Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin, oi MILLOIN te uskotte, että päivämäärissä myös kuukauden jälkeen tulee PISTE?

Vierailija
17.01.2011 |

Siis ei "17.1", vaan "17.1.".

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivämäärät ilman kk:n jälkeistä pistettä :(



Miten tuostakin kehtaa mitään sanoa, kun opettaja ei osaa alkeellisimpiakaan oikeinkirjoitussääntöjä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi