Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla yh, niin todella että lapsen isä katkaisi

Vierailija
19.01.2011 |

välit sinuun saatuaan tietää että olet raskaana ja pidit lapsen.Joko välinne parantuneet?

Kuulin erään jutun jossa pojan äiti sukulaiseen käski katkaista välit naiseen joka sai 20v tytön pojalleen..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kolmannella kuulla raskaana kun välit meni poikki. Nyt poika on 3 v eikä olla lapsen isän kanssa puhuttu lastenvalvojalla käynnin jälkeen.



Mun mielestä tää meijän tilanne on ollu paljon helpompi ku muutamilla kavereilla jotka on jääny yksin vasta lapsen syntymän jälkeen. Siihen on osannu tavallaan suhtautua ihan eri lailla ku on koko ajan tienny et vastuu on yksin mun. Eikä oo ees tarvinnu tapella kenenkään kanssa muksun kasvatukseen ym. liittyvistä asioista.

Vierailija
2/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välit sinuun saatuaan tietää että olet raskaana ja pidit lapsen.Joko välinne parantuneet?

Kuulin erään jutun jossa pojan äiti sukulaiseen käski katkaista välit naiseen joka sai 20v tytön pojalleen..

Sori, mutta siis mitä tapahtui? En ihan ymmärtänyt, saiko joku 20v tytön? Aika iso, jos kakskymppisenä syntyy =) Ja isänä äidin oma poika ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa isä kävi katsomassa silloin tällöin, nyt ei lainkaan.



Surullistahan se on lapsen kannalta, mutta kun sen oppi hyväksymään, täähän on aika nastaa. Ei narsistia tai juoppoa tai kilaria, jonka kanssa vääntää. Tunnen paljon yksinhuoltajia ja surullisin tilanne on niillä, joilla eksä tekee mahdollisimman paljon pahaa ja manipuloi lapsia. Osa lapsista juoksee terapiassa sen takia.



Yksinäistä ei koskaan. Yksinhuoltajat haistaa toisensa kaukaa ja on lahjakkaita verkostoitumaan ja auttamaan. Vaput ja Uudet vuodet vietämme aina jonkun yh-perheen kanssa tai sitten meitä on useampiakin.



Elämä vois olla kamalampaakin, minulla ja lapsella on aika hyvä näin.

Vierailija
4/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen totaaliyh eikä todellakaan ikinä kukaan ole halunnut auttaa minua. Päinvastoin, kaikki vinkuvat apua mut eivät sitten vastavuoroisesti auta missään. Jopa perheelliset tunkevat lapsiaan minulle hoitoon mutta minun lapsiani ei sitten hoideta.

Tilanne on aina ollut se, että olen yksin lapseni kanssa enkä edes tietysti osaa kuvitellakaan muuta.

Vierailija
5/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitään. Joku hemmetin luuseri yrittöää kysyä jotakin, mutta kun ei osaa suomea niin ei osaa!



Vierailija
6/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajat haistaa toisensa kaukaa ja on lahjakkaita verkostoitumaan ja auttamaan. Vaput ja Uudet vuodet vietämme aina jonkun yh-perheen kanssa tai sitten meitä on useampiakin.

Elämä vois olla kamalampaakin, minulla ja lapsella on aika hyvä näin.

Miten lasten kanssa yksin oleminen SINÄNSÄ voisi luoda uusia ystävyyssuhteita koska niihin tarvitaan ensinnäkin toimivia henkilökemioita mutta myös vapaa-aikaa, jota ainakaan itselläni ei ole ollenkaan, saati että mulle kehittyisi jokin yliaisti tunnistaa toiset yksinhuoltajat!? Päinvastoin, olen arjessa erittäin yksinäinen ja teen juhlapyhienkin eteen kaiken yksin. En harrasta mitään, en käy koskaan viihteellä, vaan elän vain ja ainoastaan lapsilleni ja teen kaikkeni heidän hyväkseen. t. totaali-yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitään. Joku hemmetin luuseri yrittöää kysyä jotakin, mutta kun ei osaa suomea niin ei osaa!

kun osaat kirjoittöääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän