Käyttääkö täällä joku muka vielä tunnuslukutaulukkoa?
Anna kun arvaan, kotonasi on myös mustavalkoinen kuvaputkitelevisio ja lankapuhelin? 😂
Kommentit (115)
Asun maakuopassa ja pyyhin perseeni sammaleilla ja jopa minun mielestäni tunnuslukutaulukko on aikansa elänyt muinaisjäänne
Köyhät ei tarvitse kun siirrettävät summat on pieniä. Kyllä OP kysyy vieläkin oikeasti isommissa tilisiirroissa.
Seniilit vanhukset ja kehvanat taitaa olla ainoita jotka vielä käyttää
Minä voisin siitä luopua, mutta esim. Veikkauksen pelitilille rahoja siirtäessä, homma tapahtuu vieläkin tunnuslukukortilla.
Minä käytän.
Lankapuhelinta tai minkäänlaista telkkaria ei ole. Lankapuhelinta pidin kyllä aika pitkään kun se oli hupaisa ja sitäpaitsi sillä oli kiva soittaa hukkuneeseen kännykkään.
On turvallisempi kuin mobiiliavaimet yhteensä.
Onko niitä vielä olemassa jollain pankilla?
Kaikilla ei oo älyllistä kännykkää. Miksi en käyttäisi kuitenkin, kun ainakin 10 % vielä käyttää.
On mulla vhs-videot ja perinteinen radiokin. Toisaalta on läppäri, jolla hoidan asioita, joten tablettikin on turhake. Pöytäkonekin löytyy.
Miksi hyvää ja toimivaa systeemiä pitäisi muuttaa ja vaihtaa? Kerroppa tämä ap.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilla ?
Minä käytän. Lankapuhelinta ei ole, mutta tällainen on
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTmNXeljYaizbAuho8…
Älypuhelintakaan ei ole.
Sinä urpo jaksat jankuttaa tuota samaa täällä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Sinä urpo jaksat jankuttaa tuota samaa täällä. 🙄
Kun sillä ei muutakaan tekemistä ole. Itsekin tosin olen täällä, mutta en kerro, mitä kaikkea olen tänään ehtinyt tekemään - laiska töitään luettelee.
Haluatko päteä sillä, että kaikki eivät kulje sinun tahdissasi? Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Totta hitossa niitä on oltava, kun niitä kerran käytetään yhä. Ettekö urpot tajua, että se on PANKKI, joka mahdollistaa niiden käytön. Ei kai niitä kukaan asiakas itse ole askarrellut.
Minusta se on paljon turvallisempi kuin mikään appi. Sitä ei voi hakkeroida mitenkään, pitäisi murtautua kotiin, jotta sen saisi haltuunsa.
Paras turva tulee just siitä, että on jotakin vain fyysisesti eikä digitaalisesti olemassa olevaa, ja sitten jotain vain digitaalisesti eikä ollenkaan fyysisesti olemassa olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin siitä luopua, mutta esim. Veikkauksen pelitilille rahoja siirtäessä, homma tapahtuu vieläkin tunnuslukukortilla.
No ei todellakaan tapahdu, onnistuu pankin sovelluksella.
Vierailija kirjoitti:
On turvallisempi kuin mobiiliavaimet yhteensä.
Selitätkö mihin tämä peräsuolestasi repäisty väite perustuu?
No en ole käyttänyt varmaan 15 vuoteen, onko niitä typeriä lappuja muka vielä oikeasti käytössä?