Haussa luonnonmukainen hyvä shampoo ja hoitoaine
Jotka lisäävät kiiltoa ja ovat käytössä hyviksi havaittu. Onko kellään suositella merkkiä? En ole itse kokeillut mitään.
Kommentit (29)
Yves Rocherin shampoot ja hoitoaineet ovat täällä vakiokäytössä. Ainoastaan hiuksiinjätettävästä en tykännyt. YR on parantanut laatuaan aivan valtavasti. Esim. Karkkipäivä-blogissa on näistä tarkemmin analyysiä :)
Santen kiiltoshampoo ja hoitoaine, löytyy ihan prismasta.
Tuo Carina Organics on nestemäisistä kaikista luonnonmukaisin, mitä oon löytänyt. Ei turhia aineita, kuten muista löytyy aina jotain.
Evolve Organic Beauty -sarjalla on huippari shampoo, joka on 98% luonnonmukainen. Netistä saa tai Jolies-putiikista Helsingistä/netistä. Kirjoittelin muuten blogiini juuri luonnonmukaisista shampoista: https://rawbodyandhair.com/hiukset/luonnonkosmetiikka-shampoo/
Noissa kannattaa oikeasti vilkaista sisällysaineluetteloa, sillä esim. Lushin tuotteet eivät aina ole luonnonmukaisia, ja muitakin esimerkkejä on liuta, joissa vaan ratsastetaan vihreällä aallolla ja annetaan ymmärtää, että tuote on luonnollinen.
Urtekramin shampoot ja hoitikset on hyviä, ja ihan kohtuuhintaisia. Löytyy esim. Ruohonjuuresta ja isommista marketeista. Lushin palashampoot ovat vähän tyyriimpiä, mutta 1 pala kestää n. 80 pesua. Jos olet Tallinnaan tai Venäjälle menossa, niin tsekkaa Natura Siberican tuotteet. Saa niitä Suomestakin, mutta lahden/itärajan takaa huomattavasti halvemmalla.
Mä suosittelen värjätyille hiuksille Biophyton luonnonmukaista shampoota, jota saa täältä https://www.kampaamokauppa.com/tuote/biophyto-shampoo-color-care.
Tutustuin tähän ulkomailla ja olin todella onnellinen kun huomasin et sitä saa myös Suomesta!!
Yleensä väri on lähtenyt shampoon mukana hyvinkin nopsaan, mutta tämä tekee mitä lupaa ja pesee sen verran hellävaraisesti ettei ihan heti oo tarvetta uudelle värjäykselle.
Noita muita en oo vie kokeillut, mut tarvittaessa oon käyttänyt k pour kariten hoitovoidetta lisäks. Karitelta oon sit käyttänyt myös shampoota ja siitäkin tykkäsin.
Shokkivärejä käyttäessä kyllä huomaa mitkä tuotteista on oikein kemikaalimössöä. Lähtee meinaan värit sen verran nopeeta ettei jää arvailulle varaa. 100% luontokamaa oleva oliivipalasaippua on pitänyt värit parhaiten, mut siinä kyllä sai jo sen verran pitävän muotoilutuotteen samassa etten jaksanut tapella sen pörrökasan kanssa.
Carina Organics. Tietääkö joku saako jotain kautta tilattua sitä suoraan Suomeen? Nyt joutuu tilaan Kanadasta USA-osoitteeseen (sen USA-osoitepalvelun kautta saa oman osoitteen) ja sieltä sit Suomeen.