyvä syy siinä migreenissä, reippailet sitten lisää kun olet siitä toipunut. :)
No mutta, nyt sulla on hyvä syy mytiä hiljaa kotona. Emmä siis auo päätäni, mutta mulla on kauhea pakottava tarve, huvitti tai ei, olla ulkona kun on oikein hyvä sää. Sateella saa "luvan kanssa" hengailla kotona ja olla tekemättä mitään reipasta... Sulla on nyt hyvä syy siinä migreenissä, reippailet sitten lisää kun olet siitä toipunut. :)
Eihän sade on sen huonompi sää kuin auringon paistekaan!
kevätauringosta migreenin ja silmät vuotaa vettä ihan solkenaan. Panosta laadukkaisiin aurinkolaseihin (käy siis ihan optikolta ostamassa), riittävän isot ja nenälle ja ulos :)
kevätauringosta migreenin ja silmät vuotaa vettä ihan solkenaan. Panosta laadukkaisiin aurinkolaseihin (käy siis ihan optikolta ostamassa), riittävän isot ja nenälle ja ulos :)
Ilman muuta. Toistaiseksi ei ole ollut varaa kun pitäisi vahvuuksilla olla.
Ja silti silmiä häikäisee!! En vaan kestä tuota kevätaurinkoa (tai siis silmät ei kestä, ovat niin herkät), muuten kyllä rakastan sitä... Mutta autolla ajo on yhtä tuskaa kun kokoajan pitää puristaa välillä silmiä kiinni kun silmiin sattuu niin paljon. Onneksi tätä aikaa vuodessa on vaan vähän, kohta se jo helpottaa.
Paistaa niin alhaalta. Tosi paskamaista, kun haluaisi nauttia säteistä juuri keväällä pitkän pimeän kauden jälkeen.