Kevätnutraajat 2011
avasin uuden ketjun kaikille nutraajille!
Kirjoitetaanko tämän alle päivittäin fiiliksiä, tuloksia, kokemuksia?
Kommentit (84)
jos olet syönyt raejuustoa ja tonnikalaa, niin jätätkö vastaavasti yhden pussin pois?
Maanantaina keventelin hiukan, tiistaina aamupaino hurjat 88,6. Aamupalaksi meni vielä munakas (tarkoituksella hiilihydraatiton) ja sitten kaupoille ostoksille.
Tänään aamulla paino 86,6 eli neljännen päivän aamuna tasan -2kg. Tosin nestettähän tuo pitkälti.
Olo ollut kohtuullinen. Eilen aamulla huippasi ja oli päivän tosi nälkäinen olo. Tänään ollut jo hyvä.
Raejuustoa olen syönyt purkillisen nutrien lisäki. Kahvia myös menee reippaasti.
Pitkään vähillä kaloreilla elimistö menee säästöliekille ja alkaa varastoimaan saamaansa energiaa eli läskiä tehokkaammin. Kunnon mässypäivä kerran 7-10 päivässä, siis oikein todella kunnon överit tyyliin ainakin 3000 kaloria pitää säästöliekin poissa.
Itselläni paino tippui juuri noiden mässypäivien jälkeen (?!), seuraavana päivänä paino jopa useita kiloja pienempi vaikka oli vetänyt mässyä urakalla. Itse en syönyt kuin n. puolet tuosta päivän nutrilett-annoksista tai niiden kalorimäärästä.
Väität siis syöneesi 280 kaloria päivässä?
Luulin että nutri on vähäkalorinen dieetti, ei vähähiilihydraattinen...
Ketoosi takaa sen, ettei tunne nälkää. Ja kuten 49 sanoi, olo on mahtava ja energinen.
Täällä Kielo. Painoa tullut lapsien myötä vähän kerrallaan. Olen siis huijannut itseäni monen kollegan tavoin nostamalla aina painotavoitetta. Nyt olen lukemissa 168 ja 71kg, eli vähän täytyisi pudottaa. En ole kovin kevytrakenyteinen ja pelkään jojoilun alkamista, joten tyytyisin muutaman kilon laskuun. Olen yrittänyt syödä vähemmän viikon verran siinä oikein onnistumatta. Ongelmana on napostelu, jonka altteua en saa lopetettua. Olisiko teillä hyvinä vinkkejä miten aloittaa? Onko mitään vähäkalorista "hyvää", jos makeanhimo iskee?
ekat päivät on aika hirveitä mut sit se helpottaa kun vaan jaksaa sinnikkäästi. Mä kyllä suosittelen ihan täysnurtausta jos vaan siihen pystyt. Osanutrauksessa helposti sortuu sit kaikkeen naposteluun.
Miten kauan se makeanhimo pysyi poissa? Niin kauan kuin nutrasi vai pidempään?
Ei kukaan jaksaisi pelkästään vähentämällä kaloreita reilusti
Luulin että nutri on vähäkalorinen dieetti, ei vähähiilihydraattinen...
Ketoosi takaa sen, ettei tunne nälkää. Ja kuten 49 sanoi, olo on mahtava ja energinen.
Ketoosissa on hyvä olla, ei huolet paina, ei kiristä mistään...
Täällä kans yks puolinutraaja ilmoittautuu jos vain mahdollista :)
Itselläni lähtö paino 110 kg ja pituutta vain vaivaiset 169cm... Eli pudotettavaa on.
Tarkoitan siis puolinutraajalla sitä että, syön osan päivän aterioista nutri-tuotteilla ja muuten normaalisti.
Eli aamun aloitan puurolla ja loput päivän aterioista nutrituotteilla. Juomaks lähinnä juon novellea..
Kiva kuulla että on muitakin nutraajia vielä :) Tsemppiä kaikille päivän haasteisiin!
Viisi pussia päivässä ainoastaan VLCD-tuotteita ja puoli kiloa tiettyjä vihanneksia...ja kaksi litraa nesteitä pitäisi saada päivän aikana alas.
Tätä edessä 10 viikkoa ja kovasti toivon että saisin 22kiloa pois tässä ajassa...ei kuulemma ole mitenkään mahdotonta..mutta sittenhän sen näkee.
T: -tonnikeiju-
Olo on ollut neljännestä päivästä hyvä ja mitään mielitekoja ei enää ole parina päivänä ollut. Viikko siis takana ja myös liikuntaa olen maltilla lisännyt.
