minkä ikäiselle vielä haalari välikauteen?
ajattelin hankkia lapselle muutaman kaksiosaisen asun kevääksi ja syksyksi enkä haalaria ollenkaan.
lapsi täytii juuri 4v, mitä mieltä?
olisiko siis joku erityinen syy hankkia juuri haalari?
- asutaan helsingissä
- lapsi päiväkodissa
Kommentit (5)
pukea ja riisua. Mun eskarilaisella on vielä ollut talvihaalari, enkä aio enää välikausihaalaria hommata, vaan mennään kevät kaksiosaisilla puvuilla ja kuravaatteilla. Ostin kirppikseltä kaksiosaisen fleecevuorisen kurapuvun. Koulun alkaessa ei enää haalaria tarvii käyttää, paitsi kotona; asumme maalla, joten tarvii "työhaalareita" iskän kanssa touhutessaan. On siis poika.
etenkin päiväkodissa. Lapsen helppo ja nopea pukea päälle. Ja jos sattuu alla olevat vaatteet oleen huonosti,ei kyykkiessä paista selkä.Etkö voisi ostaa molemmat jos kahdet olet ostamassa.
ja nytkin aion hankkia. Talvella haalari, koska on lämpimämpi.
tosiaan kätsympi. En ihan ymmärrä sitä, että kysytään pukeutumista kaupungin mukaan, mutta jokainen tyylillään:)
Mainitsin kaupungin, jos sääolot vaihtelevat maan eri osissa eli se loskainen tai märkä välikausi on eri pituinen.
Ajattelin toki ostaa toisiksi housuiksi henkselihousut, jossa sitä selkäosaa eli ei pääse tuuli sinne läpi.
Mietin lähinnä miksi lähes kaikki ostavat haalareita, mikä niissä on kaikkien mielestä niin erinomaista. Jos en vaan itse ole tajunnut...