Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten pidennys suunnitteilla, vinkkejä kaipaan!

Vierailija
12.01.2011 |

Eli minkälaista tukkaa kannattaa käyttää ja mistä kannattaa tilata (hinta-laatu-suhde). Sitten vaan yhteys kampaajaan, joka sen laittaa vai? Hintahaarukka? Oma tukka ulottuu kerroksittain leukaan ja osin sen alapuolelle. Miten pitkän tukan sen pituiseen hiukseen voi ottaa?

Kiitos jos joku viitsii vastata edes joihinkin kysymyksiini. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin riippuu minkälaisen pidennyksen haluat.

Eurooppalainen Remy hius on parasta mahdollista laatua jota saa. Aasialainen on halvempaa mutta karkeampaa ja yleensä ihan piikkisuoraa, huonosti taipuvaa hiusta.

Esim. kampaamokauppa.com myy ainoastaan eurooppalaista laatuhiusta. Kannaattaa tutustua.

Vierailija
2/5 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen GreatLenghts pidennystä, se on aasialaista ja sopii hyvin suomalaiseen hiuslaatuun. On myös todella laadukasta, Remystä minulla on huonompia kokemuksia.

Hintahaarukka on tosi laaja, hyvän pidennyksen saatat saada n. 400e:lla.

Monet kampaajat tosiaan laittavat, soita ja kysy samalla hinta-arviota.

Voi ottaa jo aika lyhyeenkin tukkaan.

Vaihtoehtoja on useita, itse suosittelen sinettipidennystä, on mielestäni kaikista aidoimman näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

GreatLenghtsin sinettipidennyksen otin suunnilleen tuon pituiseen tukkaan ja näytti todella aidolta. Aasialaista hiusta, ei todellakaan karkeaa tai taipumatonta.

Pidin niin paljon että olen ottanut saman pidennyksen kolmesti uudestaan. Nyt omat hiukset kasvaneet siinä ajassa niin mukavasti etten tunne tarvetta, vaikka ihanan paksuhan se pidennys on.

Lisänä vielä: oma hiuslaatuni on hyvin liukas joten olin huolissani sinettien pitävyydestä. Kampaaja vakuutti että kyllä se tuossa pysyy, ja niin teki.

Ihan viimeisellä kerralla rupesin tyhmänä hakemaan edullisempaa pidennystä ja sellainen minulle sitten tehtiin. Hius oli eri tuotemerkkiä, piti olla vastaavaa laatua kuin GreatLenghts, mutta edullisempaa. P:n marjat, sinetit luisuivat hiuksista sellaista tahtia että 4:n kuukauden kohdalla leikkasin itse pidennykset lyhyiksi jottei näyttäisi niin harvalta.

Jos ikinä vielä otan, niin samalta kampaajalta joka laittoi kaikilla muilla kerroilla, ja saman valmistajan tuotteet.

Vierailija
4/5 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä sellainen mieleen, että minulla on nyt 5kk synnytykestä ja hiusta on alkanut tippumaan jonkin verran. Voiko se sitten haitata pidennyksen pysyvyyttä, eli pitäisikö vielä odottaa?

Vierailija
5/5 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa ehkä hieman, jo pidennyksen takia lähtee jonkin verran omia hiuksia, ei ole kivan näköistä sitten 6 kk:n päästä kun otetaan pidennykset pois ja alla sojottaa harva tukka. :(

Tosin vaikka niitä osioita lähtisi kymmenittäin, pidennys yleensä näyttää edelleen siistiltä, niitä tulee päähän kuitenkin aika monta. Itsellä ohuet ja hienonhienot hiukset, joten kampaaja älysi leikata osiot vielä pienemmiksi jotta niistä tulisi hyvännäköiset

T: se jolla ollut monta pidennystä.