Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi ja hänen naispuolinen ystävänsä?

Vierailija
23.01.2011 |

Oletko mustasukkainen, vai millä mielellä olet asian suhteen?

Minun miehelläni on naispuolinen ystävä, jota tapaa useinkin, itse en ole tätä naista tavannut mutta mieheni on kertonut hänestä ja hän kuulostaa oikein upealta ihmiseltä. Mieheni myös puhuu hyvin henk. kohtaisia asioita tälle naiselle.Ovat tunteneet vasta vähän yli kuukauden. Minusta tuntuu hyvin pahalle, tuntuu että mieheni on nyt löytänyt jonkun jolle jakaa ne asiat mitä minun kanssa ennen. En siis epäile että mieheni pettää, on vain läheinen sen naisen kanssa, mikä satuttaa minua. Nainen on sinkku.

Kertokaa mielipiteitä tilanteestani ja omia tarinoitanne.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliitto olisi jäänyt solmimatta, jos mulle olisi ilmoitettu, että mun ystäviä ei hyväksytä! Siis voi apua, onko tämä tottakaan?

Nykyinen mieheni ei hyväksyisi minulla hyviä miespuoleisia ystäviä enkä minä hyväksy hänellä hyviä naispuoleisia ystäviä. Selvä peli ja hyvä niin.

Ei munkaan miehellä oo naispuolisia kavereita ja hyvä niin!

Vierailija
102/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on sen naisen numero, niin soita ja sano että miehelläsi on muutakin tekemistä kuin juosta häntä passaamassa.

Vierailija
104/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisenä päivänä oli suunnitellu menevänsä sen naisen kanssa baariin, sanoin ei, mies sanoi etten sanele sen menemisiä. Sanoin että no sit mä tulen mukaan, ei kuulemma halua mua sinne mukaan kun oon puhunu pahaa siitä naisesta ja epäilen, että nolaan sen. Sanoin etten tietenkään käyttäydy tyhmästi kun sen tapaan. Sano että mennään sit seuraavana iltana ottamaan muutamat sinne sen työpaikalle(baariin). no siinähän siihen naiseen tutustuukin hyvin joo. Äsken sain kuulla tän. En jaksa enää luottaa miehen puheisiin. Mulle riitti.

ap

Vierailija
105/128 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut kavereina naisia jo ennen mua, ne on ok. Mutta jos nyt yhtä äkkiä tutustuisi johonkin ja alkaisi pyöriä, minulla heräisi kysymys että mihin tarvitsee uutta vastakkaisen sukupuolen kaveria, jos niitä on ennestään ja vaimokin löytyy? Itse olen kokenut rajustikin pettämistä ja voin sanoa että sitä omaa puolisoa uskoo niin helposti, ja luottaa.. Mutta jokaisen oma asia, minä luotan omaan vaistooni. Jos vähänkä on tunne että jossain asiassa on jotain outoa, niin yleensä tunne on pitänyt paikkansa... Ja en tiedä miten muut, mutta jos ovat vaan kavereita niin sellainen kaveri voidaan kyllä esitellä omalle muijalleki!!

Vierailija
106/128 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etenemistahti on tosiaan vähän nopea niin kuin joku jo kirjoittikin.

Vierailija
107/128 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se sohvanhakemis juttu. Mies jopa soitti mulle siinä reissun aikana ja vastas jos minä soitin, mitä ei yleensä ole tehnyt kun se nainen paikalla. Mä juttelin mukavia ja sain jopa mieheni nauramaan, joten ehkä se nainen huomas edes sen että meilläkin on hauskaa yhdessä. Mieheni vaikutti ihan normaalilta, eli ei ollut mitenkään salaileva tai muuta. En tiedä esittikö sitten vain hyvin vai onko tosiaan niin että vain nainen on ihastunut.

