Miksi miehet tekevät niin paljon enemmän rikoksia kuin naiset?
Kommentit (38)
Naisilla ei riitä kyvyt poiketa valtavirrasta. Naiset ovat hyvin kuuliaisia sosiaalisen paineen alla.
Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.
Koska huono-osaisuus kasautuu miehille. Miten olet itse auttanut heikommassa asemassa olevia?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei riitä kyvyt poiketa valtavirrasta. Naiset ovat hyvin kuuliaisia sosiaalisen paineen alla.
Sulleko siis persuna on meriitti tehtailla rikoksia ja typeryyksiä? Onko se Nobelin ja pörssiyhtiön hommaaminen sulle siis liian vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.
Tässä näkee miten epäempaattisia ja pahoja ihmisiä naiset ovat luonteeltaan. Anonyymina he voivat paljastaa todelliset ajatuksensa. Meillä on eri arvomaailma.
Vierailija kirjoitti:
Koska huono-osaisuus kasautuu miehille. Miten olet itse auttanut heikommassa asemassa olevia?
Huono-osaisuus kasautuu typeryksille, jotka on liian tyhmiä käymään kouluja, liian impulsiivisia ollakseen ihmisiksi ja liian laiskoja miettimään esim. rahankäyttöään ja työllistymisasioita. Miksi teitä tolvanoita on miehissä niin helvetin paljon enemmän kuin naisissa?
Naiset selviävät sukupuolensa vuoksi kuin koora veräjäst
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.
Tässä näkee miten epäempaattisia ja pahoja ihmisiä naiset ovat luonteeltaan. Anonyymina he voivat paljastaa todelliset ajatuksensa. Meillä on eri arvomaailma.
Joo, sun arvomaailmassa naiset on miehiä huonompia, koska miehet on varastaneet kaikki naisten keksinöt ja estäneet vuosisatojen ajan naisia kouluttautumasta. Nyt ulisette, kun ei naiset halua teidän kanssa parisuhteeseen eikä poikia tusinoittain lapsia teidän paskoilla geeneillä :D
Kohta se yksi pillikinttuinen Huoris tulee vinkumaan hästäg miesvihaa!!
Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.
Koska ne on "niin ylivertaisia, loogisia, välittäviä" yms paskaa
Koska miesten älykkyys- ja muu hajonta on niin helvetin paljon isompi kuin naisten. MIehissä on neroja, mutta yhtä paljon aivottomia. Ja ne aivottomat kasvaa äärioikeistolaisiksi. Tutkittu ja todistettu. Ei auta ämpyily, Wille!
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797611421206
Että miksei miehet pärjää miesten miehille rakentamassa yhteiskunnassa? Koska osa niistä on niin matalaälyisiä ja laiskoja, ettei ne pärjäisi edes isossa lihavien miesten keskoskaapissa.
Miehet ovat itsenäisiä ja kykenevät osoittamaan kritiikkiä valtion sortavia rakenteita vastaan. Naiset taas kiltisti alistuu kaikkeen valtion totalitarismiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei riitä kyvyt poiketa valtavirrasta. Naiset ovat hyvin kuuliaisia sosiaalisen paineen alla.
Lisäksi naisilla ei riitä äly ja kylmähermoisuus teknisten rikosten suunnitteluun ja toteuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.
Naiset tekee mitä?
Niin, asiat voi tehdä järjellä, harkitusti ja loogisesti kuten nainen, tai ne voi tänttäröidä lapsellisesti söhläten valtavan, hysteerisen tunteen vallassa kuten mies. Kumpihan taktiikka menestyy? Keitä on ne rekan keulaan kaahaavat ohittelijat? Ketkä tekee uukkareita louhoksen reunalla saatuaan kortin samana päivänä? Ketkä arvostaa riskinottoa, oli se miten älytöntä ja vammaista hyvänsä? Niin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.
Kyllä on näille myrkkyhoitajille nalli aika usein napsahtanut, ja se kirveen kanssa riehujakin jäi kiinni alle aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei riitä kyvyt poiketa valtavirrasta. Naiset ovat hyvin kuuliaisia sosiaalisen paineen alla.
Lisäksi naisilla ei riitä äly ja kylmähermoisuus teknisten rikosten suunnitteluun ja toteuttamiseen.
Mitähän nää tekniset rikokset mahtaa olla? Naiset tekee aika paljon kirjanpitorikoksia, joista iso osa ei paljastu koskaan. Miehet "teknisesti" repii pankkiautomaatin traktorilla seinästä kameroiden edessä ja jää kiinni. Eivät saa edes rahakasetteja auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.
Naiset tekee mitä?
Niin, asiat voi tehdä järjellä, harkitusti ja loogisesti kuten nainen, tai ne voi tänttäröidä lapsellisesti söhläten valtavan, hysteerisen tunteen vallassa kuten mies. Kumpihan taktiikka menestyy? Keitä on ne rekan keulaan kaahaavat ohittelijat? Ketkä tekee uukkareita louhoksen reunalla saatuaan kortin samana päivänä? Ketkä arvostaa riskinottoa, oli se miten älytöntä ja vammaista hyvänsä? Niin.
Ja silti se on se nainen, joka istuu siinä vieressä, ja vielä yllyttää niihin tekoihin.
?