Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ainoa mikä mua hiertää tuossa Jutan dieetissä on sokeriton mehukeitto!
10.01.2011 |
En ikuna kuunaan päivänä tunge suuhuni mitään aspartaamilitkuja. Meinasin jopa soittaa Voicen aamuun tänään kun Jutta oli siellä vieraana että miksi suosittelee noin epäterveellistä makeutusainetta, mutten kehdannutkaan.
Itsekin olisin kiinnostunut pudottamaan muutaman kilon ja toi olisi kiva juttu muuten, mutta ei makeutusaineita, kiitti!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
muuta ymmärtääkseni sitä EI VOI korvata marjoilla tms, jos sitä dieettiä aikoo noudattaa