Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäiselle vielä haalari välikauteen?

Vierailija
11.03.2011 |

ajattelin hankkia lapselle muutaman kaksiosaisen asun kevääksi ja syksyksi enkä haalaria ollenkaan.



lapsi täytii juuri 4v, mitä mieltä?



olisiko siis joku erityinen syy hankkia juuri haalari?

- asutaan helsingissä

- lapsi päiväkodissa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin kaupungin, jos sääolot vaihtelevat maan eri osissa eli se loskainen tai märkä välikausi on eri pituinen.



Ajattelin toki ostaa toisiksi housuiksi henkselihousut, jossa sitä selkäosaa eli ei pääse tuuli sinne läpi.



Mietin lähinnä miksi lähes kaikki ostavat haalareita, mikä niissä on kaikkien mielestä niin erinomaista. Jos en vaan itse ole tajunnut...

Vierailija
2/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukea ja riisua. Mun eskarilaisella on vielä ollut talvihaalari, enkä aio enää välikausihaalaria hommata, vaan mennään kevät kaksiosaisilla puvuilla ja kuravaatteilla. Ostin kirppikseltä kaksiosaisen fleecevuorisen kurapuvun. Koulun alkaessa ei enää haalaria tarvii käyttää, paitsi kotona; asumme maalla, joten tarvii "työhaalareita" iskän kanssa touhutessaan. On siis poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin päiväkodissa. Lapsen helppo ja nopea pukea päälle. Ja jos sattuu alla olevat vaatteet oleen huonosti,ei kyykkiessä paista selkä.Etkö voisi ostaa molemmat jos kahdet olet ostamassa.

Vierailija
4/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nytkin aion hankkia. Talvella haalari, koska on lämpimämpi.

Vierailija
5/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan kätsympi. En ihan ymmärrä sitä, että kysytään pukeutumista kaupungin mukaan, mutta jokainen tyylillään:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan