Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet yöllä netissä, kun olet kännissä?

Vierailija
01.04.2011 |

- palstailet av:lla?

- etsit exiäsi fb:ssä?

- kuuntelet musiikkia youtuubista?

- jotain muuta, mitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhmmm....taidan siis olla varsin tylsä tapaus....

Vierailija
2/7 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen silmä kiinni yritän lukea surullisia aloituksia ja samaistua ihmisten onglmiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutaman siiderin voin kyllä juoda.

-2

Vierailija
4/7 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en pysty tekemään mitään edellisistä kännissä! Mulla ei onnistu nettailu humalassa ollenkaan! Toista se oli muutama vuosi sitten eräällä koulukaverillani, joka ihmetteli mikä ihmeen paketti hällä oli tullut postiin... Oli sitten tilannut sohvan kännissä netistä :D! Juu ja rahaahan ei tietenkään ollut :/.

Vierailija
5/7 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi en kehtaa etsiä exiäni kotona, koska olemme "avoimia", emmekä koskaan jätä sivuhistoriaa putsaamatta..(siis meillä vain yksi kannettava kotona). Kaikki mehukkaat jutut teen töissä tauoilla :-))

muuten just kuuntelen kuulokkeilla kaikkea scheissea, mitä selvin päin en kehtaa/jaksa kuunnella. Eli niitä säväyttäviä kasareita tai jotain lapsuuden juttuja. Just tekee mieli kuunnella Erkki Liikasen Jokkantii!!! noloa, eikö olekin...

Vierailija
6/7 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää koskaan juo itseäni känniin yksikseni koska mulle tulee jossain vaiheessa aina niin yksinäinen olo että alan kännipäissäni soittelemaan kaikille mahdollisille tutuille.:D Ja seuraavana päivänä hirveä morkkis.

Vierailija
7/7 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä vastaus silti on av. Olen aktiivinen toisellakin palstalla, mutta siellä en haluaisi nolata itseäni kännissä. Av:sta ei ole väliä, kun täällä kaikki nolaavat itsensä, ja yleensä vielä tahallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi