Kevätnutraajat 2011
avasin uuden ketjun kaikille nutraajille!
Kirjoitetaanko tämän alle päivittäin fiiliksiä, tuloksia, kokemuksia?
Kommentit (84)
Olet aivan oikeassa! Pidetään nutriliput korkeella vaan:)
Ja joku kysyi, kuinka kauan voi nutrata. Suositushan on, että lääkärintarkastuksessa pitäisi käydä, jos nutraa yli 3 vkoa ja, jos kaikki arvot ok, niin voi jatkaa vaikka 3 kk tai jopa kauemminkin, jos painoindeksi on ylipainon puolella.
Tää lähtee nyt töihin. Tervetuloa ketjuun kaikki nutraajat!
Mulla 3. päivä ja yllättävän helppoa :). Tosin tänään olen täysnutrauksella ollut vasta ekaa päivää, nuo 2 ekaa päivää olin vaan osittain. Mutta tosi hyvä olo, eikä ole edes juurikaan nälkä. Juon paljon vettä ja sitten tomaattia ja kurkkua lisäksi. Juuri nyt juon naturdietin päärynäpirtelöä, tämä on muuten ihan oikeasti hyvää! Ajattelin jättää samalla myös kahvin pois, ja siirryn vihreään teehen :). Mulla ainakin kova into päällä, kilo on nyt tippunut painoa. Tarkoitus tiputtaa sellaiset 7-8kg, nutraan varmaan 2 viikkoa, ja loput sitten otan perinteisin menetelmin :). Mulle nutraaminen on ehdottomasti helpoin laihdutuskeino, mä olen niin laiska laskemaan kaloreita ja miettimään mitä voi syödä ja mitä ei.
Mä kanssa haluaisin pudottaa suunnilleen 8 kiloa, haaveena ois päästä alle 60 kilon, mutta se tietty riippuu myös lihasten kehittymisestä ja treenausinnosta.
Mulla on käynnissä toka päivä ja suunnilleen kahdeksi viikoksi noita pusseja. Vielä en ole uskaltanut käydä vaa'alla, mutta ehkä perjantaiaamuna...
Tsemppiä!
Täällä Julia, toinen nutrauspäivä vasta menossa. Todella kova päänsärky iski eilen illalla, eikä meinannu päästää otteestaan, mutta nyt alkaa helpottaa. Lounasta tässä syön samalla: uskaltauduin ottamaan vihanneskeiton lisäksi vähän tonnikalaa ja raejuustoa, eilen söin keiton seassa raejuustoa ja illalla puolikkaan porkkanan. Aamupalapirtelön lisänä on kourallinen goji-marjoja ja kuppi kahvia, muuten mennään pusseilla niin kauan, kunnes ne loppuvat, eli varmaankin pari viikkoa. Eiköhän siinä vaiheessa ihan tavalliset, kevyet ruoat maistu jo aika taivaallisilta :)
Suosittelen kaikille ketjulaisille sitä, että yrittää vaan nousta näiden kritisoijien yläpuolelle. Me teemme kehojemme suhteen omat valintamme, eikä meidän siis tarvitse kuunnella moisia vouhkaajia. Mitä vähemmän reagoimme, sitä nopeammin ne poistuvat täällä. Kuten Mauno Koivisto aikanaan sanoi: "Ei pidä provoisoitua, vaikka provosoidaan." :)