ap

Vierailija
108/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaailta pitkään aikaan. No mies oli kuitenkin jo sopinut menevänsä baariin,tämän naisen kanssa tietenkin.Minä ehdotin että tulisin mukaan mutta ei käynyt. Sain jopas lastenhoitajan hankittua mutta mies suuttui siitä ja sanoi että mä en saa tulla mukaan. Piti sit peruu se lastenvahti ja mä sit sanoin että mulle riitti. Sanoin siis että haluan erota jos perhe ei koskaan ole se ensimmäinen. Mies sit sano että kyllä mä tiedän ettet mua jätä ja siinä muutaman tunnin sisään huomas etten sanojani peru enkä yritäkään sopia, niin sit tuli hieromaan yms lepertelee ja sanoo että ei erota. No tilanne jäi auki, kun mies nyt sit lähti baariin sen akan kanssa. Mä en ainakaan tätä tilannetta enää yritä korjata, täytyy olla mieheltä suuria tekoja ja sanoja että saa mut muuttaa päätöksen. Voi tuntua teistä joistakin vähän hätiköidyltä päätökseltä, mutta oon jo niin kauan katsonu kun kaikki muut ihmiset ja asiat menee minun ja lasten edelle. Niin ja kaiken lisäks vielä löi mua kun olin pyytänyt sen lastenvahdin kertomatta hänelle. Nyt vaan pitää jaksaa asua samassa asunnossa kunnes löydetään lasten kanssa oma. Jos se mut oikeasti haluais pitää mut niin se olis perunu sen menonsa ja jääny selvittämään asioita. Se kuvittelee että voi noin vaan mennän ja mä olen täällä aamulla iloisena odottamassa että saadaan selvitettyä asiat. Mä rakastan mun miestä, mutta en jaksa olla onneton ja haluan että lapsilla on parempi olla.

ap

Vierailija
109/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kai tollasta oikeasti tapahdu ja oot täällä tilittämässä?

sanopa sille miehellesi, että nytpä SINÄ vahdit lapsia kun minä menen tapaamaan uutta parasta ystävääni Iso-Harria.

Vierailija
110/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kai tollasta oikeasti tapahdu ja oot täällä tilittämässä? sanopa sille miehellesi, että nytpä SINÄ vahdit lapsia kun minä menen tapaamaan uutta parasta ystävääni Iso-Harria.

en halua tehdä tästä lapsille yhtään huonompaa. Soitti se mies tuossa sieltä reissultaan kun sitä naista odotti ja niin iloisesti jutteli, vähän aikaa kuuntelin sit löin luurin korvaan. Paras selitys tolle sen reissulle oli, että "mä käyn katsoo nää paikat että minne sut vien sit vkl, haluan siitö täydellisen illan" oli siis meillä suunnitelmissa vkl lähtee yhdessä baariin muutamille ja hotelliin. sanoin että siinäpä sitten käyt niissä paikoissa ensin sen naisen kanssa, mitä hienoo siinä sitten enää on, saan vaan ajatella joka paikassa kun ne on siellä yhdessä pitäneet hauskaa. ei kiitos.

ap

Vierailija
111/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin?

ap

Vierailija
112/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mies ennenki käynyt suhun kiinni? Toivottavasti et nyt peru täätä eropäätöstä. Vaikuttaa mulkulta ja pettäjältä tää sun mies.

Vierailija
113/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mies ennenki käynyt suhun kiinni? Toivottavasti et nyt peru täätä eropäätöstä. Vaikuttaa mulkulta ja pettäjältä tää sun mies.

ja en todellakaan peru ero päätöstä. Vaikea lähteä kun kaksi lasta mutta en mä jaksa enää tällaista.

ap

Vierailija
114/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama olisko pettänyt vai ei. Minkälainen mies LYÖ VAIMOAAN kun tämä ei päästä miestään toisen naisen kanssa baariin??? Sairasta.

Todellakin lähdet, ap.

Vierailija
115/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähet menee lasten kanssa. Kyllä oisin ite lähteny vastaavassa tilanteessa ajat sit menee. Et todellakaa kattele enää tuota "miestä" enää yhtään. Älä anna sen puhua sua ympäri. Ihan niinku joku tossa jo mainitsi. Vaik pettämisestä ei oliskaa kyse, ni se että on lyöny sua ja aina kaikki muu menee perheenne edelle,huhhu! Älä jää seuraamaan mitä seuraavaks tapahtuis.

Vierailija
116/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako ap tutulta?

Viehättävyys, karismaattisuus (naistennaurattaja-kuvaus), väkivaltaisuus, mahdollinen täydellinen epäluotettavuus, kuitenkin kosiskelee sinua kun uhkaat erolla jne. Tuli vain mieleen.