Kahdessa päivässä tosiaan meni 2kg, sitten vielä -400g, sitten nousi, laski, nousi, lopputuloksena tänään eli tasan viikko aloituksesta 86,3kg eli -2,3kg ekalla viikolla. Tiedän monien saaneen aluksi enemmän, mutta mähän keventelin sen yhden päivän ennen ja varmaan nestettä alkoi jo silloin lähteä. Vanhana laihduttajana tiedän, ettei kukaan voi oikeasti sulaa läskiä kiloa enempää viikossa tekemättä ihmeitä.
Makuja on maisteltu ja suosikki pusseista on Allevon mansikka-mustikka! Ehdottoman hyvä, ei sellainen jauhoisen keinotekoinen kuin monet muut. Patukoita käytän myös.
Kuuri jatkukoon...
Maanantaina keventelin hiukan, tiistaina aamupaino hurjat 88,6. Aamupalaksi meni vielä munakas (tarkoituksella hiilihydraatiton) ja sitten kaupoille ostoksille.
Tänään aamulla paino 86,6 eli neljännen päivän aamuna tasan -2kg. Tosin nestettähän tuo pitkälti.
Olo ollut kohtuullinen. Eilen aamulla huippasi ja oli päivän tosi nälkäinen olo. Tänään ollut jo hyvä.
Raejuustoa olen syönyt purkillisen nutrien lisäki. Kahvia myös menee reippaasti.
Luulin jo olevani täällä yksin enkä viitsinyt enempää kirjoitella.
Minulla on 6.päivä ja siirryin startista intensiveen. Suklaapirtelö on pettymys, kun se startissa on oikeasti hyvää ja tehosekoittimella siitä saa ihanan kuohkeaa. No juotavaa on tuo intensivenkin pirtelö..
Eilen oli vaikein päivä tai ilta oikeastaan. Mietin, että mitä järkeä tässä on. Mutta tänään on ollut taas ihan hyvä päivä ja painoa on nyt lähtenyt yhteensä 2 kg.
Näillä mennään! Tsemppiä teille muille!
Eka viikko takana ja painoa lähti 2,5 kg!
Vyötäröstä lähti 5 cm! Olinkin kyllä aika turvoksissa ennen kuuria.
Tästä on hyvä jatkaa.
-Maria-
Ruuat olen korvannut kanakeitolla, suklaapirtelöäkin olisi. Paljon olen juonut vettä ja light-mehua. Yllätyin, ettei nälkää ole juuri lainkaan. Lähden kohta töihin ja evääksi yksi pussi keittoa.
2-3kg tarkoitus pudottaa, saa nähdä, toimiiko.
aika voittajaolo, jeeee! Painoa lähti 2 viikon täysnutrauksella 4,1kg, viimeiset päivät paino junnasi eikä enää tippunut, mutta olen tähän erittäin tyytyväinen, normaalipainossa kuitenkin kun mennään. Nyt jatkan osanutrauksella tästä eteenpäin jonkun aikaa, eli korvaan päivällisen nutriletilla, muuten syön jo normaalia ruokaa, mutta kevyesti yhä, eli laihis jatkuu... Nyt on ainakin nutrauksen aikana oppinut syömään säännöllisesti, mutta vähän! Vielä otan sellaiset 3kg pois, tämä oli kyllä erinomainen alkustartti :). Tsemppiä kaikille, itse jätän nyt tämän ketjun :)! T. Sofia
Eli huomenna tulee 2 viikkoa täysnutrausta täyteen, painoa lähtenyt 4kg. Erittäin tyytyväinen olen, koska kuitenkin normaalipainossa nutraan. Huomisen jälkeen jatkan vielä pari viikkoa osanutrauksella, eli korvaan yhden aterian päivässä nutriletilla. Kokonaistavoite mulla on 7-8kg pudotus, yllättävän helposti on mennyt :). Olo hyvä eikä nälkä ole vaivannut. Olisinpa tehnyt tämän jo aiemmin, turhaan kärvistelin koko viime vuoden, kun yritin laihduttaa enkä onnistunut! Sofia
Mulla ois nyt takana täysnutrausta tuon verran ja painoa on lähtenyt 7kg (122 -> 115) eli tosi tyytyväinen olen :) Pituutta mulla on 190cm. Eka viikolla lähti tosi paljon ja viime viikko eli toka viikolla ei taas lähtenyt oikeastaan minkään vertaa ja nyt on taas tällä kolmannella viikolla lähtenyt pari kiloa :) Tavoite ois saada ensin tuonne alle 110 kg:n ja sitten pikkuhiljaa satasen nurkille. Tsemppiä kaikille nutraajille!
t. Mara
vieläkö mahtuu mukaan? Aloitin tiistaina, 3 vrk sitten täysnutrauksen, ja painoa tänä aamuna lähtenyt 2 kiloa, olo hurjan hyvä! Yritän jatkaa vielä toisen kuurin tähän päälle, sitten jatkaa osanutrauksella.
.lydia