Lauantai menee juhlien merkeissä, olen valmistautunut ainakin hyvin:
Otatin rakennekynnet, valkaisin vähän hampaita, ripsien pidennykset ja kulmien muotoilu ja väri, karvojen poisto, jalkojen hoito, kasvohoito ja nyt vielä itsestään ruskistajat kehiin kera nesteenpoistoteen niin a vot! Osan tein luonnollisesti itse....
Kommentit (7)
Ripsien pidennys kuullostaa ihanalta, sitä haluisin kokeilla, ellei se vahinhgoita omia ripsiä? Olen huomannut että ripsien värjäys ei sovi mulle, kun on herkkä iho, se tais viime kerralla irrottaa ripsiä normaalia enemmän...
Onko tärkeätkin juhlat kun olet noin hyvin valmistautunut?!
jo kivasti joulusta, niin haluan näyttää muutenkin hyvältä. Olipahan juhlat hyvä syy laitella kaikkia juttuja :) ap
Toimiko hampaan valkaisujutska? Mistä tilasit?
näin laittaudun muihun kuin pikkujouluihin. Oliskohan isosmile mistä tilasin ja toimii! ap
Oi, hiusten värjäykset unohdin :) ap