Vierailija
117/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ap on valitettavan hm, lapsellinen.

Että mies lähtee baariin naispuoleisen ystävänsä kanssa ja kun vaimo yrittää lähteä mukaan niin mies nykäsee turpaan.

Ja vaimo miettii että antaako periksi liian helposti jos nyt eroaa.

Hehheh, hyvä vitsi. Huono provo.

Siis ei kai tuommoisen äijän luo kukaan oikeasti jää.

Vierailija
118/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin hämäs "Ja vaimo miettii että antaako periksi liian helposti jos nyt eroaa". Eikai kukaa tossa vaiheessa mieti mitä pitäs tehä?

Vierailija
119/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olisi aika ihmeellistä, jos meistä aikuisista kummallekaan ilmaantuisi yks kaks joku tuttu ihan sama nainen tai mies, sukulainen tai ystävä, jota pitää aivan jatkuvasti olla tapaamassa. Meillä on meidän perhe ja yhdessä päätetään asiat. Jos mieheni kokisi kenetkään tuttavani milläänlailla uhkana tsm, kuuntelisin herkällä korvalla. Haluan, että mieheni on onnellinen ja perheemme voi hyvin. Meillä toimii sama toisin päin. Kyse on elämän tärkeysjärjestyksestä ja sitoutumisesta. Hyvässä parisuhteessa kummankaan ei tarvitse olla epävarma tai huolissaan omasta asemasta.

Vierailija
120/128 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin hämäs "Ja vaimo miettii että antaako periksi liian helposti jos nyt eroaa". Eikai kukaa tossa vaiheessa mieti mitä pitäs tehä?

Varsinkin jos mies narsistinen luonne tai narsistisen tyyppinen, vaikkei nyt ihan persoonallisuushäiriötä olisikikaan (kuten vähän syntyi oloa).

Minun mieheni oli samantyyppinen. Eron jälkeen olen monet kerrat joutunut muistelmaan ja kertaamaan kuin koululäksyjä, miksi sen miehen kanssa eläminen oli helvettiä eikä siihen ole järkeä palata vaikka nyt käyttäytyykin niin hurmaavasti ja saa minut yhtä hymyileväksi kuin aina kaikki naiset. Ei ole edes yhtään aggressiivinen. Monet kerrat olen miettinyt että omat tekoni ovat olleet syynä miehen käytökseen ja että jos osaisin itse olla parempi, voisin ehkä saada onnellisen elämän sekä lasteni perheen kokoon.

Onneksi minulla on ylhäällä kirjoituksia joita kirjoitin suhteemme aikana, muistuttavat siitä, milllaista elämä sen miehen kanssa oikeasti oli.

Mutta jotenkin sitä oli vain niin vaikeaa tajuta. Tunsin oikeasti syyn olleen aina minussa. Ja miten mies valehteli ihan joka asiasta, eihän siitä enää erottanut, mikä valhe on huomioitava ja mikä vaan pääsi suusta. Ja loppuajasta olin nii valtavan masentunut että kaikki oli mitään merkitsemätöntä sumua, kunhan sain aamupalan lapsille, pyykit koneeseen, päiväruuan lapsille, lapset nukkumaan, välipalan lapsille, käytyä kaupassa, ruuan lapsille, toiset pyykit tai ehkä ulos, iltapala lapsille, lapset nukkumaan ja itse "iltatoimille" eli itkemään vessaan. Ei miehen nähden, koska olisi ivannut tunteideni näyttöä.

JOS ap on aito eikä provo ja JOS hänen miehensä on yhtään samanlainen kuin oma mieheni oli niin ymmärrän hyvin ettei hän tiedä onko oikeutettu eroon vai ei. Voihan syy olla hänessä itsessään. Tai huomenna mies selittää kaiken parhain päin. Tai tämän päivän paljastuneet valheet ovat huomenna vain sumuinen muisto kun masentunut pää jankkaa läpi pakkorutiinien jotta suoriutuu läpi taas yhdestä päivästä.

Ja, jos ensimmäisen lyönnin, etc uhkaavuuden antaa anteeksi tai ymmärtää omaksi syykseen, ei niitä myöhempiä ainakaan tajua miehen syyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme